Cum pregatesti o intalnire importanta de afaceri incat sa iasa asa cum iti doresti

Cum pregatesti o intalnire importanta de afaceri incat sa iasa asa cum iti doresti

Fie ca vorbim despre un client, potential client sau investitor, este vital ca lucrurile sa mearga asa cum ai planuit. Trebuie sa cunosti aceste trei principii care te vor sustine in a obtine ceea ce iti doresti de la cele mai importante intalniri. 

1. Desfasoara discutia dupa un plan bine structurat

Ideea principala este sa ajungi la scopul dorit. Pentru asta iti trebuie un plan bine pus la punct. Fa-ti un scenariu, anticipeaza anumite situatii care isi vor face loc in conversatie si ai tot timpul in plan un raspuns potrivit. Scrie-ti ideile pe o foaie si arunca un ochi peste ele din cand in cand. Asta te va ajuta sa nu omiti punctele importante si sa mentii o buna structura a conversatiei.

planetdepos.com

2. Aparentele conteaza foarte mult

Chiar daca pentru cei din interior putina dezordine nu reprezinta o problema importanta, cand vine vorba despre o intalnire importanta, aparentele conteaza la prima vedere. Tocmai de aceea, trebuie sa te asiguri ca totul arata impecabil si ca vei face o impresie buna. In viziunea multora, aspectul biroului poate reflecta caracterul sau modul de lucru al oamenilor. Asa ca tine cont de acest detaliu pentru ca totul sa iasa bine.

businessblogshub.com

3. Evita intreruperile

Oricat de important ar fi, nu le permite celorlalti din staff sa te intrerupa. Persoanele care au onorat intalnirea s-ar putea sa se simta deranjate daca tot timpul suna telefonul sau intra cineva pe usa. Desemneaza un coleg care sa se ocupe de probleme importante cat timp te afli in mijlocul discutiei si, in acest fel, comunicarea va fi fluenta si vei avea de castigat, iar imaginea va fi una impecabila. 

entrepreneur.com

Atat timp cat iti setezi punctele discutiei in mod corespunzator, pastrezi o imagine buna si asiguri o discutie fluenta, lucrurile vor merge bine.

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!

Sursa: businessblogshub.com

Traducere: Andrei Bobe