Beneficiile utilizarii serviciului de Monitorizare Clienti

Beneficiile utilizarii serviciului de Monitorizare Clienti

Serviciul de monitorizare al clientilor este unic pe piata si iti ofera cel mai complet, usor de utilizat si de administrat sistem de urmarire a portofoliilor de clienti.

Achizitionarea acestui serviciu este indicata atunci cand ai un numar important de clienti existenti si doresti rapoarte periodice in privinta acestor clienti, pentru a evalua expunerea maxima pe acesti clienti (valoarea marfii care poate fi livrata cu plata la termen) si conditiile de plata impuse, in functie de riscul fiecarui partener in parte. Gestionarea automata si unitara a intregului portofoliu de clienti (sau a unei parti din acest portofoliu, de exemplu cei mai importanti 10 clienti sau clientii care asigura peste 10% din vanzarile companiei etc.) este o modalitate eficienta rapida in comparatie cu monitorizarea manuala a partenerilor de afaceri.

Serviciul de monitorizare este administrabil de catre utilizatori: companiile pe care doresti sa le monitorizezi pot fi grupate in portofolii in functie de riscul asociat acestora, de expunerea fata de clientii respectivi, sau alte criterii pe care le consideri importante. In cadrul fiecarui portofoliu poti introduce sau scoate companii oricand doresti; de asemenea, poti alege rapoartele care vor fi furnizate prin serviciul de monitorizare, precum si frecventa acestora.

De exemplu, pentru un portofoliu de companii cu risc mare, poti alege sa monitorizezi zilnic sau saptamanal anumiti indicatori (insolventa, procese in instanta, incidente de plata), in timp ce pentru un portofoliu cu risc redus, aceiasi indicatori pot fi monitorizati lunar sau chiar trimestrial. Daca situatia unei companii se modifica, sau expunerea fata de firma respectiva creste (valoarea marfurilor vandute cu plata la termen este mai ridicata) poti in orice moment sa modifici frecventa de monitorizare sau rapoartele dorite pentru firma respectiva, independent de celelalte firme din portofoliu.

Setarea initiala a portofoliului o realizam noi, pe baza listei de coduri fiscale (CUI) trimise de tine, pentru usurinta. Dupa aceea, poti modifica singur, oricand lista de companii monitorizate prin introducerea codului fiscal al companiei dorite sau poti elimina firme din monitorizare.  In acelasi fel, poti adauga sau sterge rapoartele care vor fi executate si poti modifica frecventa acestor rapoarte, in ecranul Setari Firme.

 In ecranul Portofolii si alerte  poti seta portofolii noi de companii, impreuna cu adresele de email la care se trimit rapoartele respective (se pot alege pana la 3 adrese diferite de email pentru fiecare portofoliu in parte). Astfel, portofoliile de clienti pot fi monitorizate pe regiuni de catre agentii de vanzari, sau in functie de gradul de risc, de catre persoanele responsabile cu urmarirea incasarilor.

Rapoartele de monitorizare cuprind evolutia curenta a fiecarui tip de indicator, fata de perioada anterioara. Spre exemplu, daca o firma a avut un incident CIP recent, acesta va aparea in raportul de monitorizare realizat dupa data respectiva, in timp ce in raportul anterior datei la care a aparut evenimentul, incidentul nu exista. In raportul de monitorizare vei observa imediat aparitia evenimentului respectiv, care va fi marcat cu rosu si vei putea vedea inscrierea oficiala care va consemna acest eveniment. Rapoartele pot fi vizualizate si salvate in format PDF si Excel si pot fi tiparite din sistem. De asemenea, se poate descarca si istoricul rapoartelor de monitorizare efectuate pentru fiecare portofoliu de firme.

Pentru o selectie usoara a inregistrarilor istorice pentru o anumita firma, in pagina de Raport firma se pot vizualiza evolutia indicatorilor firmei selectate si un istoric al rapoartelor despre aceasta firma .

La sfarsitul fiecarei luni, poti urmari online numarul de rapoarte executate si valoarea facturii de plata, in functie de preturile stabilite pentru fiecare raport in parte, in ecranul Preturi si Facturare.