4 metode prin care antreprenorii ii fac fericiti pe clienti

4 metode prin care antreprenorii ii fac fericiti pe clienti
Foto: qceventplanning.com

Cand un client nu este fericit sau multumit, incearca sa repari comunicarea dintre voi. Desigur, nu poti multumi pe toata lumea, dar cand vine vorba despre clientii tai este bine sa incerci. Patru antreprenori de top ne-au oferit diverse sfaturi care au dat rezultate in afacerile lor.

1. Adapteaza-te la tipul de personalitate al clientului

Daca cineva suna la birou si imi spune: “Am cumparat 67 Steps si nu am vazut nicio schimbare in viata mea, dupa doua saptamani”, echipa mea de la suport va aplica sistemul P.A.S.E, pe care l-am creat pentru diferite tipuri de personalitate:

P (practica)- Oamenii sunt logici. Pot sa spuna: “Am cumparat acest produs pentru 39$ si am vazut ca in alta parte costa 29$. Vreau un ramburs, din cauza diferentei de 10 dolari.” Raspunde logic, cu numere si liste. “Aveti dreptatate: serviciul nostre este mai scump. Lasati-ma sa va prezint cele 9 trasaturi pentru care platiti extra”, pentru ca o lista cu beneficii ii va determina pe clienti sa inteleaga nota practica a serviciului.

A (actiune)- Oamenii au o tendinta catre nerabdare si agresivitate. Clientii ar putea spune: “Nu vad efectele imediat”, atunci trebuie sa va folositi de actiune pentru a ii indemna sa utilizeze mai mult produsul.

S (social) - Oamenii isi doresc sa vorbeasca foarte mult, iubesc interactiunea. Vorbeste cu ei cel putin 20 de minute si vor reveni la tine!

E (Emotional)— Oamenii sunt suspiciosi si se axeaza uneori pe partile negative ale produselor, cu gandul ca ii vei insela. Incearca sa ii linistesti si sa le vorbesti despre garantia produsului. Rezolva problemele cu mult calm.

 Tai Lopezinvestitor si consultant pentru oamenii de afaceri milionari in dolari

2. Raspunde rapid si implica-i pe clienti in produse

Raspunde cat mai rapid, pentru ca uneori timpul este mai important decat solutia. Fara viteza nu vei avea oportunitatea de a gasi o solutie pentru problema clientului. Dar un alt aspect pentru a castiga satisfactia clientului este sa ii implici in produsele si serviciile pe care i le oferi.

Un client cu un singur produs nu va fi multumit, dar unul care are 25 de produse de la tine, cu siguranta, va fi. Chiar daca sunt nemultumiti de unul, mai au inca 24 de produse care le amintesc de datile in care au fost multumiti. Orice antreprenor trebuie sa gandeasca foarte bine lista cu produse.

Grant Cardone, expert de top in domeniul vanzarilor, fondator la 10X Growth Con

 

3. Decide-te cand sa mergi mai departe

Multi clienti pot sa se simta multumiti daca ii asculti si ii ajuti pentru a isi rezolva problemele. Dar unii te vor innebuni cu nemultumirile lor, care chiar nu au nicio legatura cu afacerea ta. Invata sa ii triezi corect pe clientii loiali de cei care nu vor recurge nici in 5 ani la produsele tale.

Nu mai imi pierd timpul sa raspund vesnicilor nemultumiti. In schimb, imi indrept atentia spre lucruri productive, pentru a crea servicii si mai bune pentru cei care le folosesc.

Barbara Corcoranfondator The Corcoran Groups

 

 

4. Asculta-ti clientul

Clientii sunt nemultumiti pentru ca nimeni nu le asculta plangerile. Pentru a rezolva dispute si neintlelegeri, imi sun clientii sau le ofer diverse beneficii ulterioare.

Imi petrec timpul oferindu-le cadouri sau o cina la restaurant, pentru ca si atentiile arata cat ii respecti.

Com MirzaCEO of Mirza Holdings, conducator al unui business cu 600 de angajati

 

Strategiile acestor antreprenori cu experienta iti pot valorifica mai bine timpul, construind un network puternic si de incredere pentru afacerea ta, in care clientii multumiti sunt pusi pe primul loc.

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter, sau LinkedIn! 

 

 

Sursa: Success.com

Traducere: Diana Petroiu

Wednesday, 11-January-2017
Autor: Success.com