Tendinte in etichetare: ce culori domina piata alimentara

Tendinte in etichetare: ce culori domina piata alimentara

Un studiu realizat de Sunimprof Rottaprint, tipografie producatoare de etichete din Romania, arata ca solicitarile clientilor vizeaza o preferinta crescuta pentru culoarea negru si contraste mai puternice, un design minimalist si imagini stilizate.

 

De ce este importanta eticheta unui produs:

 

♦ Este unul dintre cele mai importante elemente prin care un brand se poate diferentia

♦ Cei mai multi cumparatori se decid in momentul in care sunt la raft

♦ Designul unei etichete contribuie la vanzarea produsului, daca acesta va fi de succes sau nu

 

Topul culorilor in functie de industrie

 

Culoarea etichetelor este influentata in cea mai mare parte de industria din care provin produsele. Astfel, in etichetele pentru mezeluri se foloseste mai mult rosu, pentru lactate – albastru si alb, pentru produsele eco se foloseste culoarea galben, pentru produsele de panificatie se foloseste culoarea galben, iar pentru produsele farmaceutice se folosesc culorile generate de substanta activa. In cazul produselor cosmetice, al detergentilor si al produselor de curatenie domina culorile pastelate, deschise si cele puternice.

 

SUNIMPROF ROTTAPRINT SRL – cifra de afaceri si profit

 

Sunimprof Rottaprint SRL are o vechime de 25 de ani si 247 de angajati. Afacerile merg bine in domeniul productiei de etichete, deoarece compania a inregistrat o cifra de afaceri de 98,7 milioane de RON in 2018, in crestere cu 8% fata de anul 2017. Cifrele arata bine si la capitolul profit, deoarece compania a inregistrat o crestere de 65% anul trecut. Mai exact, aceasta a avut un profit net de 2,3 milioane de RON.

Actionarii companiei sunt Nechita Rotta Arnella Caetana (61%) si Nechita Rotta Cristinel (39%).

Marja de profit a companiei in 2018 a fost de 2,3%.