6 lucruri pe care vrei sa le spuna clientii

6 lucruri pe care vrei sa le spuna clientii

In cartea Magnetic: The Art of Attracting Business, autorul si speakerul Joe Calloway analizeaza cum poti transforma clientii actuali in magneti care ii vor atrage pe alti clienti prin recenzii pozitive si “word of mouth”.

Trucul pe care il recomanda autorul este sa controlezi ce spun oamenii despre afacerea ta, nu prin descurajarea recenziilor sau punerea sub tacere a criticii, ci prin deciderea lucrurilor pe care vrei sa le auzi de la clientii tai. Cum poti realiza acest lucru?

Prin crearea unui produs sau unui serviciu ca va inspira in mod real aceste laude.

Exisa 3 lucruri pe care vrei sa le spuna clientii tai, in orice business. Calloway ofera un exemplu al celor mai intalnite complimente asociate unui business:

1. Sa faci afaceri cu ei este foarte usor

2. Ma informeaza mereu

3. Imi rezolva problemele

4. Ma respecta

5. Au cele mai bune produse

6. Ii respect

Odata ce ai identificat cele trei lucruri pe care vrei sa le spuna clientii, toata atentia ar trebui indreptata spre indeplinirea anumitor obiective.

Calloway remarca fapul ca, indiferent de marimea si provocarile afacerii tale, “daca iti simplifici gandirea, vei avea claritate si atentie asupra celor trei obiective majore care trebuie indeplinite in fiecare zi.”

Forta feedback-ului pozitiv din partea clientelei te va conduce catre succes.

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter, sau LinkedIn!

 

Sursa: Success.com

Traducere: Diana Petroiu