5 valori pe care trebuie sa le gasesti la locul de munca

5 valori pe care trebuie sa le gasesti la locul de munca

O cultura orgazitionala motivanta si care pune accent pe respectul agajatilor este unul dintre motivele cele mai frecvente pentru care alegem sa ramanem, pe o perioada indelungata, la un anumit loc de munca.

In ciuda avantajelor cu care suntem ademeniti la inceput (diverse gratuitati, beneficii, promovari, laude), atata timp cat nu exista un respect solid intre angajator si anagajati, increderea si entuziasmul incipente ajung sa dispara in mod treptat.

Ca sa iti dai seama daca ai ajuns in locul potrivit, verifica daca urmatoarele cinci caracteristici sunt compatibile cu atmosfera de la locul tau de munca:

1. Impactul pe care il ai asupra pietei si clientilor

Intreaba-te daca vei avea oportunitatea sa ai un impact in domeniul ales si daca responsabilitatile tale se aliniaza cu misiunea si strategia companiei pentru care lucrezi.

Daca raspunsul este afirmativ, atunci inseamna ca ai ajuns in locul potrivit si ca succesul nu va intarzia sa apara, in ceea ce priveste viitorul tau profesional.

2. Provocarile

N-ar trebui sa incetezi vreodata a invata lucruri noi.

Compania pentru care lucrezi trebuie sa te motiveze si sa iti accelereze cresterea profesionala, prin tot felul de provocari. Pentru ca daca nu inveti, nu ai cum sa cresti.

3. Respectul

Ar trebui sa te simti apreciat de manager, echipa, si organizatie, indiferent de sex, etnie, sau mediul din care provii. Fii atent si la felul in care compania are grija de educatia ta, si de nevoile tale (concedii, timp pentru familie), pentru a iti da seama daca iti sunt respectate intr-adevar drepturile.

4. Valorile

Valorile companiei din care faci parte ar trebui sa se alinieze cu cele personale. Daca nu simti aceasta conexiune, iti va fi foarte greu sa te integrezi in mediul de la job.

5. Mentoratul

Ideal ar fi sa ai un manager care sa te sustina si colegi carora sa le pese de succesul tau. Acest lucru se observa in feedback-ul onest  pe care il primesti de la ceilalti, in vederea atingerii obiectivelor tale profesionale.

Petreci o mare parte din viata la locul de munca. In acest context, este esential sa simti ca te potrivesti cu mediul profesional si ca esti stimulat sa te dezvolti cat mai mult.

 

 

Sursa: Entrepreneur