De ce avem nevoie de inteligenta emotionala in afaceri

De ce avem nevoie de inteligenta emotionala in afaceri

Inteligenta emotionala este abilitatea de a recunoaste emotiile si a intelege impactul lor asupra comportamentului oamenilor. Cei inzestrati din acest punct de vedere isi inteleg emotiile si le pot intelege si pe ale celor din jur.

Inteligenta emotionala in management

incimages.com

Mediul profesional modern are nevoie de oameni cu abilitati foarte bune de comunicare. Managerii noii generatii aplica acest concept in planificarea strategiilor de dezvoltare. Acestia pun accent pe importanta sanselor egale si a intelegerii pentru fiecare angajat in parte.

Inteligenta emotionala in leadership

managersdigest.co.uk

Managerii care detin calitati de lider tind sa aiba o deosebita inteligenta emotionala. Acestia inteleg ca a fi lider nu inseamna a fi autoritar si a impune reguli fara a tine cont de feedbackul celor din jur. O persoana care isi cunoaste trairile le va cunoaste si pe ale celorlalti. De aceea, angajatii se vor deschide intotdeauna in fata persoanei care ii asculta.

Citeste si Cum sa iesi dintr-o criza de vanzari in 10 pasi.

Cum multi dintre angajatii experimentati se apropie de varsta pensionarii, curand ne vom confrunta cu o lipsa a fortei de munca. Astfel, companiile vor fi nevoite sa isi pastreze cei mai buni angajati si sa le ofere un mediu favorabil de lucru, cu o buna comunicare si ierarhizare.

In concluzie, inteligenta emotionala trebuie sa isi faca loc in toate companiile pentru ca aceasta garanteaza, in final, o buna comunicare intre angajati si superiorii lor si duce la formarea unui grup unit si productiv.

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: lovetoknow.com

Traducere: Andrei Bobe