Top 5 magazine online de haine din Romania

Top 5 magazine online de haine din Romania

Vrei sa-ti achizitionezi articole vestimentare sau accesorii care sa-ti completeze tinuta, insa nu ai timp sa mergi prin magazine sa alegi ceea ce ti se potriveste?

Primul lucru care iti vine in minte este legat de posibilitatea cumparaturilor online. Magazinele online ofera o gama larga de produse, prezentate in diferite combinatii, ce pot fi achizitionate de orice cumparator, in diferite momente ale zilei.

Conform ultimelor analize, in 2015 piata locala de fashion online a cunoscut o crestere de 20% fata de 2014. Afla cum performeaza cei mai mari retaileri de moda din mediul online si care sunt tendintele pietei anului 2017, din informatiile prezentate de RisCo

 

1.  Fashion Days  

 RisCo Star Index:  8.7  

    

Fondat de catre anteprenori elvetieni, dar devenit parte al grupului eMAG din 2015, magazinul online Fashion Days este lider pe piata din Romania, cu o cifra de afaceri de aproximativ 222 milioane de lei. Cu peste 500.000 de produse in portofoliu, retailerul opereaza si pe pietele din Ungaria si Bulgaria, oferindu-le clientilor colectii noi de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii de la branduri internationale.

 

2. Starshiners

 RisCo Star Index:  2.4 

   

In 2007, cand se construia baza afacerii Starshiners, familia Muntean nu se gandea ca va reusi sa construiasca un adevarat imperiu doar importand imbracaminte din Germania. Dupa ce in 2008 site-ul isi facea publicitate pe reteaua de socializare Hi5, acum acesta este baza unei afaceri de aproape 12 milioane de lei. StarShiners vinde in prezent articole de imbracaminte dedicate exclusiv sectorului feminin, cu varste cuprinse intre 16-55 de ani si din diverse categorii.

 

3. Fashion Up

 RisCo Star Index:  2.2

        

Antreprenorul clujean Alin Stanciu a respins vehement ideea de a renunta la afacerea sa online lansata odata cu criza. Dupa multe transformari drastice ale magazinului online, FashionUp se afla printre cei mai cotati retaileri de moda online din tara. Prezent, atat in Bulgaria, cat si Ungaria, brandul genereaza vanzari cat pentru a acoperii o treime din intreaga afacere, si asta deoarece produsele oferite se pozitioneaza in zona de medium spre high, din punct de vedere financiar.

 

4. Dasha

 RisCo Star Index:  2.2

         

Avand in 2015 o cifra de afaceri de 6 milioane de lei, acest magazine online s-a nascut din pasiunea pentru accesorii, culori si diversitate, cat si din dorința de a le oferi femeilor moderne, preocupate de imaginea personala, pantofii, rochiile si gențile pe care le-ar purta zi de zi.

 

5. Bogas online

 RisCo Star Index:  1.8

      

Brandul Bogas a aparut pe piata din Romania in anul 2012, avand un interes major pentru tendintele in materie de vestimentatie, ceea ce a condus treptat la dezvoltarea afacerii si la o crestere a profitului cu 3.5%. Inca de la inceput, magazinul Bogas s-a axat pe creatiile nonconformiste si indraznete, ce le dezvolta consumatoarelor pasiunea pentru moda.

 

Concluzii si tendinte 2017:  Chiar daca nivelul de incredere in magazinele online este inca scazut, urmatorii ani se preconizeaza a fi profitabili pentru dezvoltarea acestei industrii, un prim pas in succesul acestui proces avandu-l dezvoltarea rapida a tehnologiei. Astfel, fiecare va putea cumpara simplu si rapid tot ceea ce il intereseaza, urmand sa primeasca produsele dorite in cel mai scurt timp, prin intermediul firmelor de curierat, care se pliaza pe disponibilitatea clientilor.

RisCo a realizat Top 5 magazine online de haine din Romania, utilizand serviciul intern Liste si Selectii Firme.  Daca si tu lucrezi intr-o industrie competitiva si te intereseaza situatia primilor jucatori, urmareste articolele noastre sau foloseste serviciul recomandat de specialistii nostri. 

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!