3 metode prin care vei obtine admiratia si fidelitatea clientilor

3 metode prin care vei obtine admiratia si fidelitatea clientilor

Clientii fideli sunt cei care iti fac afacerea sa mearga de la sine. Acestia cumpara constant si le spun si altora despre tine. Totusi, alegerile lor se pot schimba in orice moment. Diferenta consta in experienta pe care acestia o au cu serviciile tale. Un client isi va aminti mai mult felul in care a fost tratat decat produsul cumparat de la tine. Iata trei metode excelente prin care ii poti castiga pentru totdeauna:

1. Invita-i “in culise”!

eazystock.com

Spune-le povestea afacerii tale, arata-le oamenii care muncesc in fiecare zi ca totul sa mearga bine. Se vor simti privilegiati si iti vor oferi incredere. Povesteste-le despre cultura companiei si dezvaluie-le partea umana. Atunci vei vinde mai mult decat un produs, iar acestia se vor intoarce intotdeauna la tine. 

2. Pune in valoare expertiza echipei tale

lifecycletech.com

Ai o echipa de experti la dispozitie, doar pentru asta i-ai angajat, nu? Ofera-le posibilitatea sa isi foloseasca cunostintele in articole de blog, materiale video de prezentare sau chiar in training-uri specializate. In acest fel ii vei pune in valoare, iar clientii ii vor cauta intotdeauna pentru solutii. 

3. Ofera-le mana libera angajatilor

techrepublic.com

Un bun plan de servicii clienti se formeaza prin efort, rabdare si sacrificii. De exemplu, cunoscutul lant de hoteluri de lux, Ritz Carlton, foloseste o metoda prin care le ofera angajatilor un buget zilnic de 2000 de euro pentru a-si satisface clientii. Sunt momente cheie in care trebuie sa iei decizii de unul singur si nu mai ai timp sa-ti intrebi superiorii. Asa ca, prin acest buget, angajatii pot rezolva inconveniente sau pur si simplu imbunatati experienta clientilor.

Echipa este un factor decisiv in consolidarea relatiei cu clientii. Ofera-le puterea prin care ii pot apropia si transforma in clienti fideli.

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: inc.com

Traducere: Andrei Bobe