Cum poti inspira incredere clientilor tai in mediul online

Cum poti inspira incredere clientilor tai in mediul online

Increderea se castiga greu, dar se pierde foarte repede. Si, odata pierduta, increderea nu mai poate fi recapatata usor

Multumita Internetului, consumatorii, clientii companiilor sunt mult mai greu de retinut si de ‘pacalit’ decat in trecut – acestia sunt la curent cu cele mai recente informatii, scriu pe bloguri, forumuri, retele de socializare etc comentarii cu privire la experientele lor cu diverse produse si servicii, lucru care poate influenta in mod pozitiv sau negativ o afacere.

Cele mai multe companii au inteles importanta prezentei online pentru promovare si atragerea de noi clienti si si-au facut website-uri. Este important sa iti mentii clientii informati cu privire la noutatile, schimbarile, discount-urile pe care le oferi  - acest lucru iti va oferi mai multa credibilitate!

Nu poti sa presupui de ce anume au nevoie clientii pentru a avea incredere in compania ta ; de aceea este important sa afli exact ceea ce isi doresc acestia, iar cea mai buna metoda de a afla este adresand intrebarile corecte.

Comunicarea reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte ale retinerii si indeplinirii angajamentelor fata de clienti. Trebuie sa pui la dispozitia acestora mai multe modalitati prin intermediul carora sa ajunga la tine: adrese de email, numere de telefon, social media, dar si o sectiune de comentarii pe site-ul tau. Mai mult decat atat, trebuie sa incerci sa rezolvi cat mai corect si rapid problemele clientilor tai!

Trebuie spus ca din studiile realizate recent in mediul online, rezulta ca oamenii nu au incredere in site-urile care le trimit mesaje cu reclame, spam-uri sau care urmaresc interesele lor cu scopul de a le vinde ceva.

Asadar, transmite-le doar mesajele care i-ar putea ajuta in desfasurarea activitatii lor, chiar daca ti-ai dori sa le vorbesti despre tine si produsele tale indiferent de ceea ce fac ei in acel moment!

Totodata, pentru a castiga increderea clientilor tai, este important sa oferi conditii de siguranta si, desi majoritatea nu le citesc, trebuie sa existe in cadrul website-ului tau acea sectiune de Termeni si Conditii, dar si informatii cu privire la politica de confidentialitate prin care sa iti asiguri clientii cu privire la protectia datelor lor personale, mai ales daca esti implicat in e-commerce.

Unde vei stoca informatiile lor personale? Trebuie sa oferi un raspuns bun la aceasta intrebare – clientii trebuie sa aiba certitudinea ca datele lor nu vor ajunge la hotii de identitate – si din acest punct de vedere, increderea lor se castiga greu si se pierde foarte repede si pe termen lung.

Firmele care castiga respectul si increderea clientilor sunt cele care recunosc ca au facut greseli si sunt transparente in ceea ce priveste modul de desfasurare a activitatilor, care ofera suport si informatii prompte si corecte atunci cand li se cer.