7 semne ca esti prea bun pentru job-ul tau

7 semne ca esti prea bun pentru job-ul tau

Simti ca te plafonezi? Job-ul tau nu mai reprezinta de mult timp o provocare? Nimeni nu doreste sa-si iroseasca potentialul intr-o organizatie care nu ii ofera posibilitatea de a progresa.

Daca locul tau de munca te face sa stagnezi, e timpul sa iesi din zona de confort si sa iti cauti ceva care sa reprezinte o adevarata provocare.

 

Iata care sunt cele 7 semne care arata ca esti prea bun pentru job-ul tau:

 

1. Esti plictisit

Plictiseala la job se numara printre principalii factori care indica stagnarea. Daca ai nevoie de cofeina si de zahar in fiecare zi pentru a ramane treaz, e posibil sa nu te afli in locul potrivit.

Plictiseala nu apare neaparat pe motiv ca nu faci nimic, ci poate insemna ca sarcinile tale au devenit banale si chiar incerci sa ii ajuti pe ceilalti cu problemele lor, doar ca sa nu te plictisesti atat de tare.

 

2. Iti termini treaba cu un minim de efort

Atunci cand tu faci cu usurinta lucruri pe care ceilalti trebuie sa se chinuie pentru a le duce la bun sfarsit, poate inseamna ca esti deja prea calificat pentru postul pe care il ocupi.

Poti incerca sa obtii o promovare, dar, daca nu primesti un raspuns favorabil, atunci trebuie sa iei in calcul o alta companie.

 

3. Colegii tai nu isi doresc mai mult

Ti se intampla sa le explici ceva nou, iar ei sa insiste ca e mai bine sa ramaneti la vechile proceduri de lucru, pentru ca asa s-au obisnuit?

Asta inseamna ca nu sunt preocupati de progres si ca nu isi doresc sa inoveze. Atitudinea lor te va trage in jos, asa ca gandeste-te la ce e mai bine pentru viitor.

 

4. Nu inveti nimic nou

Un job ar trebui sa te invete intotdeauna lucruri noi, fie ca esti sau nu pasionat de el. Daca simti ca nu mai ai nimic de invatat din rolul tau si ca nimic nu te mai provoaca, e timpul pentru o schimbare.

 

5. Seful tau nu detine o viziune despre viitor

Se spune ca nu poti lucra pentru cineva care nu are o viziune despre viitor. Atunci cand vezi ca seful tau nu are un plan pentru tine sau pentru departament in general, inseamna ca nu are ce sa iti ofere.

 

6. Iti tii parerile pentru tine

Te abtii sa vorbesti in timpul meeting-urilor pentru ca te gandesti ca ceilalti o sa spuna din nou ca te consideri persoana care le stie intotdeauna pe toate.

 

7. Gasesti erori in activitatea sefului

Cu totii gresim, este ceva absolut firesc, dar, daca gasesti tot mai des erori in activitatea sefului tau, e posibil sa ii poti lua locul fara probleme, mai ales daca ai idei mai bune pe termen lung.

 

Daca simti ca esti prea bun pentru job-ul tau, nu mai sta pe ganduri si incepe cautarea. Nu lua nicio decizie inainte de a gasi ceva sigur. Tocmai atunci poti purta o discutie cu superiorul tau si va puteti intelege in privinta plecarii tale.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Business Insider

Traducere: Andrei Bobe