Cele mai valoroase lectii invatate din cele mai rele experiente

Cele mai valoroase lectii invatate din cele mai rele experiente

Lucrezi cu un manager care iti da batai de cap? Te confrunti cu situatii neplacute si probleme neasteptate? Daca crezi ca traiul pe care il ai la birou este un calvar, afla ca poti invata cele mai valoroase lectii din cele mai rele experiente. Si chiar asa este! Oricat de negativ ai gandi in momentul de fata, orice experienta pe care o ai te ajuta sa te dezvolti si sa inveti lucruri noi.

Daca ai lucrat sau lucrezi cu un manager dificil, probabil ca stii deja care sunt metodele cele mai bune de lucru. Stii cum sa lucrezi si cum sa actionezi. Stii ce situatii nu iti doresti si stii cum sa previi altele mai grave. Cu alte cuvinte, ai mai multa incredere in tine si dezvolti o gandire care te ajuta sa obtii mai usor rezultate bune.

Lectiile cele mai valoroase sunt invatate din cele mai rele experiente, iar de aceasta parere sunt foarte multe persoane care scriu carti de dezvoltare personala, recruteaza sau ofera consiliere.


Care sunt cele mai valoroase lectii pe care le poti invatate


Daca te intrebi care sunt cele mai valoroase lectii pe care le poti invata din cele mai rele experiente, afla ca ele au legatura cu dezvoltarea ta profesionala si personala!


1. Nimeni nu detine controlul asupra ta


Ai avut o experienta care te-a demotivat? Sau lucrezi cu un manager care scoate in evidenta doar greselile pe care le faci si considera ca nu vei avea un viitor stralucit? Nimeni nu detine controlul asupra ta si nimeni nu iti poate influenta dezvoltarea profesionala. Daca cineva iti spune ca nu esti o persoana competenta, nu lasa ca o astfel de remarca sa isi puna amprenta asupra ta. Doar de tine depinde ce alegi sa faci mai departe, ce drum alegi si cum te dezvolti din punct de vedere profesional.

 

2. Este important sa iubesti ceea ce faci


Un manager care este setat doar pe rezultate si castiguri cat mai mari in mod sigur nu este un manager dedicat muncii pe care o are. Ce-i drept, cu totii ne dorim sa atingem succesul. Ne dorim sa fim mai buni, sa fim competenti si sa fim cu un pas in fata altor persoane. Dar cum ramane cu activitatile pe care le facem zi de zi? Daca nu iubesti ceea ce faci, in mod sigur nu vei avea rezultate bune. Ai lucrat sau lucrezi cu un manager care nu vede altceva decat rezultate? In mod sigur ai invatat o lectie valoroasa si stii ca nu aceasta este cheia succesului.


3. Un manager bun stie sa isi coordoneze echipa

 

 

Ai lucrat sau lucrezi cu un manager care nu accepta alta varianta decat cea propusa de el? Ai fost des in situatia in care ti-a fost imposibil sa comunici ce gandesti? Mai mult decat atat, te-ai confruntat cu o atitudine negativa din partea managerului? Toate aceste lucruri te invata sa iti dai seama cum trebuie sa functioneze o echipa in adevaratul sens al cuvantului. Un manager bun este deschis la sugestii, discuta cu echipa si stie cum sa isi coordoneze angajatii.


4. Niciun job nu este mai important decat sanatatea ta


Te confrunti des cu stres, probleme sau numeroase situatii neplacute la job? Sarcinile zilnice au devenit un calvar pentru tine, insa nu ai curajul sa renunti? Niciun job nu este mai important decat sanatatea ta! Daca zilnic iti lipseste motivatia si te fortezi sa dai randament la job, atunci este momentul sa faci o schimbare.


5. Focuseaza-te asupra obiectivelor


Ti s-a intamplat deseori sa lucrezi foarte mult la numeroase proiecte, ca apoi sa primesti foarte multe critici sau sa nu se concretizeze nimic? Mai mult decat atat, te-ai confruntat cu manageri care nu au avut nici viziune, nici obiective profesionale clare? Chiar daca este frustrant sa te confrunti cu astfel de situatii, afla ca te-au ajutat sa inveti o lectie valoroasa: aceea de a fi focusat asupra obiectivelor. Stii ca totul devine haotic cand nimeni nu stie ce are de facut, ceea ce inseamna ca vei evita astfel de situatii pe viitor.

 

Te-ar putea interesa si: Motivarea angajatilor - cat de importanta e si ce solutii au managerii