4 lucruri pe care ar trebui sa le faci diferit daca ti-ai reincepe cariera

4 lucruri pe care ar trebui sa le faci diferit daca ti-ai reincepe cariera

Exista un moment in viata fiecarei persoane cand isi analizeaza evolutia profesionala. Fie ca isi doreste o simpla revizuire pentru a constata nivelul la care a ajuns sau fie ca isi doreste sa faca mici schimbari, acel moment o va ajuta sa primeasca raspunsurile care ii lipseau.

Daca si tu te afli intr-o situatie asemanatoare, atunci te invitam sa analizezi urmatoarele sfaturi pe care ar trebuie sa le aplici daca vrei sa ai cariera visurilor:

 

1. Investeste mai mult in tine si mai putin in lucruri materiale

La inceputul carierei vei fi tentat sa cheltui salariile doar pe lucrurile materiale si pe poftele de moment pe care le ai. In timp, vei observa ca nu a fost tocmai o decizie corecta, deoarece sunt momente cand experienta acumulata nu este de ajuns pentru a avea o cariera de succes. Incearca sa alternezi investirea salariilor in lucrurile materiale si cu investirea in propria persoana.

Si aici nu ne referim la alocarea bugetului doar in aspectele fizice, ci si in cele culturale. Cursurile de consolidare a actualelor cunostinte sunt extrem de folositoare in viata si vor conta mult mai mult in cazul unei renegocieri salariale sau in cazul unei schimbari de cariera.

 

2. Pune-ti sanatatea pe primul loc

Sanatatea este fara doar si poate cea mai importanta componenta a vietii. Fara o avea un nivel crescut de vigoare nu vei putea ajunge acolo unde ti-ai imaginat. Oricat de urgente ar fi lucrurile din jurul tau nu trebuie niciodata sa iti neglijezi sanatatea.

Tine o evidenta a analizelor uzuale de sanatate, fii adeptul unui regim de viata sanatos, alege sa faci sport decat sa lenevesti si vei observa cum totul capata alt sens. Aceasta sarcina este una prioritara si care nu poate fi amanata!

 

Citeste si  Crezi ca te afli pe drumul corect in cariera? Raspunde la aceste intrebari

 

3. Gestioneaza-ti mult mai eficient timpul

Modul in care alegi sa iti petreci timpul determina, in final, cat de multe lucruri realizezi in viata. Singurul responsabil pentru gestionarea eficienta a orelor esti tu.

Atunci cand ai foarte multe sarcini de efectuat, programeaza-le intr-un calendar si mai apoi verifica-le constant. Astfel, nu doar ca vei stii exact cand sa te apuci de rezolvarea lor, dar eficienta pe care o vei avea in rezolvarea lor va fi mult mai mare.

 

4. Gandeste mai mult

Iti doresti sa cunosti succesul? Atunci nu uita ca trebuie sa te gandesti mai mult la ce calitati detii si astfel, sa iti ridici standartele. Atat timp cat gandesti negativ despre tine nu vei realiza absolut nimic.

In schimb, daca atragi energie pozitiva in jurul tau, vei vedea cum totul capata sens. Mai mult decat atat, tine cont si, de faptul ca in viata vei primi exact lucrurile pe care le doresti.

 

Nu-ti fie frica sa iti schimbi parcursul vietii, daca actualul drum nu iti mai ofera lucrurile de care ai nevoie. Ai incredere in fortele proprii si vei vedea cum ti se vor ivi mai multe oportunitati.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: themuse.com

Traducere: Minodora Florescu