Huawei lanseaza telefonul... KFC

Huawei lanseaza telefonul... KFC

Am avut ocazia sa vedem o multime de telefoane in editie speciala de-a lungul anilor, dar telefonul Huawei KFC le intrece pe toate.

Probabil ca va mai amintiti de HTC Hello Kitty, de Samsung Superhero sau de R2-D2. Toate au incercat sa iasa in evidenta printr-un design aparte.

 

Totusi, ultima aparitie de la Huawei se poate numi “finger licking good”, exact cum spune si sloganul lantului american de restaurante.

De ce un astfel de telefon? Pentru ca, in China, se sarbatoresc 30 de ani de la infiintarea primului fast-food KFC din tara.

Chinezii pur si simplu iubesc KFC, chiar daca vine din America.

 

Gigantul din Kentucky a deschis peste 5000 de locatii in China si reprezinta unul dintre cele mai puternice brand-uri straine din toata tara.

Telefonul in editie speciala este un Huawei Enjoy 7 Plus, un device mid-range lansat in China cu o disponibilitate limitata pe piata.

Se vor fabrica doar 5000 de exemplare, vor avea un ecran de 5.5 inchi, un procesor Snapdragon 435 si o camera de 12MP. Memoria RAM va fi de 3GB, iar cea de stocare de 32GB.

 

Telefonul va avea si un senzor de amprenta, dar aceste specificatii palesc in fata celei mai importante: va avea logo-ul colonelului Sanders pe spate.

Conform anuntului facut de catre reprezentantii restaurantului, Huawei KFC va veni cu 10.000 de “K dollar” (o moneda digitala folosita de catre KFC in China) si cu o aplicatie preinstalata care le va permite utilizatorilor sa creeze playlist-uri si sa le distribuie in restaurant.

 

Daca vrei sa pui mana pe acest magnific exemplar in editie speciala, va trebui sa investesti intr-un bilet de avion dus-intors pentru China.

Cateva unitati vor fi revandute international, dar, chiar si asa, Huawei KFC nu va functiona in multe regiuni, iar sistemul de operare Android 7.0 nu va beneficia de servicii Google intrucat telefonul este proiectat pentru China.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Forbes

Video: Branding in Asia

Foto: Stock News USA

Traducere: Andrei Bobe