Noi decizii in era competitiei. De ce sa folosesti servicii de BI

Noi decizii in era competitiei. De ce sa folosesti servicii de BI

♦ De ce serviciile de BI sunt necesare?

♦ De ce au nevoie companiile de ele?

 

Intr-o lume in care dinamica este tot mai mare, la fel si competitia, instrumentele care te ajuta sa iei decizii mai bune sunt cu siguranta necesare.

Serviciile de Business Intelligence au castigat teren si in mod sigur sunt un instrument foarte util pentru orice manager sau director care isi doreste sa isi dezvolte compania. Dar de ce ce serviciile BI sunt necesare? Si de ce au nevoie organizatiile de ele?

 

De ce sa folosesti serviciile de BI

 

Potrivit specialistilor in economie si dezvoltare, sunt foarte multe motive pentru care organizatiile si companiile au nevoie sa foloseasca servicii de Business Intelligence si instrumente avansate de analiza a datelor de interes.

Instrumentele de ultima generatie optimizeaza performanta oricarei companii si ajuta la reducerea resurselor si costurilor. Iar toate companiile au un singur scop: sa utilizeze software pentru a analiza si interpreta mult mai eficient datele financiare sau juridice. O analiza mai profunda a informatiilor ajuta la luarea unor decizii mai bune, care vor avea beneficii pe termen lung.

Principalul avantaj competitiv al serviciilor de Business Intelligence este acela ca permit livrarea datelor intr-un mod mult mai rapid si mult mai intuitiv.

Serviciile de Business Intelligence ajuta la o mai buna intelegere a evolutiei pietei si ajuta orice companie sa ia decizii in baza unor informatii clare si corecte.

Scopul final al serviciilor de BI este acela de a ajuta companiile sa ia decizii eficiente si sa actioneze business wise.

 

 

Beneficii si avantaje ale sistemelor de BI

 

Prezentarea serviciilor de Business Intelligence este in mod sigur apetisanta pentru orice companie care doreste sa se dezvolte. Si, totusi, cat de eficiente sau necesare sunt?

Pentru a intelege mai bine importanta lor si rezultatele pe care le pot aduce pe piata afacerilor, bi-survey.com a publicat un studiu la care au participat peste 2,600 de utilizatori ai acestor servicii.

Astfel, ei au fost rugati sa ofere detalii despre beneficiile si avantajele pe care le au serviciile de BI.

Participantilor li s-a oferit o lista cu potentiale beneficii pe care le au serviciile de Business Intelligence si au fost rugati sa raspunda in ce masura le-au fost de folos instrumentele avansate de analiza si interpretare a datelor.

 

Astfel, tinand cont de beneficiile care au avut cele mai rapide si mai bune rezultate, acestea ar putea fi enumerate dupa cum urmeaza:

 

♦ Rapoarte financiare si juridice obtinute mult mai rapid si mult mai usor

♦ O mai buna analiza, interpretare si planificare in urma informatiilor primite

♦ O acuratete mult mai mare

♦ Decizii de business mult mai eficiente

♦ O calitate mult mai buna a datelor

♦ O satisfactie mult mai mare a angajatilor

♦ Eficienta operationala si administrativa

♦ Acoperirea intr-un mod mult mai usor si mai rapid a nevoilor clientilor din portofoliu

♦ Avantaj competitiv

♦ Costuri reduse

♦ Timp castigat

♦ Progres profesional

 

Intrebati in ce procent ii ajuta aceste beneficii, potrivit raspunsurilor oferite, 64% dintre respondenti considera ca cel mai mare avantaj il reprezinta obtinerea rapoartelor financiare si juridice intr-un mod mult mai rapid si mai usor.

56% dintre respondenti au raspuns ca analiza si interpretarea informatiilor reprezinta un avantaj important.

49% dintre respondenti au raspuns ca informatiile oferite de serviciile de BI sunt utile pentru luarea unor decizii mai bune.

43% dintre respondenti au raspuns ca informatiile clare si calitative aduc, de asemenea, un aport considerabil.

Satisfactia mult mai mare a angajatilor a obtinut un procentaj de 43%, iar eficienta operationala si administrativa obtinut un procentaj de 35%.

Un procentaj mai mic l-au avut avantajul competitiv (22%) si reducerea costurilor (17%), insa, in timp, si aceste beneficii vor avea cu siguranta un aport semnificativ in evolutia companiei.

Aceste procentaje ale beneficiilor serviciilor de BI corespund frecventei utilizarii lor de catre utilizatorii care au participat la studiu.

In concluzie, furnizorii de servicii BI si managerii de IT considera ca utilizarea unor sisteme avansate de analiza si interpretare a datelor sunt extrem de utile pentru furnizarea datelor intr-un mod mult mai rapid si pentru luarea unor decizii mai bune.

Te-ar putea interesa si: Ce este Business Intelligence si cum te ajuta sa fii cu un pas in fata!