AFACERI - Stiri si articole de ultima ora din domeniul Afacerilor

  • Pe 20 Noiembrie începe conferința Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de afaceri din România

    Pe 20 Noiembrie începe conferința Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de af

    Evenimentul evidențiază performanța în business și reuneşte leaderii şi profesioniştii care au impus ritmul şi tendinţele din domeniul afacerilor. Conferința se desfăşoară în perioada 20 - 24 Noiembrie în Bucureşti, la Arcub. Participanţii vor avea ocazia să interacţioneze şi să discute oportunităţi de business ...

    Data: 08 Nov 2017 Vizualizari: 109

     
     
  • Zipper: Automatizarea proceselor zilnice inseamna evolutia oricarei afaceri

    Zipper: Automatizarea proceselor zilnice inseamna evolutia oricarei afaceri

    Anul acesta am avut placerea sa ne alaturam, in calitate de partener, celui mai amplu eveniment business dedicat solutiilor de IT & Digital, IMWorld 2017. Am considerat important sa facem cunoscut companiilor optiunile pe care le au la dispozitie in ceea ce priveste automatizarea si eficientizarea fluxurilor de date si documente. Am prez...

    Data: 20 Oct 2017 Vizualizari: 333

     
     
  • Allproweb.ro iti arata cum sa cresti o afacere online

    Allproweb.ro iti arata cum sa cresti o afacere online

    Allproweb.ro este agentia de publicitate online care garanteaza clientilor sai cresterea vizibilitatii online a afacerii pe care o detin. Din portofoliul AllProWeb fac parte peste 200 de companii romanesti, ai caror proprietari au fost consiliati de catre echipa agentiei pentru a decide in functie de necesitatile afacerii pe care o coord...

    Data: 12 Oct 2017 Vizualizari: 437

     
     
  • Bile de Sticla pentru Durificare si Curatare Suprafete

    Bile de Sticla pentru Durificare si Curatare Suprafete

    Bilele de sticla formeaza unul dintre acele materiale abrazive cu actiune delicata asupra suprafetelor sablate. Spre deosebire de alte materiale, bilele de sticla sunt o solutie economica de sablare si durificare suprafete, fiind fabricate din sticle reciclate fara plumb, care sunt procesate si aduse la o forma rotunda. Este un material e...

    Data: 17 Aug 2017 Vizualizari: 1538

     
     
  • Ce avantaje ofera asigurarile private de sanatate?

    Ce avantaje ofera asigurarile private de sanatate?

    Pe masura ce business-urile de pe piata locala s-au dezvoltat si evoluat, la fel s-a Intamplat si cu asteptarile angajatilor sau cele ale candidatilor. Daca bonurile de masa au devenit de mult un element obligatoriu In pachetul extra-salarial al multor companii, la fel se Intampla cu asigurarile private de sanatate, care sunt tot mai des ...

    Data: 11 Aug 2017 Vizualizari: 1504

     
     
  • 5 lucruri pe care trebuie sa le știi despre o casa inainte de a o cumpara

    5 lucruri pe care trebuie sa le știi despre o casa inainte de a o cumpara

    Apartament sau casă? Cifrele arată că din ce în ce mai mulți români sunt interesați de achiziția de case, avantajele fiind evidente, în timp ce prețurile sunt comparabile. Alegerea unei case nu este, însă o misiune ușoară. Trebuie să iei în calcul o serie de criterii pentru a te asigura că faci, într-adevăr, o investi...

    Data: 10 Aug 2017 Vizualizari: 1745

     
     
  • De ce acte ai nevoie pentru a obtine un credit ipotecar?

    De ce acte ai nevoie pentru a obtine un credit ipotecar?

    Creditele ipotecare au revenit, in ultimii doi ani, in atentia persoanelor care isi doresc achizitia unei locuinte, fiind considerat un instrument bancar la indemana si usor de accesat. Daca si tu intentionezi in acest an sa iti cumperi o casa noua, esti, cu siguranta, interesat sa afli ce tipuri de credite sunt mai avantajoase, daca t...

    Data: 07 Aug 2017 Vizualizari: 822

     
     
  • Certificat energetic. Ce este bine sa stii despre acesta?

    Certificat energetic. Ce este bine sa stii despre acesta?

    Certificatul de performanta energetica (mai cunoscut sub numele de certificat energetic) este un document esential la orice tranzactie imobiliara, exceptie facand doar anumite cladiri, cum ar fi cele individuale, de pana in 50 de metri patrati sau cele care nu sunt locuite mai mult de 4 luni pe an. Eliberat de un auditor energetic atesta...

    Data: 03 Aug 2017 Vizualizari: 408

     
     
  •  De ce vara este cel mai bun anotimp sa-ti schimbi job-ul? Iata 3 motive

    De ce vara este cel mai bun anotimp sa-ti schimbi job-ul? Iata 3 motive

    Vara este considerat anotimpul vacantelor. Nimic nu poate fi mai imbucurator pentru fiecare persoana decat sa constate ca mai are extrem de putin timp pana va pleca in concediul mult visat. Insa, ce ar fi daca intr-una din veri ai decide sa nu urmezi exemplul acesta si sa te axezi pe cariera? Astfel, vei avea ocazia sa descoperi locuri d...

    Data: 31 Jul 2017 Vizualizari: 559

     
     
  • Jeff Bezos a fost cel mai bogat om din lume pentru cateva ore. Cine i-a luat locul

    Jeff Bezos a fost cel mai bogat om din lume pentru cateva ore. Cine i-a luat loc

    Domnia lui Jeff Bezos in fruntea celor mai bogati oameni din lume a durat doar cateva ore. Acesta a devenit cel mai bogat om din lume astazi dimineata, cu o avere de 90.6 miliarde de dolari, depasindu-l pe Bill Gates cu un miliard.   Se pare ca, in cateva ore, averea sa a scazut drastic si a ajuns la 88.7 miliarde de dolari, aducandu-i...

    Data: 28 Jul 2017 Vizualizari: 414

     
     
  • Sa invatam de la campioni: deviza de succes a lui Muhammad Ali

    Sa invatam de la campioni: deviza de succes a lui Muhammad Ali

    Sa ne gandim la viteza lui Usain Bolt, la saritura lui Michael Jordan sau la capacitatea de a domina a lui Muhammad Ali. Oare ce anume ii face pe acesti atleti sa se ridice atat de sus deasupra tuturor? Multi oameni vor spune ca talentul innascut si atrenamentul intens. Corect, dar omit un detaliu foarte important: cu totii au crezut ca ...

    Data: 27 Jul 2017 Vizualizari: 523

     
     
  • Nu sacrifica niciodata aceste 4 domenii din viata personala pentru job

    Nu sacrifica niciodata aceste 4 domenii din viata personala pentru job

    "O mare realizare este, de obicei, nascuta din sacrificiu si nu este niciodata rezultatul egoismului" este unul dintre cele mai consacrate citate ale lui Napoleon Hill, care sublianaza faptul ca, pentru a obtine succesul, este nevoie de mult efort depus si de multa daruire. Potrivit specialistilor in dezvoltarea personala, daca te ghidez...

    Data: 27 Jul 2017 Vizualizari: 706

     
     
  • 4 lucruri pe care ar trebui sa le faci diferit daca ti-ai reincepe cariera

    4 lucruri pe care ar trebui sa le faci diferit daca ti-ai reincepe cariera

    Exista un moment in viata fiecarei persoane cand isi analizeaza evolutia profesionala. Fie ca isi doreste o simpla revizuire pentru a constata nivelul la care a ajuns sau fie ca isi doreste sa faca mici schimbari, acel moment o va ajuta sa primeasca raspunsurile care ii lipseau. Daca si tu te afli intr-o situatie asemanatoare, atunci te ...

    Data: 27 Jul 2017 Vizualizari: 264

     
     
  • Ghidul introvertului catre succes in leadership

    Ghidul introvertului catre succes in leadership

    Daca esti o persoana introvertita, probabil ca iti este greu sa te vezi in rolul unui lider. Iti place sa relationezi cu oamenii, dar doar cu cei pe care ii cunosti deja. In rest, preferi sa fii singur si sa eviti interactiunile cu grupurile mari. E foarte bine sa accepti ca esti introvertit si sa fii fericit cu persoana ta, dar nu trebu...

    Data: 26 Jul 2017 Vizualizari: 271

     
     
  • 4 lucruri mici care te vor ajuta sa iesi in evidenta la locul de munca

    4 lucruri mici care te vor ajuta sa iesi in evidenta la locul de munca

    Esti unul dintre angajatii buni ai companiei la care lucrezi. De asemenea, esti si o persoana constiincioasa, politicoasa si care are planuri pe termen lung. Insa, cu toate acestea, sefii tai nu te observa. Specialistii in domeniu spun ca, atat timp cat vei fi inconjurat de persoane ce obtin performante mult mai remarcabile decat ale tal...

    Data: 25 Jul 2017 Vizualizari: 580

     
     
  • E timpul sa reduci timpul irosit in sedinte

    E timpul sa reduci timpul irosit in sedinte

    Sedintele sunt, de obicei, niste pierderi masive de timp. Din pacate, in unele organizatii, acestea sunt inevitabile – pur si simplu nu se poate trece peste ele. Daca nu le poti evita, iata ce poti face pentru a reduce timpul irosit dintr-o sedinta menita sa dureze 15 minute care se transforma intr-una de o ora.   Programeaza sedint...

    Data: 25 Jul 2017 Vizualizari: 190

     
     
  • 5 lucruri nepoliticoase pe care trebuie sa le eviti intr-un interviu

    5 lucruri nepoliticoase pe care trebuie sa le eviti intr-un interviu

    Iti doresti ca interviul de angajare sa fie un succes sau doar o pierdere de timp? Cu siguranta, vei raspunde ca iti doresti enorm sa obtii acel post si ca, pentru asta, esti pregatit sa faci cateva sacrificii. Sunt o multime de greseli pe care le poti comite in timpul unui interviu, insa lipsa de respect fata de managerul companiei pent...

    Data: 24 Jul 2017 Vizualizari: 414

     
     
  • Cum sa devii un influencer

    Cum sa devii un influencer

    In primul rand, ce este un influencer? Este acea persoana care detine o expertiza solida in industria sa si care isi promoveaza cunostintele in randul comunitatilor online. Ce trebuie sa faci pentru a deveni un influencer? Ei bine, nu este suficient sa ai experienta intr-o anumita industrie, ci trebuie sa stii s-o faci cunoscuta in randu...

    Data: 24 Jul 2017 Vizualizari: 534

     
     
  • Iata ce sa NU faci daca iti doresti sa cunosti succesul

    Iata ce sa NU faci daca iti doresti sa cunosti succesul

    Viata nu este simpla, dar toate intamplarile de care ai parte sunt menite sa te intareasca si sa-ti ofere puterea de a merge mai departe. De aceea, pentru a cunoaste succesul este important sa treci prin numeroase schimbari. Mai mult decat atat, specialistii in domeniu au concluzionat si faptul ca anumite obiceiuri pe care le ai iti infl...

    Data: 24 Jul 2017 Vizualizari: 486

     
     
  • Acestea sunt abilitatile de care ai nevoie pentru a deveni CEO

    Acestea sunt abilitatile de care ai nevoie pentru a deveni CEO

    Te-ai intrebat vreodata daca esti cu adevarat potrivit pentru a deveni CEO? Oare de ce abilitati au nevoie directorii de companii pentru a performa la cel mai inalt nivel? Iata o lista cu tot ceea ce-ti trebuie pentru a fi un lider de succes care sa isi duca echipa mai departe pe drumul cel bun:   Intelepciune Trebuie sa detii abilit...

    Data: 21 Jul 2017 Vizualizari: 349

     
     
Pe 20 Noiembrie începe conferința Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de afaceri din România

Pe 20 Noiembrie începe conferința Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de af

Evenimentul evidențiază performanța în business și reuneşte leaderii şi profesioniştii care au impus ritmul şi tendinţele din domeniul afacerilor.

Conferința se desfăşoară în perioada 20 - 24 Noiembrie în Bucureşti, la Arcub.

Participanţii vor avea ocazia să interacţioneze şi să discute oportunităţi de business cu profesionişti din peste 300 de companii de top, cunoscute la nivel global.

 

Ca în fiecare an, echipa Biz a pregătit participanţilor cinci zile de conferinţe, prezentări şi dezbateri pe cele mai dinamice domenii din economia românească: Antreprenoriat, Inovaţie, Management, CSR şi Media & Marketing.

 

Ziua de Antreprenoriat, 20 Noiembrie

Ziua Antreprenoriatului îţi aduce în faţă oamenii de business care înfruntă cu succes provocările pieţei libere şi profesioniştii care au resursele necesare pentru a aduce companiile antreprenoriale la următorul nivel.

Ziua va debuta cu un profil al antreprenorului român în 2017, realizat pe baza studiului exclusiv Biz despre cele mai puternice companii antreprenoriale româneşti grupate pe domenii şi regiuni.

Programul zilei se axează pe idei, exemple şi metode testate prin care antreprenorii români pot construi afaceri solide care să aibă succes, nu doar pe plan local, ci şi pe plan regional şi chiar global.

Participanţii vor avea acces şi la specialiştii care ajută businessurile româneşti să treacă la următorul nivel, unde viziunea şi curajul trebuie să se îmbine cu o strategie clară, pentru un plan coerent de dezvoltare.

 

Ziua de Inovație, 21 Noiembrie

Tehnologiile emergente, experiențele live bazate pe realitatea augmentată, demonstrații de live hacking și design thinking după modelul dezvoltat de departamentul d.school, din cadrul Universității Stanford, sunt câteva dintre elemente care schimbă total modul în care trăim și pe care le puteți experimenta la Zilele Biz!

Ziua debutează cu un keynote speech care aduce în prim-plan tehnologii emergente pentru 2018, într-o experienţă live bazată pe realitate augmentată, cu soluţii dedicate antreprenorilor, decidenţilor din marketing şi specialiştilor în tehnologie.

Programul zilei cuprinde şi o demonstraţie de live hacking, care răspunde la o întrebare esenţială în domeniu: ce este atractiv şi valoros pentru un infractor cibernetic?

Exclusiv la Ziua Inovaţiei, participanţii vor putea participa la un workshop design thinking realizat după modelul dezvoltat de departamentul d.school, din cadrul Universităţii Stanford.

 

Ziua de Management, 22 Noiembrie

Care este portretul liderului de astăzi, cum poţi ajunge CEO de la simplu angajat şi ce presupune o carieră internaţională, ce nu te învaţă niciun MBA şi cum gândeşte un CEO!

Despre ce presupune o carieră internaţională şi leadership fără graniţe va vorbi Angela Creţu, fost CEO al AVON în Rusia şi Turcia.

Portretul liderului de succes va prinde contur cu ajutorul unui studiu exclusiv pe care îl va prezenta Corina Cimpoca, fondatoarea MKOR Consulting. La finalul prezentării, MKOR a pregătit şi un instrument concret pe care îl va pune la dispoziţia participanţilor.

Cea de-a doua sesiune a conferinţei prezintă „Ce nu veţi învăţa niciodată la un MBA”, în care top manageri, experţi în executive-search şi lideri de succes care au absolvit cursurile unor renumite şcoli de business vor vorbi despre lecţiile de leadership şi management pe care le-au învăţat în practică, dar şi despre cum poate vă ajută în carieră un MBA.

Ziua se va încheia cu concluziile primei ediţii a experiementului „Biz CEO Exchange”, prin care zece top manageri şi antreprenori renumiţi şi-au schimbat, pentru o zi, compania la care lucrează şi au venit la conducerea altei mari organizaţii din România.

 

Ziua de CSR, 23 Noiembrie

Evenimentul se deschide cu o dezbatere provocatoare, despre bani şi relaţia dintre ONG-uri şi companii, despre finanţare şi raportare. Invitaţii din partea ONG-urilor sunt Alina Kasprovski, Director Executiv, Fundaţia Comunitară Bucureşti şi Gabriel Solomon, Preşedinte Fondator, Asociaţia People for Sport România. În colţul companiilor, vor fi Fundaţia Orange şi UrsusBreweries.

O sesiune specială este dedicată uneia dintre cele mai puternice tendinţe din acest an, investitiile în educaţie, indiferent că vorbim de copii sau adulţi. Companiile au multe de spus în această privinţă.

O tema intens discutata este modul de actiune al multor branduri, care, în loc să investească în media, își promovează produsele punându-le la lucru în comunitățile în care acestea sunt vândute. Despre cât de eficientă este o astfel de abordare şi impactul marketingului social, va vorbi Carmen Sterian, Strategic Thinking, Managing Partner, HIPPOS.

 

Ziua de Media & Marketing, 24 Noiembrie
Ziua debutează cu un studiu în exclusivitate - Hunting the Trend, despre tendinţele de consum ale anului 2018.

Programul zilei cuprinde mult aşteptatele sesiuni Brand Activism, dezbaterea Womens In Leadership precum şi prezentări despre cum să facem publicitatea din nou interesantă, inovaţia constructivă şi schimbarea exponenţială a lumii prin ‘Oceanele Albastre’, dar şi despre cum uneori este timpul pentru ”Think inside the box” deoarece, în lupta disperată pentru creativitate, idei inovatoare, diferenţiatori şi cursa pentru “înarmarea digitală”, uităm să aplicăm lucruri banale.

În exclusivitate în România, designerul Lana Dumitru şi arhitectul Vlad Țenu vin la Ziua de Media & Marketing cu Foraeva, proiectul realizat în parteneriat cu Swarovski în care arta atinge noi repere ale perfecţiunii cu ajutorul tehnogiilor digitale.

 

Până pe 10 Noiembrie cei interesati s aparticipe la eveniment beneficiaza de oferta 2+1. La achiziționarea a două bilete pentru aceeași zi, veți primi încă o invitație pentru ziua dorită sau pentru o altă zi cu aceeași taxă de participare.

 

Evenimentul se află la cea de-a 16-a ediție și va avea loc în perioada 20-24 Noiembrie, la ARCUB Gabroveni, București. Detalii despre speakerii prezenți la ediția de anul acesta și programul evenimentului găsiți pe www.zilelebiz.roși pe Facebook event. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați la adresa de email lelia.petrescu@revistabiz.ro

 

Despre Zilele Biz

De 16 ani, Zilele Biz este cel mai relevant eveniment business-to-business din România!

Conferința maraton de cinci zile prezintă cinci domenii de business Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR și Media & Marketing.

Audiența este specializată pe fiecare zi, reunind manageri, antreprenori, specialiști în comunicare, consultanți, investitori, reprezentanți ai oficialităților și ONG-urilor și reprezentanți ai presei.

Cu fiecare ediție, Zilele Biz se diferențiază de celelalte evenimente din piață prin invitați și conținut de calitate și invitați care înțeleg că o prezentare bună nu înseamnă un "profil de companie".

 

Data: 08 Nov 2017 Vizualizari: 109


Autor: Biz

 
 
Zipper: Automatizarea proceselor zilnice inseamna evolutia oricarei afaceri

Zipper: Automatizarea proceselor zilnice inseamna evolutia oricarei afaceri

Anul acesta am avut placerea sa ne alaturam, in calitate de partener, celui mai amplu eveniment business dedicat solutiilor de IT & Digital, IMWorld 2017. Am considerat important sa facem cunoscut companiilor optiunile pe care le au la dispozitie in ceea ce priveste automatizarea si eficientizarea fluxurilor de date si documente.

Am prezentat solutii care au ca scop diminuarea nevoii de manipulare manuala a documentelor si eficietizarea costurilor organizatiei prin reducerea timpului de procesare al documentelor cu peste 50%, prin cresterea eficientei personalului cu pana la 30% si prin cresterea si asigurarea acuratetei datelor extrase din documente.

In concret, au fost prezentate demo-uri pentru:  Automatizarea facturilor, Automatizarea documentelor colaterale, Automatizare contractelor, Automatizarea transmiterii politelor de asigurari, Managementul documentelor, Registratura electronica si Digitalizarea arhivei

 

Despre participarea la IMWorld, directorul de vanzari al Zipper Romania, Florin BOBOC afirma ca: “Zipper aduce lumina in tot ce inseamna digitizare si automatizare pentru ca suntem in locul in care putem sa oferim partenerilor nostri o parte din povestile noastre de succes, despre cum am optimizat si am dus digitalul la culmile care se doresc a fi, adica de a genera trasabilitate, economie si de a livra un nivel de acuratete al  bazelor de date de peste 99% dupa validare, ceea ce pana acum se putea face cu investitii majore materiale, umane si de timp.”

Link video: https://youtu.be/GrnA_ZuPevo

In cadrul IMWorld am expus statia de lucru EnterpriseScan by OPEX, aratand prin demonstratiile live cum se pot imbina scanarea inovatoare de tip “drop feed” cu performanta unui scaner de productie, de mare viteza. Vizitatorii standului nostru, reprezentanti ai companiilor din diferite domenii de activitate precum sanatate, asigurari, audit si consultanta, financiar-bancar, auto, utilitati si guvernamental, au fost martorii transformarii digitale a unui numar impresionant si variat de documente, cum ar fi: facturi, dosare de credit, polite de asigurari, contracte, etc, intr-un timp record. Tehnologia de ultima generatie fac posibile  automatizarea fluxurilor de lucru si cresterea acuratatii informatiilor.

“Schimbarea rapida si continua a mediului de business aduce cu sine nevoi noi pentru toate companiile, nevoi generate de provocari comune precum: Managementul riscului, Data quality control, Mobile world, Smart communication, Securitate si, nu in ultimul rand, managementul costurilor.Impreuna cu partenerii nostri cautam permanent raspunsuri. Aceasta este prioritatea noastra. Ceea ce am propus la IMWorld a vizat automatizarea fluxurilor, solutii personalizate pentru document management si utilizarea mai eficienta a resurselor umane”, spune Doru VIJIIANU, directorul general al Zipper Romania.

 

Ne-am bucurat de un interes crescut pentru demonstratiile live si am apreciat disponibilitatea oamenilor de afaceri de a discuta cu consultantii nostri si de a afla cum solutiile prezentate pot veni in intampinarea provocarilor actuale ale organizatiilor pe care le reprezinta. Acestea au reconfirmat dorinta companiilor, indiferent de dimensiunea lor, de a se indrepta spre automatizare, motiv pentru care ne-am propus sa continuam discutiile cu reprezentatii acestora si dupa eveniment, pentru a le afla nevoile de business din zona gestionarii documentelor.

Dorim sa ii asiguram pe toti invitatii Zipper si reprezentantii companiilor care au ajuns la IMWorld ca atentia noastra va continua sa fie indreptata spre integrarea si implementarea solutiilor software de automatizare in scopul eficientizarii proceselor, cresterii productivitatii personalului si obtinerii unei vederi globale asupra tuturor departamentelor si liniilor de business.

Am pregatit o selectie de fotografii din cadrul evenimentului pe care le puteti accesa in link-ul de mai jos:

https://photos.app.goo.gl/yYG5TZfM3vSPL2Zk1

Despre Zipper Services

Zipper face parte dintr-un grup de firme cu prezenţa în 5 ţari din Sud-Estul Europei. Cu doua centre de procesare în Romania şi unul în Moldova, la Chişinau, acopera nevoile companiilor de a-şi optimiza şi consolida fluxurile de date şi documente, oferind soluţii şi servicii de procesare a datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.

Soluţiile asigura suport solid pentru reducerea costurilor şi a timpului de procesare a fluxurilor de date şi documente prin cinci linii de business Zipper Flow, Zipper Docs, Zipper Archive, Zipper Secure şi Zipper Direct, respectiv 14 soluţii şi servicii.

Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati ezipper.ro

Anton Voicu - Communication & Lead Performance
Zipper: Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3
T: 021 340.46.38 I M: +40749 998 656, anton.voicu@ezipper.ro I eZipper.ro

 

 

Data: 20 Oct 2017 Vizualizari: 333


Autor: RisCo

 
 
Allproweb.ro iti arata cum sa cresti o afacere online

Allproweb.ro iti arata cum sa cresti o afacere online

Allproweb.ro este agentia de publicitate online care garanteaza clientilor sai cresterea vizibilitatii online a afacerii pe care o detin.

Din portofoliul AllProWeb fac parte peste 200 de companii romanesti, ai caror proprietari au fost consiliati de catre echipa agentiei pentru a decide in functie de necesitatile afacerii pe care o coordoneaza. Obiectivul principal este comun fiecarei afaceri – branding si vizibilitate sporita in mediul online.

Avantajele optiunii pentru publicitate online sunt reprezentate de faptul ca rezultatele pot fi masurate, spre deosebire de cele din publicitatea conventionala si culmineaza cu marirea numarului de clienti prin faptul ca mesajul publicitar le este foarte accesibil persoanelor direct interesate de serviciile si/sau produsele pe care compania le ofera. Cumulate, toate avantajele publicitatii online duc la obtinerea unei reputatii online de necontestat.

 

AllProWeb ofera un raport calitate/pret excelent, promovand cu succes afaceri online pozitionate pe nise diferite. Concret, agentia poate sa le asigure clientilor urmatoarele servicii:

 

1. SEO

Promovarea SEO realizata de echipa agentiei asigura transformarea vizitatorilor site-ului pe care o afacere il detine in clienti. Pe o piata globala asa cum este Internetul, pot fi identificate cele mai diverse produse si servicii, ceea ce inseamna ca nu exista nicio alternativa mai buna decat optimizarea SEO, indiferent de afacerea la care se face raportarea. Echipa AllProWeb este compusa din profesionisti in marketing online care detin cheia potrivita pentru cresterea website-ului si afacerii in sine. Concret, promovarea prin SEO, corect realizata, aduce un website in topul rezultatelor afisate in Google, la o simpla cautare pe Internet.

 

2. Vizitatori Targetati prin Google Adwords

Nu exista proprietar de afacere cu prezenta online care sa nu isi doreasca ca site-ul pe care il detin sa nu atraga vizitatori interesati de produsele sau serviciile pe care le ofera. Pentru indeplinirea acestui obiectiv, AllProWeb realizeaza Campanii Google Adwords, o alternativa rapida la SEO. Cel mai mare avantaj pe care Google Adwords il detine consta in faptul ca site-ul apare chiar din prima zi intre primele rezultate si ca platim doar atunci cand vizitatorii interactioneaza cu reclama noastra, adica ne acceseaza site-ul.

 

3. Imbunatatirea prezentei online

Se tranziteaza vremuri in care publicitatea directa si cuvantul vorbit si-au pierdut eficienta cand vine vorba despre publicitate. In prezent, Internetul este cel care ofera solutiile cele mai bune. Scopul imbunatatirii prezentei online consta in atragerea clientilor din intreaga lume, iar pentru ca acest deziderat sa fie posibil, este necesar sa se parcurga etape care, printre altele, sa includa: crearea unui site web pentru afacere, publicare articole pe site/blog despre serviciile sau produsele oferite si newsletter-ul, un instrument de comunicare si de promovare important pentru pastrarea unei bune legaturi cu clientii.

 

4. Alte servicii asigurate de AllProWeb

Pentru o comunicare transparenta cu clientii, la finalul unei luni de promovare, AllProWeb le expediaza acestora rapoarte complete. De asemenea, echipa agentiei creeaza si dezvolta site-uri web pentru afaceri de succes. Nu in ultimul rand, agentia realizeaza si administreaza campanii de promovare online prin Google Adwords si Facebook Ads.

Data: 12 Oct 2017 Vizualizari: 437


Autor: RisCo

 
 
Bile de Sticla pentru Durificare si Curatare Suprafete

Bile de Sticla pentru Durificare si Curatare Suprafete

Bilele de sticla formeaza unul dintre acele materiale abrazive cu actiune delicata asupra suprafetelor sablate. Spre deosebire de alte materiale, bilele de sticla sunt o solutie economica de sablare si durificare suprafete, fiind fabricate din sticle reciclate fara plumb, care sunt procesate si aduse la o forma rotunda. Este un material ecologic, care nu pune probleme de sanatate oamenilor datorita faptului ca nu contine silicati liberi, este inert din punct de vedere chimic si poate fi reutilizat de pana la 30 de ori, in functie de procesele si suprafetele operate.

Bilele de sticla sunt disponibile in mai multe dimensiuni. Bilele de dimensiuni mari ofera suprafetei metalice o textura mai aspra si mai adanca, in timp ce bilele de dimensiuni mai mici produc un finisaj extrem de fin si lucios. Totodata, bilele de sticla pot fi fabricate avand dimensiuni mult mai mici decat bilele de metal, fiind folosite pentru durificarea pieselor cu geometrii complexe si unghiuri fine, fara a strica forma acestora si fara a inlatura particule sau chiar bucati din materialul de baza al pieselor.

Fiind un material neferos si stabil, bilele de sticla nu contamineaza suprafetele sablate, fiind folosite cu succes pentru suprafete din INOX, aluminiu, piatra, ciment, lemn, fibra de sticla, plastic. Bilele de sticla, ca material de sablare, se folosesc pentru debavuare si curatare, inlaturand cu succes urmele de rugina, coroziune, depuneri de praf si mizerie, fara a zgaria sau strica suprafetele, fiind posibila utilizarea acestora atat cu echipamente de propulsie pe baza de aer cat si cu echipamente pe baza de apa.

Durificarea suprafetelor cu bile de sticla prezinta avantaje in cresterea rezistentei pieselor metalice atat la oboseala cat si la coroziunea fisuranta sub tensiune. Bilele de sticla sunt un material relativ dur (inregistrand aproximativ valoarea 6 pe scara Mohs) ce are o greutate relativ mica, fapt care implica obtinerea unor tensiuni reziduale de compresiune la suprafata pieselor, dar si un finisaj exterior extrem de satinat si bine slefuit pentru suprafetele sablate.

Bilele de sticla se folosesc in industria auto pentru indepartarea vopselelor auto de pe caroseriile masinilor. Totodata, datorita actiunii lor delicate, sunt folosite la curatarea si igienizarea aparaturilor medicale fine in industria farmaceutica. In industria aviatica, bilele de sticla sunt folosite pentru curatarea si durificarea mai multor piese specifice, cum ar fi elicele, dar si a lamelelor motoarelor avioanelor.

Un alt domeniu in care bilele de sticla sunt folosite cu succes este marcajul drumurilor. Vopseaua de marcat drumurile contine bile de sticla care au proprietati de reflexie a luminilor farurilor, facand ca marcajul sa fie luminat si mai bine vizibil pe timp de noapte sau zi, asigurand astfel o siguranta sporita pentru conducatorii auto. Bilele de sticla pot fi amestecate in vopsea inca de la inceput, dar pot fi adaugate si ulterior peste vopseaua proaspat turnata.

GritSablare.ro ofera mai multe tipuri de bile de sticla, produse la calitate ridicata, ce pot fi folosite in orice tip de operatii de curatare, debavuare sau durificare suprafete. Inginerii nostri ofera asistenta si informatii complete si pertinente in alegerea celor mai bune solutii, in functie de suprafetele care trebuie curatate sau durificate, dar si in functie de alte necesitati. Un raport corect calitate-pret si livrarea in timp util a produselor comandate sunt premisele unor relatii de colaborare benefice si avantajoase, atat pe termen mediu cat si pe termen lung, pentru toate partile implicate.

Data: 17 Aug 2017 Vizualizari: 1538


Autor: RisCo

 
 
Ce avantaje ofera asigurarile private de sanatate?

Ce avantaje ofera asigurarile private de sanatate?

Pe masura ce business-urile de pe piata locala s-au dezvoltat si evoluat, la fel s-a Intamplat si cu asteptarile angajatilor sau cele ale candidatilor. Daca bonurile de masa au devenit de mult un element obligatoriu In pachetul extra-salarial al multor companii, la fel se Intampla cu asigurarile private de sanatate, care sunt tot mai des Intalnite In ofertele de angajare.

Asigurarile private de sanatate sunt mai mult decat instrumente financiare complementare pentru acoperirea costurilor cu diverse servicii medicale. Asigurarile private aduc numeroase beneficii atat pentru tine, ca angajator, cat si pentru cei din echipele tale sau pentru cei pe care vrei sa Ii atragi In companie.

Beneficiile ca angajat

Cand beneficiile extra lipsesc sau sunt modificate, acest lucru se va reflecta In atitudinea si starea de spirit a angajatilor. Exista o legatura directa Intre pachetul salarial si diverse avantaje pentru angajati aduse printr-o asigurare de sanatate:

     Ii ajuta sa scape de grijile financiare aduse de posibile vizite sau interventii medicale, deci sunt mai putin stresati si distrasi la locul de munca.

     Angajatii sanatosi au energia necesara pentru a finaliza sarcinile In mod eficient si contribuie la cresterea productivitatii companiei.

     Sunt mult mai motivati sa Isi Indeplineasca bine sarcinile cand stiu ca sunt recompensati si altfel decat financiar pentru aportul adus la atingerea obiectivelor.

 Beneficiile ca angajator

Daca In cadrul companiei tale sunt oferite pachete de beneficii de sanatate care asigura siguranta angajatilor, dar si stimularea lor individuala si colectiva, te vei bucura de numeroase avantaje:

     - Vei avea mai mult succes In recrutarea si retentia celor mai buni candidati

     - Acoperi riscurile la care este expusa compania ta cu costuri reduse si scazi sarcina financiara

     - Cand starea de sanatate a resursei umane este buna, productivitatea ei creste, cu efecte pozitive asupra obiectivelor companiei tale

     - Primele de asigurare pot fi deduse din cheltuielile companiei tale.

Incurajarea angajatilor in a folosi asigurarea de sanatate

Pentru a resimti aceste beneficii de ambele parti, trebuie sa te asiguri In primul rand ca salariatii tai folosesc asigurarea de sanatate. Ca sa resimti efectele acestui beneficiu extra-salarial, ai putea realiza un plan care sa cuprinda:

 

      - Flexibilitate din partea companiei pentru programarile medicale ale angajatilor

Cand angajatii nu mai gasesc liber In orarul medicului dupa orele de munca, e important sa fii Intelegator si sa le permiti posibilitatea de a lipsi de la birou pentru cateva ore. Recuperarea sanatatii vine Inaintea recuperarii orelor si tu stii asta.

      - Prezentarea beneficiilor asupra muncii

Angajatul tau ar trebui sa se simta valoros In cadrul companiei, iar tu sa Iti manifesti interesul real fata de starea sa de sanatate, Incurajandu-l sa mearga la vizite medicale atunci cand e necesar.

      - Accesarea listei actualizate de servicii si parteneri

Angajatii tai trebuie sa stie cu exactitate care sunt serviciile acoperite de asigurarea de sanatate si sa nu evite vizita la medic din cauza posibilelor costuri prea mari. De asemenea, conteaza foarte mult reteaua de parteneri. Spre exemplu, pachetele oferite de Signal Iduna asigura acces la peste 700 de furnizori si puncte de lucru,In toata tara.

      - Comunicarea constanta

Fii mereu la curent cu nivelul de utilizare al beneficiilor de sanatate si afla ce modificari poti aduce pentru a creste eficienta acestor pachete. De asemenea, tine mereu la curent angajatii cu privire la posibile modificari.

Indiferent de marimea companiei tale, asigurarile private de sanatate aduc numeroase beneficii, iar pentru a obtine cel mai bun pachet ai nevoie de o informare corecta si de evaluarea ofertelor Inainte de a alege ce e cel mai potrivit pentru business-ul tau.

 

 

Data: 11 Aug 2017 Vizualizari: 1504


Autor: RisCo

 
 
5 lucruri pe care trebuie sa le știi despre o casa inainte de a o cumpara

5 lucruri pe care trebuie sa le știi despre o casa inainte de a o cumpara

Apartament sau casă? Cifrele arată că din ce în ce mai mulți români sunt interesați de achiziția de case, avantajele fiind evidente, în timp ce prețurile sunt comparabile.

Alegerea unei case nu este, însă o misiune ușoară. Trebuie să iei în calcul o serie de criterii pentru a te asigura că faci, într-adevăr, o investiție bună și durabilă.

Iată un top 5 al celor mai importante criterii de care ar trebui să ții cont atunci când evaluezi oferta de pe piața imobiliară pentru case:

      1. Amplasarea

Asigură-te că alegi o casă care este localizată într-o zonă liniștită, departe de agitația orașului dar cu drumuri de acces bune și rapide și/sau acces la mijloace de transport în comun. Proximitatea față de locul tău de muncă este, de asemenea, un aspect foarte important - calculează, așadar, timpul mediu pe care urmează să-l petreci zilnic în trafic. Un exemplu bun pentru alegerea unei locuințe este chiar ansamblul rezidențial CATTED, București - aflat la doar 2 km distanță de stația de metrou Pipera și zona de business Dimitrie Pompeiu – Barbu Văcărescu – Băneasa.

      2. Securitatea complexului/cartierului

Un confort suplimentar pentru tine ți-l poate oferi un complex închis unde se asigură și serviciu de securitate atât pe timpul zilei cât și pe timpul nopții. Aceste tipuri de cartiere selecte sunt foarte căutate la ora actuală încă din faza de construcție. La Catted, de exemplu, cererile pentru contractarea caselor sunt aproape finalizate - doar două tipuri de vile mai sunt disponibile în acest cartier privat din Băneasa.

      3. Locurile de parcare

Mașina a devenit un mijloc de deplasare indispensabil în zilele noastre, în timp ce locurile de parcare reprezintă o problemă din ce în ce mai serioasă. Este important să verifici dacă oferta imobiliară pe care intenționezi să o selectezi are incluse locuri de parcare (două, de obicei).

      4. Facilitățile zonei

O ofertă bună trebuie să vină la pachet cu o serie de facilități care îți vor ușura viața și îți vor asigura un plus de confort. Dezvoltatorii de top includ în oferta lor, la ora actuală: parcuri și locuri de joacă pentru copii, piscină și săli de fitness, etc.

     6. Spațiul adaptat nevoilor tale

De ce tip de spațiu are nevoie familia ta? De la suprafața efectivă, până la compartimentare, fiecare aspect legat de spațiul locuibil este important de evaluat. Acesta trebuie să răspundă nevoilor, așteptărilor și stilului tău de viață, simultan.

 

Data: 10 Aug 2017 Vizualizari: 1745


Autor: RisCo

 
 
De ce acte ai nevoie pentru a obtine un credit ipotecar?

De ce acte ai nevoie pentru a obtine un credit ipotecar?

Creditele ipotecare au revenit, in ultimii doi ani, in atentia persoanelor care isi doresc achizitia unei locuinte, fiind considerat un instrument bancar la indemana si usor de accesat.

Daca si tu intentionezi in acest an sa iti cumperi o casa noua, esti, cu siguranta, interesat sa afli ce tipuri de credite sunt mai avantajoase, daca te incadrezi in conditiile impuse de banci, ce acte iti sunt necesare pentru accesarea unui credit si cat de repede ti se va acorda.

Ca reguli generale de acordare a creditelor ipotecare, bancile solicita, de obicei, urmatoarele documente:

 - actul de identitate

 - cerere de credit și acorduri interogare Biroul de credit

 - documente care atesta valoarea, natura si frecventa venitului (adeverinta de salariu, copie după contractul de munca, fisa fiscala pe anul anterior)

 - documente cu privire la accesarea altor credite (suma initiala a creditului sau soldul creditului, perioada de accesare a creditului/creditelor, rata anuala a dobanzii, comisioane lunare sau anuale, copie contract de credit, grafic de rambursare)

Conditiile pot insa diferi destul de mult de la o banca la alta, fiecare companie bancara putand sa-si impuna anumite cerinte sau sa simplifice procesul prin diferite metode.

Pentru a accesa un credit ipotecar Patria Acasa, de exemplu, banca ofera clientilor posibilitatea de a descarca direct de pe site documentele care trebuie completate.

Tot pe pagina dedicata creditelor ipotecare clientii pot vedea si conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca, precum: 

 - varsta cuprinsa intre 21 si 65 de ani (sau 70 de ani in cazul persoanelor care au asigurare de viata sau un codebitor)

 - un venit minim declarat de 1200 de lei (rezultat din salarii, pensii, venituri obtinute din profesii liberale, din cesiunea drepturilor de autor, din contracte de management, de navigator si, suplimentar, din chirii, dividende sau venituri obtinute in strainatate)

 - incheierea unei asigurari de imobil

 - un avans minim de 20% in cazul creditelor in lei, si de 30% pentru cele in euro

Odata creditul ipotecar accesat, atentia ta se va orienta, cel mai probabil, spre achizitiile urgente care sa-ti asigure minimum de confort in noua locuinta - in special mobilierul pentru dormitor, baie, bucatarie si electrocasnicele de baza.

 Daca pana la achizitionarea casei/apartamentului care a devenit intre timp proprietatea ta ai stat cu chirie, iti vei dori sa te grabesti cu mutarea pentru a evita cheltuielile inutile. Un nou credit va fi, astfel, mai mult decat necesar.

Vestea buna este ca la ora actuala exista credite care pot fi accesate in aproximativ 24 de ore si care iti ofera posibilitatea sa imprumuti sume de pana la 7000 de lei - cum ar fi accesarea unui credit fara adeverinta de la Patria Bank

 

Data: 07 Aug 2017 Vizualizari: 822


Autor: RisCo

 
 
Certificat energetic. Ce este bine sa stii despre acesta?

Certificat energetic. Ce este bine sa stii despre acesta?

Certificatul de performanta energetica (mai cunoscut sub numele de certificat energetic) este un document esential la orice tranzactie imobiliara, exceptie facand doar anumite cladiri, cum ar fi cele individuale, de pana in 50 de metri patrati sau cele care nu sunt locuite mai mult de 4 luni pe an.

Eliberat de un auditor energetic atestat in conditiile legii, acest act isi gaseste locul in foarte multe domenii, fiind ideal pentru achizitia unei locuinte prin programul "Prima casa" sau pentru obtinerea diverselor documente de la administratia financiara.

Chiar daca, in principiu, orice proprietar cunoaste anumite detalii despre aa-numitul certificat energetic, exista inca o multime de necunoscute, care trebuie sa fie lamurite.

Iata, asadar, cateva lucruri pe care este bine sa le stii despre certificarea energetica.

 

Certificat energetic pentru Prima Casa

 

Cei care doresc sa achizitioneze o locuinta prin programul "Prima Casa" au nevoie de un certificat energetic, obligatoriu, in acest caz, inca din anul 2011. Este foarte important de stiut faptul ca pentru a se incadra in cerintele programului, locuinta trebuie sa faca parte din clasa de eficienta energetica A, B sau C.

 

Valabilitatea unui certificat energetic

 

 Un certificat energetic este valabil timp de 10 ani, timp in care locuinta beneficiaza de o serie de avantaje si de informatii utile referitoare la emisiile de CO2 si la consumul energetic.

 

Necesitatea unor inspectii periodice

 

Pentru a se obtine o reducere cat mai mare a consumului de energie si pentru a se limita emisiile de dioxid de carbon, o data la 5 ani trebuie sa fie efectuate inspectii. Sunt supuse inspectiilor locuintele care se incalzesc cu sisteme de incalzire echipate cu cazane, indiferent ca utilizeaza combustibil lichid sau combustibil solid neregenerabil. In principiu, sistemele de incalzire care au nevoie de inspectii sunt cele cu o putere nominala intre 20 si 100 kW.

 

Riscurile in cazul in care nu exista un certificat energetic

 

Lipsa unui certificat energetic poate sa insemne o serie de riscuri la care se expune atat vanzatorul, cat si cumparatorul. In primul rand, exista riscul de a comercializa locuinta la pretul gresit, ceea ce poate sa fie extrem de neplacut pentru una dintre parti. Vanzatorul risca cu atat mai mult, cu cat contractul de vanzare-cumparare poate sa fie declarat nul in cazul in care vanzatorul reclama absenta certificatului de performanta energetica.

 

Audit energetic sau certificat energetic?

 

Foarte multa lume face confuzie intre auditul energetic, care este un proces complex ce ofera atat informatii cat si solutii concrete, si certificatul energetic, care este un document prin care se atesta apartenenta locuintei de o anumita clasa de eficienta energetica. Certificatul energetic poate sa fie realizat de catre orice tip de auditor, indiferent ca este auditor de gradul I sau II, in timp ce auditul este realizat doar de catre auditori de gradul I.

 

Pretul certificatului. Preturile pot sa difere destul de mult de la auditor la auditor. In principiu, cel mai mic pret pentru o certificare energetica a unei garsoniere este de 130 de lei, acesta crescand in functie de suprafata ce necesita certificare.

 

Documente necesare pentru emiterea unui certificat energetic

 

Pentru a beneficia de certificare de performanta energetica pentru locuinte, beneficiarul trebuie sa furnizeze o serie de documente si de informatii: planul de arhitectura al locuintei, numarul de camere, anul de constructie al imobilului, regimul de inaltime, adresa, orientarea cardinala, tipul de utilitati sau starea diverselor instalatii.

Informatiile tehnice pot sa continue cu orice alt detaliu care are capacitatea de a influenta eficienta energetica, cum ar fi: starea instalatiilor din subsol, tipul de tamplarie pe care il are apartamentul sau starea ghenelor de ventilare din apartament. Cu cat informatiile sunt mai corecte, cu atat auditorul poate sa ofere o certificare energetica mai rapid si mai eficient.

Data: 03 Aug 2017 Vizualizari: 408


Autor: RisCo

 
 
 De ce vara este cel mai bun anotimp sa-ti schimbi job-ul? Iata 3 motive

De ce vara este cel mai bun anotimp sa-ti schimbi job-ul? Iata 3 motive

Vara este considerat anotimpul vacantelor. Nimic nu poate fi mai imbucurator pentru fiecare persoana decat sa constate ca mai are extrem de putin timp pana va pleca in concediul mult visat.

Insa, ce ar fi daca intr-una din veri ai decide sa nu urmezi exemplul acesta si sa te axezi pe cariera? Astfel, vei avea ocazia sa descoperi locuri de munca mult mai interactive si avantajoase comparativ cu cel pe care il ai acum.

Iata cateva motive pentru care este recomandat sa iti schimbi locul de munca vara:

 

1. Exista mai putina competitie

Daca toata lumea presupune ca in lunile de vara este un moment nepotrivit sa aplice pentru o noua pozitie intr-o companie, atunci concurenta va fi mult mai mica, iar tu vei avea sansa sa obtii mult mai usor postul mult visat. Cand majoritatea isi planifica vacanta, tu planifica-ti cariera, roadele culese in toamna vor fi mult mai bogate.

 

Citeste si  4 lucruri pe care ar trebui sa le faci diferit daca ti-ai reincepe cariera

 

2. Managerii sunt mai putin ocupati

In sezonul estival managerii sunt mai putin ocupati decat in restul anului. Tocmai de aceea atunci cand se vor face angajari vor dispune de mai mult timp pentru a-ti analiza atuurile. De asemenea, fiind mult mai calmi, pot accepta fara prea mari rugaminti oferta salariala pe care le-o propui.

 

3. Vei reusi mult mai usor sa iti cunosti colegii

In aceasta perioada, timpul in anumite companii trece mult mai lent. Tocmai de aceea noi tai colegi vor avea mai multe ocazii sa te cunoasca. Astfel, vei lega mult mai usor prietenii si vei afla lucruri nestiute despre fiecare departament in parte.

 

Cu toate ca este vara, ofertele care iti strapung gandul pot fi acea sansa de a-ti schimba viata. Nu le ignora si analizeaza-le corect! Mai mult decat atat, vara poate fi la fel de profitabila ca toamna, dar trebuie sa stii sa profiti in mod corect de sansele care ti se ivesc.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: themuse.com

Traducere: Minodora Florescu

Data: 31 Jul 2017 Vizualizari: 559


Autor: Kat Boogaard

 
 
Jeff Bezos a fost cel mai bogat om din lume pentru cateva ore. Cine i-a luat locul

Jeff Bezos a fost cel mai bogat om din lume pentru cateva ore. Cine i-a luat loc

Domnia lui Jeff Bezos in fruntea celor mai bogati oameni din lume a durat doar cateva ore. Acesta a devenit cel mai bogat om din lume astazi dimineata, cu o avere de 90.6 miliarde de dolari, depasindu-l pe Bill Gates cu un miliard.

 

Se pare ca, in cateva ore, averea sa a scazut drastic si a ajuns la 88.7 miliarde de dolari, aducandu-i lui Gates inapoi titlul de cel mai bogat om din lume, cu 89.8 miliarde de dolari.

 

In ciuda acestei rasturnari de situatie, se pare ca ne vom mai intalni cu Jeff Bezos in clasamentul Forbes. Acesta este al saselea ocupant al topului Forbes din ultimele 3 decenii. In schimb, Gates a fost cel mai bogat om din lume in ultimii 4 ani.

Amazon a fost initiat in 1994 si este o companie americana de comert electronic. Gigantul in tehnologie este cel mai mare retailer online din lume si a fost infiintat in Seattle, Washington.

 

Amazon a revolutionat retail-ul in S.U.A si, in prezent, lucreaza la dezvoltarea serviciului sau de cloud.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Forbes

Traducere: Andrei Bobe

Data: 28 Jul 2017 Vizualizari: 414


Autor: Kate Vinton

 
 
Sa invatam de la campioni: deviza de succes a lui Muhammad Ali

Sa invatam de la campioni: deviza de succes a lui Muhammad Ali

Sa ne gandim la viteza lui Usain Bolt, la saritura lui Michael Jordan sau la capacitatea de a domina a lui Muhammad Ali. Oare ce anume ii face pe acesti atleti sa se ridice atat de sus deasupra tuturor?

Multi oameni vor spune ca talentul innascut si atrenamentul intens. Corect, dar omit un detaliu foarte important: cu totii au crezut ca sunt cei mai buni, chiar si inainte de a confirma acest lucru.

Imagineaza-ti ca erau capabili sa ii faca pe toti sa creada (chiar si pe ei) ca sunt deja campioni.

 

Totusi, niciun atlet nu a facut asta mai bine decat Muhammad Ali. Considerat cel mai bun boxer al tuturor timpurilor, acesta a castigat medalia de aur la Jocurile Olimpice de la Roma din 1960. Mai tarziu, Ali a castigat campionatul mondial la categoria grea de trei ori.

A continuat sa repete “Sunt cel mai bun din lume!” pana cand toata lumea l-a auzit. Muhammad Ali nu era nici cel mai inalt, nici cel mai solid boxer din lume. Loviturile sale nu erau cele mai puternice, dar totul statea in atitudinea sa, in increderea in sine pe care o arata.

In cartea sa, The Greatest: My Own Story, acesta spune ca repetarea afirmatiei ca el este cel mai bun a dus catre formarea unei realitati. Pur si simplu a inceput sa creada atat de mult in ceea ce spune, incat totul s-a adeverit.

 

Pentru a fi un campion, trebuie sa crezi ca esti cel mai bun. Daca inca nu esti, atunci pretinde ca esti. – Muhammad Ali

 

O dovada concreta a tariei de caracter pe care o detinea se regaseste in meciul cu George Foreman. Ali pierduse ultimele doua meciuri si toata lumea credea ca se apropia de finalul carierei. Acest lucru l-a motivat si mai tare sa se antreneze din greu.

In timpul meciului, Ali a incasat toate loviturile de la Foreman. Meciul a ajuns in runda 8, iar Foreman a cedat si nu s-a mai putut ridica la timp. Atunci, Muhammad Ali a fost incoronat drept campion mondial la categoria grea pentru a treia oara.

Iata cat de puternica este mintea umana si cat de mult inseamna increderea in sine, chiar daca multi o considera exagerata. Repetarea unor afirmatii care te incurajeaza poate fi secretul tau catre succes. Sigur, daca ne intoarcem la inceputul articolului, ne dam seama ca nu trebuie sa omitem talentul si efortul.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Goalcast

Traducere: Andrei Bobe 

Data: 27 Jul 2017 Vizualizari: 523


Autor: Cyrus

 
 
Nu sacrifica niciodata aceste 4 domenii din viata personala pentru job

Nu sacrifica niciodata aceste 4 domenii din viata personala pentru job

"O mare realizare este, de obicei, nascuta din sacrificiu si nu este niciodata rezultatul egoismului" este unul dintre cele mai consacrate citate ale lui Napoleon Hill, care sublianaza faptul ca, pentru a obtine succesul, este nevoie de mult efort depus si de multa daruire.

Potrivit specialistilor in dezvoltarea personala, daca te ghidezi dupa acest principiu, vei avea de castigat doar intr-un anumit segment al vietii. De asemenea, ei mai spun si ca viata personala este mult mai importanta decat cea profesionala si ca niciodata nu ar trebui trecuta pe un alt plan.

Pentru a avea succes in viata incearca sa nu neglijezi urmatoarele aspecte:

 

1. Sanatatea

Daca nu ai sanatate, nu vei avea absolut nimic pe aceasta lume. Ingrijirea corpului ar trebuie sa fie prioritatea principala din viata ta. Pentru a te feri de boli si a fi eficient la locul de munca creaza-ti o rutina si aplic-o in mod consecvent. Include in aceasta regimul alimentar sanatos, exercitiile fizice si controalele medicale periodice.

 

2. Familia

Odata plecat de la birou trebuie sa te gandesti la familia ta si la lucrurile care iti fac placere. Nu amesteca niciodata problemele de la locul de munca cu cele de acasa. Astfel, ii vei neglija pe cei dragi incet, sigur si fara sa-ti dai seama. Ajuns acasa elibereaza-te complet de ceea ce ai trait in ziua respectiva, invita-ti familia la masa, petreceti timp impreuna, interactionati si mai ales, evitati aparatele tehnologice.

 

Citeste si  4 semne ca slujba ta te face nefericit

 

3. Relatiile

Din cauza job-ului mult prea solicitant sunt persoane care uita sa isi mai pastreze relatiile de prietenie active. Incearca ca macar odata pe saptamana sa te intalnesti cu vechile cunostinte si sa depanati amintiri. Nu se stie niciodata cand unul dintre voi va avea nevoie de celalalt. De asemenea, nu le implica niciodata in viata profesionala. Singurul beneficiar al acelor relatii esti tu.

 

4. Integritatea

Nu accepta niciodata sa faci ceva in afara vointei tale sau a principiilor pe care le ai. Cu toate ca vor fi situatii in care vei avea de pierdut cu aceasta atitudine, bucura-te ca vei ramane acelasi om pe care multi l-au apreciat pentru adevaratele valori. Mai mult decat atat, stresul rezultat din acele actiuni care nu ti se potrivesc va fi extrem de mare si de daunator.

 

Este foarte usor sa te lasi coplesit de munca, dar tare greu sa iei decizii potrivite pentru o viata implinita si fericita. Sunt situatii cand locul de munca nu este totul in viata unui om si asta fiindca amintirile si momentele speciale petrecute alaturi de cei dragi sunt singurele care conteaza.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: entrepreneur.com

Traducere: Minodora Florescu

Data: 27 Jul 2017 Vizualizari: 706


Autor: Jacqueline Whitmore

 
 
4 lucruri pe care ar trebui sa le faci diferit daca ti-ai reincepe cariera

4 lucruri pe care ar trebui sa le faci diferit daca ti-ai reincepe cariera

Exista un moment in viata fiecarei persoane cand isi analizeaza evolutia profesionala. Fie ca isi doreste o simpla revizuire pentru a constata nivelul la care a ajuns sau fie ca isi doreste sa faca mici schimbari, acel moment o va ajuta sa primeasca raspunsurile care ii lipseau.

Daca si tu te afli intr-o situatie asemanatoare, atunci te invitam sa analizezi urmatoarele sfaturi pe care ar trebuie sa le aplici daca vrei sa ai cariera visurilor:

 

1. Investeste mai mult in tine si mai putin in lucruri materiale

La inceputul carierei vei fi tentat sa cheltui salariile doar pe lucrurile materiale si pe poftele de moment pe care le ai. In timp, vei observa ca nu a fost tocmai o decizie corecta, deoarece sunt momente cand experienta acumulata nu este de ajuns pentru a avea o cariera de succes. Incearca sa alternezi investirea salariilor in lucrurile materiale si cu investirea in propria persoana.

Si aici nu ne referim la alocarea bugetului doar in aspectele fizice, ci si in cele culturale. Cursurile de consolidare a actualelor cunostinte sunt extrem de folositoare in viata si vor conta mult mai mult in cazul unei renegocieri salariale sau in cazul unei schimbari de cariera.

 

2. Pune-ti sanatatea pe primul loc

Sanatatea este fara doar si poate cea mai importanta componenta a vietii. Fara o avea un nivel crescut de vigoare nu vei putea ajunge acolo unde ti-ai imaginat. Oricat de urgente ar fi lucrurile din jurul tau nu trebuie niciodata sa iti neglijezi sanatatea.

Tine o evidenta a analizelor uzuale de sanatate, fii adeptul unui regim de viata sanatos, alege sa faci sport decat sa lenevesti si vei observa cum totul capata alt sens. Aceasta sarcina este una prioritara si care nu poate fi amanata!

 

Citeste si  Crezi ca te afli pe drumul corect in cariera? Raspunde la aceste intrebari

 

3. Gestioneaza-ti mult mai eficient timpul

Modul in care alegi sa iti petreci timpul determina, in final, cat de multe lucruri realizezi in viata. Singurul responsabil pentru gestionarea eficienta a orelor esti tu.

Atunci cand ai foarte multe sarcini de efectuat, programeaza-le intr-un calendar si mai apoi verifica-le constant. Astfel, nu doar ca vei stii exact cand sa te apuci de rezolvarea lor, dar eficienta pe care o vei avea in rezolvarea lor va fi mult mai mare.

 

4. Gandeste mai mult

Iti doresti sa cunosti succesul? Atunci nu uita ca trebuie sa te gandesti mai mult la ce calitati detii si astfel, sa iti ridici standartele. Atat timp cat gandesti negativ despre tine nu vei realiza absolut nimic.

In schimb, daca atragi energie pozitiva in jurul tau, vei vedea cum totul capata sens. Mai mult decat atat, tine cont si, de faptul ca in viata vei primi exact lucrurile pe care le doresti.

 

Nu-ti fie frica sa iti schimbi parcursul vietii, daca actualul drum nu iti mai ofera lucrurile de care ai nevoie. Ai incredere in fortele proprii si vei vedea cum ti se vor ivi mai multe oportunitati.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: themuse.com

Traducere: Minodora Florescu

Data: 27 Jul 2017 Vizualizari: 264


Autor: Sean Kim

 
 
Ghidul introvertului catre succes in leadership

Ghidul introvertului catre succes in leadership

Daca esti o persoana introvertita, probabil ca iti este greu sa te vezi in rolul unui lider. Iti place sa relationezi cu oamenii, dar doar cu cei pe care ii cunosti deja. In rest, preferi sa fii singur si sa eviti interactiunile cu grupurile mari.

E foarte bine sa accepti ca esti introvertit si sa fii fericit cu persoana ta, dar nu trebuie sa lasi acest lucru sa te opreasca din a ajunge la potentialul tau maxim.

Iata cum arata ghidul introvertului catre succes:

 

Dezvolta-ti abilitatile de comunicare unu-la-unu

De obicei, introvertii sunt foarte buni in comunicarea unu-la-unu. Problema lor apare atunci cand vine vorba despre mai multi oameni. De aceea, te poti baza pe aceasta abilitate si o poti dezvolta in asa fel incat sa suplineasca alte puncte la care nu excelezi.

 

Initiaza conversatii

In realitate, introvertilor le place sa vorbeasca, dar nu le surade ideea de a initia conversatii. Aici trebuie facuta o schimbare: ia initiativa si vorbeste cu oamenii.

 

Renunta la confort

Familia ta, un film bun, cativa prieteni de incredere; suna bine, nu? Cand esti la job, iti place sa iti faci bine treaba, dar nu iti doresti sa fii in centrul atentiei, asa e?

Ei bine, trebuie sa inveti sa iesi din umbra si sa iti asumi riscuri. Un bun lider nu cunoaste conceptul de zona de confort, plus ca, mai devreme sau mai tarziu, va trebui sa iesi din cutie, asa ca fa-o mai devreme.

 

Apeleaza la tehnologie

Multi introverti prefera email-urile in locul conversatiilor fata-in-fata. Asta nu ar trebui sa fie o problema intr-o era in care oamenii rezolva totul online. Poti comunica cu colegii tai printr-o multitudine de variante moderne si poti limita sedintele la minimul necesar.

 

Nu evita conflictele

Aceasta este, probabil, cea mai mare provocare pentru tine: sa iei parte la conflictele din interiorul companiei. Probabil ca ti-ai dori sa stai deoparte si sa ii lasi pe colegi sa ajunga singuri la un consens.

Ei bine, trebuie sa faci exact opusul, sa te implici, sa gandesti obiectiv si sa asculti ambele parti aratand empatie. Ce-ti transmit simturile? Analizeaza cazul si vino cu o solutie potrivita pentru toata lumea.

 

Emite asteptari

Multi oameni nu sunt obisnuiti cu liderii introverti, ci asteapta ca acestia sa le dea tot timpul indicatii. Spune-le tuturor ce asteptari ai de la un anumit proiect, altfel nu isi vor intelege pe deplin rolul in organizatie.

 

Introvertii sunt lideri excelenti; Mark Zuckerberg, Barrack Obama sau Bill Gates sunt exemplele solide care sustin aceasta afirmatie.

Si tu poti ajunge un astfel de lider, trebuie doar sa practici comunicarea din proprie initiativa si sa arati ca ai incredere in tine (chiar daca nu ai).

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Goalcast

Traducere: Andrei Bobe

Data: 26 Jul 2017 Vizualizari: 271


Autor: Sasha Woss

 
 
4 lucruri mici care te vor ajuta sa iesi in evidenta la locul de munca

4 lucruri mici care te vor ajuta sa iesi in evidenta la locul de munca

Esti unul dintre angajatii buni ai companiei la care lucrezi. De asemenea, esti si o persoana constiincioasa, politicoasa si care are planuri pe termen lung. Insa, cu toate acestea, sefii tai nu te observa.

Specialistii in domeniu spun ca, atat timp cat vei fi inconjurat de persoane ce obtin performante mult mai remarcabile decat ale tale, calitatile enumerate mai sus nu sunt de ajuns.

Si atunci ce este de facut? Citeste urmatoarele actiuni, pune-le in aplicare si ai sa vezi cum totul se va schimba. Cu toate ca sunt actiuni simple si poate lipsite de importanta au un efect nebanuit.

 

1. Ofera un exemplu specific

Furnizarea de exemple concrete va arata ca esti un angajat activ si care isi poate duce la bun sfarsit toate sarcinile. Acest gest subliniaza si faptul ca ceea ce faci este extrem de important pentru tine si ca tratezi toate sarcinile cu responsabilitate.

 

2. Vorbeste la intalnirile companiei

Daca iti doresti sa te faci remarcat, atunci cand iei parte la cele mai importante intalniri ale companiei, este recomandat sa iti expui prarerile cu privire la situatiile prezentate. De asemenea, ceea ce vei spune trebuie sa aiba si o motivatie puternica. Tot in cadrul acelor intalniri poti cere si opiniile colegilor.

 

Citeste si  4 moduri de a te relaxa la birou atunci cand esti stresat

 

3. Atrage feedback-urile pozitive

Feedback-ul te va ajuta sa identifici golurile profesionale pe care le ai sau sa iti consolideze increderea in tine. De cele mai multe ori critica este o actiune constructiva care te ajuta sa evoluezi in cariera. De asemenea, daca reusesti sa atragi energia pozitiva in jurul tau, atunci vei vedea ca si lucrurile care ti se vor intampla vor fi tot pozitive.

 

4. Imbunatateste-ti redactarea email-urilor

Inainte de a trimite un email verifica-l cu atentie. In acest caz, nu vei exclude doar greselile produse din cauza neatentiei, dar vei adauga si noi elemente ce iti vor imbunatatii calitatea email-ului. Astfel, destinatarul va fi mult mai atras sa citeasca informarea ta.

 

Chiar daca actiunile de mai sus sunt extrem de simple, ele ocupa timp. Insa, pentru a cunoaste succesul este nevoie de rabdare si de dorinta de a invata lucruri noi. Nu conteaza cat investesti in tine, atat timp cat rezultatul este cel pe care il doresti.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: businessinsider.com

Traducere: Minodora Florescu

Data: 25 Jul 2017 Vizualizari: 580


Autor: Kayla Matthews

 
 
E timpul sa reduci timpul irosit in sedinte

E timpul sa reduci timpul irosit in sedinte

Sedintele sunt, de obicei, niste pierderi masive de timp. Din pacate, in unele organizatii, acestea sunt inevitabile – pur si simplu nu se poate trece peste ele.

Daca nu le poti evita, iata ce poti face pentru a reduce timpul irosit dintr-o sedinta menita sa dureze 15 minute care se transforma intr-una de o ora.

 

Programeaza sedinte mai scurte

Cu cat timpul este mai scurt, cu atat colegii tai vor cauta sa isi scurteze “numarul”, tocmai pentru a se incadra in limitele date. Atunci cand simt ca au suficient timp la dispozitie, tind sa se lungeasca la vorba si sa aduca in discutie detalii de-a dreptul irelevante pentru subiectul dezbatut.

 

Stabileste un program clar

Trebuie sa fie foarte clar cine prezinta si ce anume prezinta. Nu e timp de rezolvat puzzle-uri, asa ca stabiliti din timp ce subiecte se vor discuta si cat timp li se va aloca.

 

Pregateste-i din timp pe colegi

Daca vrei ca toti colegii sa fie la curent cu informatiile discutate in sedinta, trimite-le un mail cu o zi inainte si roaga-i sa il citeasca pentru a se familiariza cu subiectul. Unii nu o vor face si vor incerca sa para ca stiu despre ce e vorba. Ii poti pune in situatii dificile intr-un mod subtil si vei vedea ca, data viitoare, vor veni pregatiti.

 

Sustine promptitudinea

Cineva a intarziat? Nu trebuie sa reiei discutia pentru el. Iata un truc util pentru a combate intarzierile: anunta sedinta la ore neobisnuite, de tipul 11:07, 15:04. Colegii tai vor ramane cu vechea senzatie ca trebuie sa ajunga la fix si vor veni la timp pentru a putea porni discutia.

 

Nu intrati in discutii personale

Daca exista probleme personale se pot discuta cu alta ocazie, atunci cand se cuvine. Subiectul intalnirii este unul si trebuie sa ramana acelasi pana la final.

In momentul in care colegii deviaza si aduc in discutie aspecte de alta natura, roaga-i, in mod politicos, sa isi pastreze ideile pentru o discutie speciala in acest sens.

 

E timpul sa iei atitudine si sa reduci timpul irosit in sedinte. Poate ca acest aspect nu ii afecteaza pe toti, dar unii colegi chiar au sarcini grele de rezolvat si nu isi permit sa piarda vremea cu discutii prelungite pe teme irelevante pentru munca lor.

Daca tu esti cel care conduce aceste sedinte, atunci esti cel mai in masura sa pui in aplicare metodele de mai sus. In schimb, daca ai un superior care favorizeaza pierderea timpului, obtine sustinerea colegilor si apoi abordati-l impreuna pentru a-i prezenta situatia intr-un mod politicos.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Entrepreneur

Traducere: Andrei Bobe

Data: 25 Jul 2017 Vizualizari: 190


Autor: Phil La Duke

 
 
5 lucruri nepoliticoase pe care trebuie sa le eviti intr-un interviu

5 lucruri nepoliticoase pe care trebuie sa le eviti intr-un interviu

Iti doresti ca interviul de angajare sa fie un succes sau doar o pierdere de timp? Cu siguranta, vei raspunde ca iti doresti enorm sa obtii acel post si ca, pentru asta, esti pregatit sa faci cateva sacrificii.

Sunt o multime de greseli pe care le poti comite in timpul unui interviu, insa lipsa de respect fata de managerul companiei pentru care iti doresti sa lucrezi este una majora.

Evita, pe cat posibil, expresiile de mai jos, pe care daca le folosesti, nu te vor avantaja absolut deloc intr-un interviu:

 

1. "Buna ziua! Stiu ca am intarziat, dar..."

Din totdeauna se stie ca intervievatul nu are voie sa intarzie, deoarece va face impresie gresita si il va determina pe angajator sa considere ca va fi un angajat nu tocmai punctual. Daca se intampla totusi, sa intarzii, cere-ti scuze, insa nu incerca sa iti motivezi greseala.

 

2. "Ce varsta aveti? Sunteti casatorit? Aveti copii?"

Cand mergi la un interviu nu trebuie sa fii deloc curios in a afla subtilitati din viata privata a viitorului angajator. Curiozitatile de acest gen nu iti vor folosi la absolut nimic, dimpotriva, vei fi chiar in dezavantaj. Poti formula intrebari, insa referitoare la companie sau la ceea ce vei face tu.

 

Citeste si  Ce greseli fac tinerii antreprenori? Iata 5 dintre ele

 

3. "Ma scuzati, este foarte important sa raspund la acest apel"

Niciodata, in cadrul unui interviu, nu este recomandat sa iti tii telefonul deschis. Daca s-a intamplat sa il uiti aprins si cineva te contacteaza, nu prelua apelul. Inchide-l repede si cere-ti scuze. Nimic nu este mai important decat viitorul tau job.

 

4. "Am nevoie de un loc de munca"

Cu toate ca poate fi un adevar,nu trebuie sa recunosti acest lucru niciodata. Entuziasmul si energia sunt cei mai buni prieteni ai viitorului angajat, ce isi doreste sa obtina postul pentru care a aplicat. Fii gata sa vorbesti despre obiectivele pe termen lung, interesul pentru companie si dorinta de a-ti imbunatati abilitatile profesionale.

 

5. "Scuzati-ma, trebuie sa plec!"

Cu toate ca esti pe graba sau mai esti asteptat si la alte interviuri evita, pe cat posibil, aceasta expresie. In ziua interviului, incearca sa ai timp pentru toate sarcinile pe care ti le-ai propus si sa nu fii pe fuga. Da-ti interesul si implica-te in momentele acelea, fiindca este o sansa unica de care trebuie sa profiti.

 

Experienta profesionala si compatibilitatea cu compania nu sunt singurele aspecte de care tine cont un recruiter la interviul de angajare. De asemenea, se recomanda ca, dupa un interviu, sa te gandesti si sa notezi pe o lista ceea ce crezi ca nu a mers bine precum si ce a mers foarte bine. Chiar daca nu obtii postul, vei deveni din ce in ce mai bun cu timpul!

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: businessinsider.com

Traducere: Minodora Florescu

Data: 24 Jul 2017 Vizualizari: 414


Autor: Aine Cain

 
 
Cum sa devii un influencer

Cum sa devii un influencer

In primul rand, ce este un influencer? Este acea persoana care detine o expertiza solida in industria sa si care isi promoveaza cunostintele in randul comunitatilor online.

Ce trebuie sa faci pentru a deveni un influencer? Ei bine, nu este suficient sa ai experienta intr-o anumita industrie, ci trebuie sa stii s-o faci cunoscuta in randul oamenilor.

Comunicarea informatiilor trebuie facuta intr-un mod simplu, pe intelesul tuturor, in asa fel incat continutul tau sa poata fi accesibil pentru oricine.

Iata care sunt pasii pe care trebuie sa ii parcurgi:

 

Stabileste-ti zona de expertiza

Fii atent la problemele care ii preocupa pe cei din audienta ta si formeaza-ti o reputatie pe baza acestora. De exemplu, sa zicem ca esti avocat si ca te preocupa industria auto, industrie care se aliniaza perfect cu audienta ta.

Cel mai nou trend din aceasta zona sunt masinile care nu necesita sofer. Bingo! Iti poti forma o imagine de expert in ramificatiile juridice ce privesc aceste automobile.

 

Intelege-ti audienta

Acestia sunt oamenii pe care ii vei influenta, asa ca va trebui sa intelegi ce anume ii intereseaza si cum le poti atrage atentia. Nu presupune, ci documenteaza-te! Vei descoperi lucruri utile la care nu te-ai fi asteptat.

 

Alege modul in care iti vei afisa expertiza

Gaseste cea mai potrivita cale pentru a iti impartasi cunostintele cu publicul tau. Poti publica articole, poti posta continut pe canalele de social media sau poti tine discursuri la diverse conferinte.

 

Identifica canalele de promovare

Odata ce ai ales modul care sa iti faci cunoscut continutul, va trebuie sa stabilesti cu exactitate ce instrumente si ce tehnici vei folosi. Exista o gama varianta de solutii online si offline pentru care poti opta:

Search Engine Optimization (SEO)

Social Media

Public Speaking

Promovare prin e-mail

PR – Public Relations

Oamenii vor aprecia un continut educational care sa le ofere informatii noi si interesante. Acestea trebuie sa fie oferite in mod gratuit pentru a putea fi la dispozitia tuturor celor care ar putea face parte din publicul tau.

 

Identifica resursele 

Nu-ti fie teama sa ceri ajutor de la alti experti atunci cand simti ca nu ai control asupra situatiei. Chiar daca esti bun in industria ta, nu le poti stii pe toate. De exemplu, daca nu stapanesti suficient de bine arta scrisului sau pe cea a vorbitului, apeleaza la un mentor. Daca vrei o mai buna pozitionare pe motoarele de cautare, colaboreaza cu un specialist SEO.

 

Si tu poti deveni un influencer. Trebuie doar sa iti stabilesti zona de actiune, sa iti cunosti publicul si sa iti scoti la iveala cunostintele. Daca nu te descurci la un anumit aspect, cere ajutorul.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Entrepreneur

Traducere: Andrei Bobe

Data: 24 Jul 2017 Vizualizari: 534


Autor: Lee Frederiksen

 
 
Iata ce sa NU faci daca iti doresti sa cunosti succesul

Iata ce sa NU faci daca iti doresti sa cunosti succesul

Viata nu este simpla, dar toate intamplarile de care ai parte sunt menite sa te intareasca si sa-ti ofere puterea de a merge mai departe. De aceea, pentru a cunoaste succesul este important sa treci prin numeroase schimbari.

Mai mult decat atat, specialistii in domeniu au concluzionat si faptul ca anumite obiceiuri pe care le ai iti influenteaza in mod direct drumul catre reusita.

Incearca, pe cat posibil, sa ai invedere lucrurile de mai jos si vei vedea cum viata ti se va schimba:

 

Nu-ti face planul pentru urmatoarea zi

Crearea unui plan pentru urmatoarea zi iti va oferi posibilitatea sa iti duci la bun sfarsit toate sarcinile pe care le ai. Cu toate ca aceasta rigurozitate iti va oferi mai multa energie si vitalitate pentru o zi reusita, nu este un obicei tocmai de urmat. Si asta fiindca mereu vei avea parte de neprevazut. Trebuie sa fii pregatit sa iei lucrurile asa cum vin si sa le rezolvi cu idei ingenioase de moment.

 

Inainte de culcare nu te gandi asupra problemele tale

A avea un moment pe zi in care sa reflectezi asupra problemelor tale te va ajuta sa vezi mai clar momentele prin care treci si sa gasesti o posibila rezolvare a acestora. Insa, nu este recomandat sa urmezi principiul, deoarece starea de agitatie pe care o dezvolti in asemenea momente iti va tulbura somnul.

 

Nu aduce tehnologia in dormitor

Ca oricare persoana din aceasta lume, ai devenit si tu "sclavul tehnologiei". Nu poti sta nicio secunda fara a-ti verifica telefonul mobil. Pentru ca s-au concretizat numeroase studii pe aceasta tema, specialistii recomanda ca in timpul somnului sa tii departe de tine gadget-urile. Acestea transmit unde ce, in timp, te pot imbolnavi, dar si energie care iti perturba somnul.

 

Citeste si  Crezi ca te afli pe drumul corect in cariera? Raspunde la aceste intrebari

 

Nu te ingrijora pentru orice problema

A te ingrijora pentru obstacolele care iti apar este un lucru absolut firesc, insa, atunci cand deja devine un obicei, este timpul sa te opresti. Cu aceasta atitudine nu vei reusi decat sa creezi si mai mult stres in jurul tau. De asemenea, starea de negativitate din jur iti va influenta gandirea si te va determina sa iei decizii gresite.

 

Nu-ti neglija igiena

Persoanele care nu au cunoscut succesul se confrunta cu o decadere psihica extrem de grava. Depresia ii determina sa recurga la gesturi care le pun in pericol sanatatea. Singura persoana care are de suferit esti tu, iar efectele se vor vedea in timp. Daca vrei sa reusesti, trebuie sa inveti sa ai grija de tine si sa te pretuiesti mult mai mult.

 

Nu mananca snack-uri la ore tarzii

Daca, dupa cina, ai pofta de o gustare plina de calorii, indicat ar fi sa o refuzi. Deoarece energia primita din acele alimente iti va strica calitatea somnului si iti va adauga si cateva kilograme in plus. Daca tu nu ai grija de tine nu va exista alticineva care sa o faca.

 

Succesul este strans legat de modul de viata pe care il adopti. Nu poti pretinde ca stii ce ai de facut pentru a-ti indeplini obiectivele, daca nu respecti niste reguli de baza in viata ta, care, in afara de echilibru, sa-ti ofere si incredere in fortele tale si o oarecare ordine.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: businessinsider.com

Traducere: Minodora Florescu

Data: 24 Jul 2017 Vizualizari: 486


Autor: Aine Cain

 
 
Acestea sunt abilitatile de care ai nevoie pentru a deveni CEO

Acestea sunt abilitatile de care ai nevoie pentru a deveni CEO

Te-ai intrebat vreodata daca esti cu adevarat potrivit pentru a deveni CEO? Oare de ce abilitati au nevoie directorii de companii pentru a performa la cel mai inalt nivel?

Iata o lista cu tot ceea ce-ti trebuie pentru a fi un lider de succes care sa isi duca echipa mai departe pe drumul cel bun:

 

Intelepciune

Trebuie sa detii abilitatea de a vedea in viitor si de a intelege tot ceea ce se intampla in jurul tau. Un puternic spirit al realitatii te va ajuta sa vezi mai departe si sa intelegi ce anume implica deciziile pe care le iei pentru companie.

 

Competenta

Un bun lider va intelege piata si felul in care aceasta ii influenteaza compania. De asemenea, trebuie sa isi cunoasca competita, impreuna cu atuurile si cu punctele sale slabe. In timp ce managerii trebuie sa fie buni la analize, directorii de companii trebuie sa exceleze in a sintetiza.

 

Comunicare eficienta

Directorul de companie are nevoie de abilitati solide de comunicare. El va trebui sa poarte acele conversatii dificile cu angajatii, in care ofera feedback pozitiv si negativ. De asemenea, in timpul intalnirilor cu oameni din exteriorul companiei, un CEO trebuie sa exceleze in comunicare si negociere.

 

Inteligenta emotionala

Business-ul este un joc de echipa. Cei care ajung pe posturi de conducere doar pentru a-si satisface ego-ul fac o mare greseala. Un lider trebuie sa-si inteleaga echipa si sa ii permita fiecarui membru sa se deschida pentru a comunica cat mai eficient.

 

Bunavointa

Adevaratii conducatori stiu cand sa arate bunavointa fata de angajati. Acestia graviteaza in jurul sau, asa ca puterea de a-i motiva sta in mainile lui.

 

Carisma

Cei mai buni lideri sunt persoane carismatice, dar aceasta carisma poate aduce anumite efecte adverse. Oamenii carismatici au un obicei nesanatos de a incerca intotdeauna sa ii faca pe ceilalti sa ii placa.

Aici intervine problema: un lider nu trebuie sa puna simpatia celorlalti mai presus de respect. Deciziile sale trebuie sa fie obiective si orientate catre binele companiei, nicidecum bazate pe criterii emotionale.

 

Iata ce iti trebuie pentru a deveni un CEO de succes. Presiunea unei astfel de pozitii ii poate face pe multi sa se simta depasiti, asa ca cel mai bine este sa stii ce implica din timp si sa te pregatesti temeinic.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Inc Magzine

Traducere: Andrei Bobe

Data: 21 Jul 2017 Vizualizari: 349


Autor: Joel Peterson