4 reguli de birou care ar innebuni pe oricine

4 reguli de birou care ar innebuni pe oricine

Pentru ca o afacere sa mearga bine, trebuie ca toate persoanele implicate sa respecte cateva reguli elementare. Aceste reguli nu trebuie sa fie ridicole sau demoralizatoare, ci sa se plieze intocmai pe cauza principala care se doreste a fi imbunatatita.

Mai mult decat atat, regulile vor fi prezentate tuturor inca de la inceput si nu se vor schimba in timp sau in functie de anumite exceptii. In continuare, am pregatit o lista cu cele mai deranjante reguli de birou ,ce nu sunt indicate sa fie aplicate vreodata.

 

1. Evaluari de performanta standardizate

Cand angajatii sunt obligati sa se plieze perfect pe un sistem de valori creat doar de companie, fara doar si poate, aceasta se va indrepta spre o directie gresita. Astfel, va evalua in mod eronat angajatii si le va da impresia ca sunt niste obiecte, determinandu-le sentimente de nesiguranta si nemultumire.

2. Restrictionarea traficului pe Internet

Stim cu totii ca exista anumite site-uri care nu ar trebui folosite in timpul programului de lucru, insa, de ce nici in pauze Internetul nu functioneaza? Atunci cand companiile restrictioneaza in mod inutil activitatea mediului online, se determina demoralizarea angajatilor si limitarea libertatii acestora.

Citeste si  Sfaturi utile pentru sefii care nu isi respecta angajatii

3. Interzicerea utilizarii telefoanelor mobile

Daca se interzice utilizarea telefoanelor mobile in timpul programului de lucru, se crede ca va creste productivitatea angajatilor? Din pacate, raspunsul este negativ. Tot ceea ce va rezulta din aceasta regula va fi frustrarea angajatilor, care vor profita de orice situatie pentru a-si mai arunca un ochi pe telefon din cand in cand si de a evita incet si sigur sa isi execute sarcinile cu elan.

4. Impunerea tinutei

Este de la sine inteles ca toti angajatii unei companii trebuie sa aiba un aspect ingrijit si sa adopte tinute business sau mult mai elegante decat cele zilnice, dar sa li se impuna tinuta perfecta pe propriul buget este deja mult prea deplasat. De asemenea, mai sunt si companii care isi obliga angajatii sa evite machiajul strident sau accesorile mult prea extravagante. Modul de a te imbraca sau de a accesoriza o tinuta nu are nicio legatura ca activitatea profesionala sau cu firma pe care o reprezinti, deoarece portofoliul tau sunt sarcinile pe care reusesti sa le indeplinesti.

O companie ce doreste sa evolueze trebuie sa aiba o buna organizare si o relatie extrem de stransa cu angajatii sai. De asemenea, daca o companie ar renunta intr-o oarecare masura la acele reguli extrem de stricte, ar observa ca toti membrii acesteia ar avea o alta stare de spirit si s-ar concentra mult mai bine pe sarcinile pe care le au de indeplinit.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: entrepreneur.com