Cei 4 pasi care au adus succesul Apple si care ti-l vor aduce si tie

Cei 4 pasi care au adus succesul Apple si care ti-l vor aduce si tie

Sa aruncam o privire la Apple. Care este reteta succesului lor? Au pornit de la un computer banal si au ajuns la masini care se conduc singure.

Au lansat idei si produse bine gandite pana au devenit unul dintre cele mai iconice brand-uri din lume.

 

Iata care sunt cei 4 pasi care au adus succesul Apple si care ti-l vor aduce si tie:

 

Formeaza o imagine de ansamblu

Clientii nu vor opta pentru produsul tau doar pentru ca e “trendy”, ci vor sa stie ca le va schimba viata in bine.

Apple a promis imbunatatirea calitatii vietii prin inovatie si tehnologie si a adus device-uri cu un aspect placut si cu dimensiuni reduse pe o piata dominata de cutii mari si grele.

 

Defineste personalitatea brand-ului tau

Brand-ul tau trebuie sa intruchipeze o persoana cu o personalitate aparte, una care sa cucereasca publicul si care sa ofere un exemplu demn de urmat.

Ia in calcul aceste intrebari:

1. Cum trebuie sa se simta oamenii atunci cand iti folosesc produsele?

2. Daca brand-ul tau ar fi o persoana, cum ai caracteriza-o?

3. Ce purtator de cuvant ai alege si de ce?

 

Dezvolta-ti o identitate vizuala

Acum ca ai un brand cu personalitate, e timpul sa-ti dezvolti o identitate vizuala. Trebuie sa alegi culorile si font-urile care sa te reperezinte si care sa fie relevante pentru audienta ta.

Apple a imbunatatit aceste aspecte de-a lungul anilor, asa ca ia in calcul actualizari la anumite intervale de timp.

 

Alege platformele potrivite

Platformele includ produsele tale, website-ul, partenerii sau canalele de social media. Trebuie sa formezi un produs pe care sa il mulezi pe acestea si pe care sa il promovezi constant.

Apple isi mentine aceeasi identitate puternica pe toate platformele pe care opereaza si asta trebuie sa faci si tu.

 

Atunci cand iti construiesti un business, trebuie sa pleci de la ideea unui brand puternic. Acesti pasi care au adus succesul Apple ti-l vor aduce si tie daca ii vei aplica pe produsul potrivit.

Succes!

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Inc Magazine

Traducere: Andrei Bobe