Cum vad antreprenorii seniori Generatia Z?

Cum vad antreprenorii seniori Generatia Z?

Patru milioane numai in Romania – e un adevar greu de contestat – generatia Z, mult diferita de generatiile anterioare, vine cu forta din urma. Devine si mai puternica in contextul actual de business in care cererea de forta de munca specializata e mult mai mare decat oferta. Asa se face ca cei nascuti dupa ’95 sunt cei care forteaza schimbarea in industrii, definesc tendintele pietei si pot genera esecul companiilor care nu reusesc sa se adapteze rapid la cerintele lor.

Gabriel Ciucu, directorul general al ALEF Distribution Ro, spune ca generatia Z este cea care creeaza propria oferta in locul viitorului angajator si nu accepta beneficiile obisnuite.

„Cei mai multi candidati isi doresc sa faca parte dintr­-o echipa la fel de tanara ca ei, in care sa se simta mai degraba parteneri si nu angajati. Libertatea la locul de munca este unul dintre criteriile ce se regasesc in majoritatea asteptarilor lor, indiferent ca acest lucru inseamna mai mult timp liber, home­ office sau libertatea de a fi autentici prin modul in care se exprima, atitudine, imbracaminte.

E o generație relaxată tocmai pentru că știu că sunt valoroși pentru angajatori. Mai mult decât atât, generația „smartphone“ – așa cum a fost supranumită – este mereu conectată și digitalizată, mereu în mișcare și migrare și astfel, pretențiile cresc de la o oferta la alta“, spune acesta.

Citeste continuarea pe www.revistacariere.ro!