De ce industria alimentara continua sa inoveze

De ce industria alimentara continua sa inoveze

Cand vorbim despre business, asociem succesul cu puterea de a ramane relevant. Sa privim, de exemplu, catre presa tiparita, producatorii de papetarie sau telefonia fixa; cel mai probabil nu vor mai ramane mult timp pe piata.

Pana si computerele vor fi inlocuite cu tehnologii si mai avansate in viitor. Dar o industrie care va trece intotdeauna testul timpului este industria alimentara. Oamenii vor avea intotdeauna nevoie de mancare

Acest lucru face din alimentatie un domeniu din care iti doresti sa faci parte si sa te lupti cot la cot cu cei mai buni intr-o competitie din ce in ce mai aspra.

Oricine poate intra, dar cine iese invingator?

Aprovizionarea este simpla, inchei contracte cu producatorii si ai mancarea in magazin, ambalata si gata de vanzare. In principiu, afacerea merge de la sine. Dar ce poti face ca sa te deosebesti de ceilalti vanzatori? Cheia este inovatia.

Costuri si eficienta

Daca in trecut, era nevoie de multi angajati care sa se ocupe de procesarea  mancarii, acum se folosesc masinarii care fac toate aceste lucruri automat, rapid si, per total, cu un cost mai mic. Tocmai de aceea, folosind metode eficiente, producatorul isi permite sa ofere preturi mai bune.

 

kaliteguvence.net

Factorul psihologic in supermarket

Nu mai e un secret ca supermarket-urile incearca sa ne vanda produse de care nu avem nevoie. O mare parte din inovatie o reprezinta felul in care acestea se joaca cu mintile noastre. Toate aceste modalitati iau in calcul metode psihologice dovedite prin care ne induc dorinta de cumparare. Felul in care sunt asezate produsele este un factor foarte important pentru simturile noastre. Produsele proaspete trebuie sa stea la inaintare; ele ne atrag de la intrarea in magazin prin aspect si prin miros. Un alt exemplu ar fi promotiile de tip "cumperi 2 la pret de 1" care, aparent, dezavantajeaza supermarketul, dar, considerand cantitatea vanduta in final, acesta are de castigat.

 

which.uk

Competitia este benefica

In concluzie, avem de-a face cu un domeniu in care competita este la sange, preturile sunt din ce in ce mai avantajoase, iar acest lucru ii bucura pe consumatori. De cealalta parte, furnizorii de alimente duc un razboi permanent pentru a ramane in fata.

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: businessblogshub.com

Traducere: Andrei Bobe