Facebook lanseaza o platforma dedicata sportului

Facebook lanseaza o platforma dedicata sportului

Compania Facebook va lansa o platforma denumita Facebook Sports Stadium, care va oferi iubitorilor de sport informatii referitoare la diverse meciuri,  diverse evenimente, statistici si comentarii ale specialistilor.

Facebook a anuntat in septembrie 2015 ca are aproximativ 1,01 miliarde de utilizatori unici activi si va publica pe 27 ianuarie veniturile obtinute in ultimul trimestru al anului trecut.

Noul serviciu online al companiei Facebook pare o incercare de a patrunde pe un teritoriu deţinut pana acum de Twitter. Reteaua de microblogging a fost in ultimii ani foarte populara in randul internautilor interesati de evenimentele sportive "transmise live" in mediul online.

Reprezentantii companiei sustin ca Facebook este cel mai mare stadion din lume cu cei 650 de milioane de fani ai sporturilor pe care ii are.

Facebook Sports Stadium va acoperi momentan doar meciurile din campionatul de fotbal nord-american, care va culmina cu gala Super Bowl, de pe 7 februarie. Noua platforma se va adresa insa in viitor si celor care prefera alte sporturi, precum baschet si fotbal european.

Serviciul poate fi utilizat prin introducerea in fereastra de cautare de pe Facebook a unui meci individual.

Aceasta este o mare provocarea pentru Facebook, tinand cont ca exista deja o multime de comunitati de acest fel.

Sursa: Reuters