Cum sa devii un influencer

Cum sa devii un influencer

In primul rand, ce este un influencer? Este acea persoana care detine o expertiza solida in industria sa si care isi promoveaza cunostintele in randul comunitatilor online.

Ce trebuie sa faci pentru a deveni un influencer? Ei bine, nu este suficient sa ai experienta intr-o anumita industrie, ci trebuie sa stii s-o faci cunoscuta in randul oamenilor.

Comunicarea informatiilor trebuie facuta intr-un mod simplu, pe intelesul tuturor, in asa fel incat continutul tau sa poata fi accesibil pentru oricine.

Iata care sunt pasii pe care trebuie sa ii parcurgi:

 

Stabileste-ti zona de expertiza

Fii atent la problemele care ii preocupa pe cei din audienta ta si formeaza-ti o reputatie pe baza acestora. De exemplu, sa zicem ca esti avocat si ca te preocupa industria auto, industrie care se aliniaza perfect cu audienta ta.

Cel mai nou trend din aceasta zona sunt masinile care nu necesita sofer. Bingo! Iti poti forma o imagine de expert in ramificatiile juridice ce privesc aceste automobile.

 

Intelege-ti audienta

Acestia sunt oamenii pe care ii vei influenta, asa ca va trebui sa intelegi ce anume ii intereseaza si cum le poti atrage atentia. Nu presupune, ci documenteaza-te! Vei descoperi lucruri utile la care nu te-ai fi asteptat.

 

Alege modul in care iti vei afisa expertiza

Gaseste cea mai potrivita cale pentru a iti impartasi cunostintele cu publicul tau. Poti publica articole, poti posta continut pe canalele de social media sau poti tine discursuri la diverse conferinte.

 

Identifica canalele de promovare

Odata ce ai ales modul care sa iti faci cunoscut continutul, va trebuie sa stabilesti cu exactitate ce instrumente si ce tehnici vei folosi. Exista o gama varianta de solutii online si offline pentru care poti opta:

Search Engine Optimization (SEO)

Social Media

Public Speaking

Promovare prin e-mail

PR – Public Relations

Oamenii vor aprecia un continut educational care sa le ofere informatii noi si interesante. Acestea trebuie sa fie oferite in mod gratuit pentru a putea fi la dispozitia tuturor celor care ar putea face parte din publicul tau.

 

Identifica resursele 

Nu-ti fie teama sa ceri ajutor de la alti experti atunci cand simti ca nu ai control asupra situatiei. Chiar daca esti bun in industria ta, nu le poti stii pe toate. De exemplu, daca nu stapanesti suficient de bine arta scrisului sau pe cea a vorbitului, apeleaza la un mentor. Daca vrei o mai buna pozitionare pe motoarele de cautare, colaboreaza cu un specialist SEO.

 

Si tu poti deveni un influencer. Trebuie doar sa iti stabilesti zona de actiune, sa iti cunosti publicul si sa iti scoti la iveala cunostintele. Daca nu te descurci la un anumit aspect, cere ajutorul.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Entrepreneur

Traducere: Andrei Bobe