Influencerii de pe Instagram se lupta sa isi pastreze urmaritorii

Influencerii de pe Instagram se lupta sa isi pastreze urmaritorii

A devenit imposibil sa navighezi pe pagina de start a Instagram fara sa vezi o postare #sponsorizata, fotografii cu produse perfecte sau un influencer care isi vinde propriul produs. Industria parea de neoprit, dar un studiu recent a aratat ca ratele de implicare a influencerilor se apropie de un nivel scazut.

Asta inseamna ca cei care rasfoiesc feedurile Instagram apasa pe butonul like „mai putin” decat oricand. Acest studiu realizat de Mobile Marketer a masurat angajamentul cu un raport de tip similar, sau cu numarul mediu de aprecieri la o postare comparativ cu numarul de urmaritori. In 2019, rata de angajament pentru postarile sponsorizate a scazut la 2,4 de la 4% cu trei ani mai devreme.

Si nu doar influencerii obisnuiti se lupta sa-si pastreze urmaritorii interesati de postarile lor, rata angajamentului a scazut in ultimii ani. De exemplu, persoanele care au influentat calatoriile, care au detinut cele mai mari rate de angajare, au inregistrat o scadere medie la 4,5% anul acesta, de la 8% in 2018. De altfel, utilizatorii au ajuns la un punct in care sunt satui sa veda pozele de calatorie din Bora Bora intr-o luni dimineata.

Citeste continuarea pe www.itmaniatv.com!