Facebook va seta limite pentru campaniile de publicitate in 2020

Facebook va seta limite pentru campaniile de publicitate in 2020

Una dintre cele mai recente decizii ale echipei de Marketing este legata de campaniile de publicitate setate pe Facebook. Potrivit anuntului oficial, anul urmator se vor seta limite in ceea ce priveste numarul de campanii pe care le pot face paginile (companiile).

“Pana la mijlocul anului 2020, vom implementa o limita in ceea ce priveste numarul de reclame ce pot fi activate in acelasi timp. Aceasta limita va afecta un procent foarte mic de advertiseri, si intentionam sa oferim mai multe detalii la inceputul anului viitor”, au declarat reprezentantii Facebook.

Foarte multi se vor intreba de ce Facebook va lua aceasta masura, din moment ce campaniile platite sunt o sursa foarte buna de venit.

“Dorim sa implementam aceasta limita pentru ca un volum foarte mare de reclame poate afecta performantele unei pagini. Avand foarte multe reclame care ruleaza in acelasi timp, foarte putine dintre ele obtin rezultate bune”, au adaugat reprezentantii Facebook.

Asadar, potrivit Facebook, mai multe reclame nu inseamna rezultate mai bune. Companiile ar trebui se se focuseze pe setarea unui buget mai mic pentru campanii si pentru rularea unui numar mai mic de reclame in aceeasi perioada.

Asa cum au declarat reprezentantii Facebook, aceste masuri vor afecta un procent foarte mic de advertiseri. Persoanele care manageriaza Facebook Ads vor putea monitoriza rezultatele prin intermediul Ad Volume API, insa schimbarile anuntate de Facebook vor intra in vigoare abia la jumatatea anului 2020.