Cum iti ajuti angajatii sa isi mentina o stare optima de sanatate

Cum iti ajuti angajatii sa isi mentina o stare optima de sanatate

Din ce in ce mai multi angajatori realizeaza cat de mult contribuie starea de sanatate a angajatilor la performantele individuale ale acestora. Integrarea beneficiilor din zona de sanatate si wellbeing in pachetele oferite de organizatiile moderne nu este, asadar, deloc intamplatoare.

Planuri de asigurari de sanatate, plata abonamentelor la salile de sport sau oferirea de fructe si snack-uri sanatoase la birou... din ce in ce mai multi angajatori au inteles cat de importanta este starea de sanatate si calitatea vietii angajatilor lor, oferind beneficii care sa ii ajute in acest sens.

Ce beneficii ai ca angajator preocupat de starea de bine a angajatilor?

O stare buna de sanatate a angajatilor inseamna o productivitate mai ridicata, o mai buna rezistenta la stres sau un numar mai mic de concedii medicale. Angajatorii preocupati de acest aspect au vazut beneficii si la nivel de crestere al gradului de retentie sau al motivatiei angajatilor.

Gandirea unor pachete de beneficii din zona de sanatate si cea a starii de bine ar putea conduce, in plus, la cresterea eficientei si a nivelului de implicare a angajatilor, la consolidarea brandului de angajator sau dezvoltarea spiritului de echipa si a unei culturi organizationale solide.

Iata si cateva lucruri pe care le poti face pentru a sustine angajatii sa isi mentina starea optima de sanatate:

1. Incurajeaza un echilibru intre viata profesionala si cea personala

Angajatii stresati, care simt ca petrec prea mult timp la serviciu si nu reusesc sa se desprinda de task-urile primite nici in timpul liber, nu au cele mai bune rezultate pe termen lung.

Atunci cand viata profesionala si cea personala sunt in echilibru, nivelul de stres al angajatilor este mai mic, acestia se bucura de o stare mai buna de sanatate si au o atitudine pozitiva vizavi de munca lor.

2. Incheie o asigurare de sanatate completa pentru angajati

O asigurare de sanatate pentru angajati ii va ajuta sa se simta in siguranta, avand protejata cea mai pretioasa valoare pe care fiecare dintre ei o detine: propria sanatate.

Acestia vor avea acoperite costurile cu serviciile medicale de care au nevoie, inca de la primele simptome. O grija in minus pentru ei care si se vor putea concentra mai bine pe munca depusa!

Ca angajator, poti opta pentru unul dintre planurile de asigurari de sanatate de la Signal Iduna. Poti sa alegi Signal Enterprise, solutia integrata de asigurare de sanatate de grup, ce poate fi adaptata in functie de necesitatile organizatiei tale. Este o solutie de tip modular, ce poate fi dimensionata in functie de disponibilitatile tale financiare din fiecare an.

Daca doresti o asigurare care sa acopere costurile serviciilor medicale in cazul diagnosticarii cu cancer, potrivita este asigurarea Vital Care.

O asigurare de sanatate care ofera angajatilor tai acoperire pentru 31 de boli grave, este Critical Care de la Signal Iduna. Angajatii tai vor fi mai motivati si vor avea mai multa incredere in viitor stiind ca vor putea reveni rapid la starea bine, in cazul in care neprevazutul apare. Asigurarea de sanatate le va acoperi costurile, iar ei vor primi sustinere si ajutor specializat.

3. Incurajeaza-ti angajatii sa se mentina activi si sa manance sanatos

Abonamente la salile de sport, incurajarea practicarii sportului, participarea la workshop-uri de nutritie sanatoasa - sunt multe lucruri pe care le poti face pentru starea de bine a angajatilor tai!

Imbunatatirea starii fizice a fiecarui angajat il va ajuta sa evolueze profesional, sa isi atinga obiectivele, sa fie mai productiv si mai eficient... Implicit, acesta va fi motivat si isi va aduce aportul la cresterea organizatiei din care face parte.

Beneficiile din zona de sanatate si wellbeing a angajatilor tau sunt adevarate investitii pentru viitorul companiei tale. Starea de bine a celei mai importante resurse pe care o ai la dispozitie – angajatii tai – se va reflecta cu siguranta asupra succesului organizatiei.