Munca pe perioada sarbatorilor

Munca pe perioada sarbatorilor

Sarbatorile sunt o perioada speciala pentru a ne bucura si a petrece timp cu prietenii si familia. Multi oameni isi iau concediu in luna decembrie, dar la fel de important este sa stim cum sa prioritizam corect volumul de munca.

Urmatoarele 4 actiuni ne vor ajuta sa fim eficienti si sa nu ne facem griji de ce vom gasi cand ne vom intoarce inapoi la munca:

Verifica calendarele

Nu lasa ca euforia sarabatorilor sa te faca sa uiti de responsabilitatile profesionale. Incearca sa iti cunosti programul pentru urmatoarele doua saptamani. In acest caz, intoarcerea la birou va fi mai usoara.

Stabileste o sedinta

Fii sigur ca ai terminat toate proiectele si activitatile de care esti responsabil.

Stabileste o intalnire cu managerul pentru a pune la punct ultimele detalii si a vorbi despre realizarile anului abia incheiat.

Creeaza o noua lista

Pentru tot ce n-ai reusit sa termini inainte de a iti lua concediu, realizeaza o lista cu atributii. Astfel, cand te vei intoarce la munca vei sti de unde si cum sa incepi munca.

Fa-ti curat

Pentru a simti ca se termina un an asa cum trebuie, nu uita de curatenia generala!

Elibereaza-ti biroul si fa-ti ordine in hartii. Vei fi mai eficient cand te intorci din vacanta.

Tu cum te organizezi la sfarsitul lunii decembrie?

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter, sau LinkedIn!

Sursa: Capital.org