Care sunt calitățile unui agent de vânzări bun?

Care sunt calitățile unui agent de vânzări bun?

Identificarea caracteristicilor de bază necesare pentru succesul vânzărilor vă poate ajuta să determinați, dacă aveți ceea ce este nevoie pentru o carieră în vânzări. De asemenea, poate ajuta proprietarii de afaceri să identifice și să angajeze candidații de vânzări care vor fi cei mai buni în această funcție.

Iată calitățile absolut necesare pentru care le posedă un agent de vânzări foarte bun:

Abilitatea de a asculta

Un agent de vânzări bun trebuie să satisfacă nevoile unui client. Singura modalitate de a afla care sunt acestea este de a asculta ceea ce fiecare perspectivă spune. Cei mai buni vânzători nu vorbesc neîntrerupt.

Empatie

Un agent de vânzări bun știe să simtă ceea ce simt clienții lor. Pentru a intra în pielea unui eventual cumpărător, trebuie să știe cum să vândă un produs sau serviciu. Empatia este o modalitate foarte bună de a anticipa ceea ce vrea un client.

Abilități De Comunicare

Nu poți deveni un agent de vânzări foarte bun fără a avea abilități verbale excelente, mai ales dacă încercați să vindeți bunuri și servicii oamenilor. Oamenii care excelează aici știu să stea departe de jargon și concepte greu de înțeles.

Foamea de vânzare

Acești oameni au, de asemenea, o nevoie de a vinde, care merge dincolo de bani. Ei au nevoi personale pe care doar o vânzare le poate satisface. Pe scurt, ego-urile lor trebuie să fie hrănite cu volume semnificative de vânzări.

Competitivitatea

Agenții de vânzări care reușesc în această meserie se bucură de abilități aparte în comparație cu colegii lor. Într-un cuvânt, sunt competitivi. Ei nu doresc doar să obțină rezultate excelente în ceea ce fac, ci vor să fie mai buni decât toți ceilalți.

Capacitatea de Networking

Vânzătorii buni adoră să-și creeze conexiuni. Se implică în comunitatea lor și au multe relații de afaceri diferite. Networking nu este atât o parte a locului de muncă pentru ei, cât modul în care le place să-și petreacă timpul.

Persistență

Fără a fi nepoliticos sau insistent, vânzătorii buni știu cum să-și facă treaba. Ei știu că mulți oameni se confruntă cu cel mai provocator obstacol chiar înainte de a-și atinge scopul. Ei știu cum să lucreze chiar și atunci când exista perioade mai slabe de vânzări.

Meticulozitate

Reprezentanții de vânzări care se consideră buni rămân în contact cu clienții lor. Ei trimit felicitări legate de  zilele de naștere, aniversări și multumiri. Este vorba despre căutarea de noi modalități de a rămâne în mintea unui client.

Inițiativa

A lua lucrurile în propriile mâini este semnul adevăratului profesionist. Dacă există un produs sau un serviciu care trebuie vândut, ei pot găsi o cale.

Pe lângă aceste lucruri, dacă doriți să vă maximizați rezultatele, un lucru important și util este să folosiți instrumente de vânzări performante care să vă ajute în acest sens. Pe RisCo.ro aveți acces la instrumente de prospecatare, indicatori de performanță și date și contacte actualizate pentru a-ți face experiența de vânzări și mai simplă.

Cauta in articole: