Amazon, urmatorul vanzator lider pe piata de imbracaminte din SUA?

Amazon, urmatorul vanzator lider pe piata de imbracaminte din SUA?

De-a lungul anilor, Amazon a provocat si a depasit limitele instituite de modelele traditionale, avand in vedere ca a redefinit piata de carte si a adus un plus de originalitate in domeniul programarii.

Dar compania americana nu si-a oprit parcursul ascensional aici. Astazi, gigantul de comert online vrea sa se lanseze in moda.

Amazon a  lansat 1.800 de produse, de la imbracaminte pentru femei si genti, haine pentru copii, pana la imbracamintea destinata barbatilor, cuprinzand sapte marci de haine. Astfel, Amazon va detine marcile Society New York, Lark and Ro, Scout and Ro, Franklin and Freeman, Franklin Tailored, James and Erin, si North Eleven, conform informatiilor publicate in presa straina.

Compania Amazon crede ca noua sa ramura de fashion ii va oferi o oportunitate similara cu cea de la Amazon Basics, care se ocupa de vanzarea produselor electronice pentru casa.

Printre aceste noi marci, compania va aduce produse pe care tertii vanzatori nu le furnizeaza, catre cei 300 de milioane de cumparatori care apeleaza la serviciile Amazon.

Totodata, compania americana de comert online incearca sa isi incerce norocul printr-un impuls dat catre zona angajarilor, in ceea ce priveste constituirea echipei care se va ocupa de brandurile de imbracaminte. In acest sens, compania americana vrea sa isi indrepte atentia catre managerii care pot sa capitalizeze trendurile actuale si care stiu cum sa vanda produsele de fashion.

De la achizitia din 2016 a retailerului online de imbracaminte Shopbob, Amazon a facut pasi mici pentru a lua sub aripa sa fuziunile pe care le-a avut cu magazinele. Tot in incercarea de a isi mari influenta in lumea modei, Amazon a sponsorizat si “New York Men’s Fashion Week”, pentru prima data, anul trecut.

 

Sursa: The Verge