Factorii care ne distrug productivitatea variaza de la saptamana la saptamana, in functie de lucrurile care ni se intampla. Totusi, exista anumite aspecte care ne influenteaza drastic eficienta si pe care nici nu le sesizam. Iata cateva dintre cele mai cunoscute.
Social Media
dashburst.com
La nivel global, angajatii petrec pana la 2 ore pe social media, in fiecare zi. In acest timp ai putea face lucruri mult mai utile decat sa vezi ce mai posteaza celebritatile sau prietenii tai.
Telefoanele mobile
unwire.hk
Ne petrecem aproximativ 4 ani din viata stand pe telefon. Asta inseamna undeva la 100 de minute pe zi. E drept ca, in ziua de azi, telefoanele sunt folosite in interes de serviciu, dar sa fim sinceri, cine le foloseste doar pentru job?
Citeste si 6 conceptii gresite despre cariera.
Nu stii sa spui “NU”
repaid.org
Daca accepti toate propunerile, sarcinile si proiectele colegilor, probabil ca nu vei mai avea deloc timp pentru tine. Sa spui “NU” nu e ceva rau, cateodata chiar se impune sa faci acest lucru.
Prea multe sedinte
linkedin.com
Nu toate sedintele sunt de folos. Unele ocupa mult timp si spatiu pentru probleme care se puteau rezolva usor comunicand prin E-mail sau Skype.
Relatia cu restul echipei
advancity.com.tr
Daca nu ai incredere in echipa ta si te ingrijorezi pentru fiecare pas pe care il face, atunci iti vei pierde echilibrul si nu te vei putea concentra pe ce ai tu de facut.
Imbunatatirea productivitatii nu este o operatie pe creier. Trebuie doar sa iti prioritizezi sarcinile si sa renunti la obiceiurile daunatoare.
Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!
Sursa: Shopify.com
Traducere: Andrei Bobe