Echipa si Povestea dezvoltarii serviciilor RisCo

Povestea RisCo

In momentul initierii proiectul RisCo ne-am dorit sa oferim tuturor oamenilor de afaceri din Romania o solutie automatizata, rapida si ieftina, prin care sa poata afla informatiile oficiale despre orice firma din Romania. Am impartit informatiile pe trei componente: financiare, juridice si de plati.

Momente Cheie RisCo

Martie 2012 Martie 2012
Am lansat sistemul RisCo, ce cuprindea 4 rapoarte: Rating Financiar – o evaluare a situatiei financiare a companiilor – si CIP online, Date firma, Buletinul insolventei – cuprinzand informatii despre situatia juridica si de plati.
Decembrie 2012 Decembrie 2012
Pe masura ce numarul clientilor interesati de produsele RisCo a crescut, si antreprenorii au stabilit legaturi si cu alti furnizori oficiali ai informatiilor despre firme, am adaugat ofertei initiale rapoartele: Datorii Restante, Procese in Instanta si AEGRM.
Octombrie 2013 Octombrie 2013
Am creat rapoartele Limite Comerciale si Limite de Creditare. A urmat si raportul Cash Flow. In felul acesta, utilizatorii RisCo stiau exact cat se pot expune fata de clientii lor, in functie de starea financiara a acestora.
Februarie 2014 Februarie 2014
Am lansat sectiunile Date Firme si Selectii Firme, precum si serviciul de Alerte. De acum, RisCo ii ajuta si pe oamenii de vanzari in activitatea lor zilnica. Ei pot selecta liste de clienti pe care sa ii contacteze, dupa numeroase criterii geografice si financiare.
Septembrie 2014 Septembrie 2014
Am lansat raportul Probabilitate de Insolventa si Valoare de Piata, un raport care poate previziona cu mare acuratete riscul ca o companie sa intre in insolventa in perioada financiara urmatoare. Astfel, numarul rapoartelor individuale RisCo pe care le ofeream clientilor a devenit 14.
Septembrie 2015 Septembrie 2015
Am introdus Rapoartele Internationale, prin care firmele din Romania se pot informa asupra partenerilor de afaceri din alte tari.
Octombrie 2015 Octombrie 2015
Am tradus site-ul in 6 limbi: engleza, germana, spaniola, franceza, italiana si maghiara, pentru a fi utilizate mai usor de clientii nostri straini.
Noiembrie 2015 Noiembrie 2015

RisCo este prezent in mediul online si cu articole, care au rolul de a-i informa pe utilizatori despre evenimentele importante din mediul de afaceri al Romaniei, precum si despre cele mai noi si avansate tehnologii la nivel mondial.

Am incheiat parteneriate media cu 12 reviste, site-uri, asociatii profesionale si institutii publice sau private. Prin aceste parteneriate ne facem cunoscuti publicului larg si ne informam utilizatorii si clientii RisCo despre evenimentele de afaceri organizate de partenerii nostri.

Suntem preocupati continuu sa crestem numarul acestor parteneriate media, pe masura ce descoperim noi institutii care ofera informatii sau evenimente de calitate, care adauga valoare utilizatorilor nostri.

Management si Conducerea RisCo

Catalin Dumitrescu - Director General RisCo

Catalin Dumitrescu

Director General RisCo
Bogdan Mantescu - IT Manager RisCo

Bogdan Mantescu

IT Manager RisCo

Bazele proiectului au fost puse de Catalin Dumitrescu si Dragos Cabat, echipa dezvoltandu-se odata cu concretizarea ideii de la care am pornit – sa oferim firmelor si antreprenorilor informatii oficiale despre toate companiile din Romania

Misiunea noastra

Sa punem la dispozitia firmelor si antreprenorilor informatii oficiale despre toate companiile din Romania la costuri reduse cu ajutorul solutiilor online, pentru un mediu de afaceri mai sigur si profitabil

Filozofia RisCo

Credem in transparenta si siguranta in afaceri, in cresterea profitabilitatii firmelor.

Oferim in mod eficient si rapid produse si servicii cu valoare adaugata ridicata.

Punem accent pe relatii de afaceri stabile si corecte si parteneriate de durata.

Suntem diferiti fata de competitorii nostri prin produsele inovative pe care le oferim clientilor si prin adaptarea la nevoile lor.

Cum ne masuram succesul? Conform intrebarilor la care ne-ati raspuns, 93% din clientii nostri sunt foarte multumiti (59%) sau multumiti (34%) de produsele oferite si de felul cum interactioneaza cu membrii echipei noastre.