Romanii, tot mai pretentiosi cand fac shopping online – ce isi doresc

Romanii, tot mai pretentiosi cand fac shopping online – ce isi doresc

Un studiu realizat recent de TRUSTED.ro arata ca romanii sunt din ce in ce mai pretentiosi cand fac shopping online. Acestia isi doresc comunicare constanta cu magazinul, ambalaj personalizat si recompense.

Potrivit studiului, majoritatea clientilor doresc sa fie informati constant despre starea comenzii lor si vor o estimare cat mai exacta a datei si orei de livrare. Aceasta dorinta se mentine inclusiv in cazurile in care o comanda intarzie sau apar nereguli din cauza unor modificari in ceea ce priveste stocurile magazinului unde au plasat comanda.

Mai mult decat atat, un aspect foarte important il reprezinta si ambalajul. Clientii pun tot mai mare accent pe aspectul acestuia si, de cele mai multe ori, isi doresc un serviciu personalizat de ambalare.

Pe site-ul trusted.ro poti vedea feedback-ul altor clienti si, daca te intereseaza in mod special un magazin, insa nu ai cumparat niciodata, poti afla ce experienta au avut alte persoane:

Produsele sunt foarte bune, insa mai au de lucrat la partea de preluat si livrat comenzi. Am comandat pe 11.09 si comanda a ajuns pe 19.09, dar numai dupa ce am intrebat de colet (pe data de 18.09 seara).

Personalul a fost foarte amabil, m-a ajutat cu informatii clare si prompte legate de produsul dorit! Apreciez foarte mult atitudinea pozitiva si ajutorul primit!

Sunt foarte mulțumită de produsul pe care l am cumpărat, de calitatea produsului, in tot momentul am primit informatii despre livrarea pachetului de la Zonia și de la DHL Spania. Livrarea in 2 zile lucrătoare. O experiență plăcută, voi mai cumpăra cu încredere!

O alta concluzie la care s-a ajuns in urma studiului este aceea ca multi cumparatori doresc sa primeasca recompense in cazul in care cumpara frecvent sau comanda produse cu valori mari de la un magazin online.

In sistemul Feedback.Trusted.ro sunt inrolate 75 de magazine, iar acestea au primit nota 10 in proportie de 75%, in timp ce notra 9 a fost acordata de 15% dintre clienti, iar nota 8 a fost acordata de 5,6% dintre cumparatori. Note de 5 au dat doar 3,1% dintre cumparatorii magazinelor online, scrie newmoney.ro.