Cum construiesti un brand puternic

Cum construiesti un brand puternic
Foto: hubspot.net

Un brand puternic este cheia catre succes atunci cand vrei sa vinzi un produs. Acesta poate fi de buna calitate, dar nu ajuta cu nimic daca nu i se ofera o identitate. Brand-ul este emblema companiei si reprezinta prima impresie pe care si-o va construi clientul. Iata cateva lucruri de care trebuie sa tii cont.

Vinzi brand-ul, nu produsul

brandesign.co.za

Daca inainte marketing-ul se concentra strict pe produs, in ziua de azi ai 20 de secunde sa ii impresionezi pe oameni cu ceea ce ai mai bun. Modul in care este perceput brand-ul tau ii va tine aproape pe potentialii clienti, in asa fel incat sa ajunga sa cumpere constant.

Brand-ul trebuie sa reflecte ce oferi cu adevarat

highertrasurepavilion.com

Daca esti designer de pagini web simple, de actualitate, de ce ai folosi un text de promovare cu un font vechi? Acest lucru induce publicul in eroare si duce la formarea unei imagini gresite. Detaliile sunt importante si iti ofera credibilitate.

Depinzi de copywriter si de art director

digitalsynopsis.com

Oamenii care se ocupa de text si de aspectul estetic al paginii tale trebuie sa inteleaga ideea brand-ului. Design-ul trebuie sa fie in raport cu ultimele standarde, iar textul trebuie sa se adreseze in asa fel incat sa poata fi inteles de majoritatea vizitatorilor.

Rebranding-ul nu trebuie sa te sperie

5wpr.com

In caz ca procedurile anterioare de constructie a brand-ului nu iti mai par de actualitate, nu e nimic gresit in a schimba strategia. De exemplu, Ford trece printr-un amplu proces de rebranding pentru a concura cu giganti precum Uber si Lyft. O schimbare subtila nu va alunga pe nimeni, ba chiar iti poate aduce profit.

Gandeste-te la cine esti, ce vrei sa oferi si ce vor oamenii sa primeasca. Nu o faci doar pentru clienti, ci si pentru tine.  

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: entrepreneur.com

Traducere: Andrei Bobe

 

Monday, 20-March-2017
Autor: Dan Scalco

 
 
 
 
Recomandari RisCo: