AFACERI - Stiri si articole de ultima ora din domeniul Afacerilor

  • De ce este Periculos si Ineficient sa sablezi cu Nisip Cuartos

    De ce este Periculos si Ineficient sa sablezi cu Nisip Cuartos

    Sablarea a aparut ca urmare a observarii procesului natural de eroziune a rocilor, care sunt slefuite intr-un timp indelungat sub actiunea apelor si a nisipului purtat de vant. Prin sablare, s-a urmarit obtinerea aceluiasi efect cauzat de eroziune, dar intr-un timp scurt, folosind accelerarea mecanicaa particulelor abrazive. Astfel, in 18...

    Data: 04 Dec 2018 Vizualizari: 49

     
     
  • Servicii de contabilitate digitala pentru PFA-ul tau

    Servicii de contabilitate digitala pentru PFA-ul tau

    Prin intermediul serviciilor unice de contabilitate pentru PFA pe care ti le pune la dispozitie, Keez, firma de contabilitate din Bucuresti, iti asigura timpul si libertatea de a te concentra pe ceea ce ai nevoie sa faci. Stim cat de importanta este implicarea totala in afacerea ta, tocmai de aceea, noi ne ocupam de facturi, chitante si p...

    Data: 04 Dec 2018 Vizualizari: 26

     
     
  • Unde inveti limba engleza la nivel conversational

    Unde inveti limba engleza la nivel conversational

    Limba engleza este o limba de circulatie internationala, tocmai din acest motiv invatarea limbii engleze nu mai este o dorinta, ci o necesitate. Colegii si prietenii folosesc replici celebre din filme in limba engleza, iar cursurile si prezentarile sunt numai in limba engleza. La fel sunt si serialele preferate, dar si hit-urile de succ...

    Data: 21 Nov 2018 Vizualizari: 48

     
     
  • CAMERE IP EXTERIOR PENTRU PARCARI

    CAMERE IP EXTERIOR PENTRU PARCARI

    Hotii sunt din ce in ce mai multi si nu stau niciodata degeaba. Situatia este confirmata chiar de politistii, care recunosc ca in multe situatii sunt depasiti de numarul mare de infractori. Oricare dintre noi poate cadea victima unei talharii, chiar daca ne aflam in centrul orasului sau pe drum. Bine organizati, infractorii merg la sigur...

    Data: 12 Nov 2018 Vizualizari: 64

     
     
  • CARACTERISTICILE ECHIPAMENTELOR PROFESIONALE DE SPALAT COVOARE

    CARACTERISTICILE ECHIPAMENTELOR PROFESIONALE DE SPALAT COVOARE

    Echipamente de spalare covoare – detalii generale Echipamentele automate de curatat covoare sunt concepute sa implineasca eficient necesitatile de curatare profunda a covoarelor de dimensiuni mici sau mai mari. Echipamentele sunt programate sa opereze curatarea in mod automat, fara sa fie necesara interventia personalului pe durata c...

    Data: 01 Nov 2018 Vizualizari: 91

     
     
  • ATRIBUTELE UNUI SISTEM DE SUPRAVEGHERE

    ATRIBUTELE UNUI SISTEM DE SUPRAVEGHERE

    Functiile si caracteristicile celor mai multe sisteme supraveghere video sunt relativ complexe si difera de la un model la altul. Desi pe piata exista numerosi producatori de solutii de securitate, unii dintre acestia dezvoltand tehnologie proprie, un sistem de supraveghere, fie ca este analogic sau IP, poate fi descris prin urmatoarele a...

    Data: 12 Oct 2018 Vizualizari: 117

     
     
  • Efectele cresterii salariului brut de la 1 ianuarie 2019

    Efectele cresterii salariului brut de la 1 ianuarie 2019

    Salariul minim brut va creste de la 1950 la 2050 lei, insa acest aparent beneficiu pentru cei peste 1 milion de angajati din aceasta categorie nu se va dovedi a fi neaparat o solutie favorabila pe termen lung. Specialistii spun ca principalii afectati de aceasta crestere brusca vor fi, pe langa angajatori, tinerii lipsiti de experienta. I...

    Data: 11 Oct 2018 Vizualizari: 111

     
     
  • CAMERE SUPRAVEGHERE WIRELESS PENTRU MICI AFACERI INFLORITOARE

    CAMERE SUPRAVEGHERE WIRELESS PENTRU MICI AFACERI INFLORITOARE

    Inainte de a achizitiona camere supraveghere wireless trebuie luate in calcul mai multe aspecte, mai ales cand dorim sa le instalam cu scopul de a ne proteja afacerea. Asadar, trebuie analizat foarte bine permietrul care urmeaza sa fie monitorizat, calculat unghiul in care vor fi amplasate astfel incat sa poata urmari toate miscarile, dis...

    Data: 27 Jul 2018 Vizualizari: 241

     
     
  • Zipper Romania participa activ la proiectul “o natiune conectata”

    Zipper Romania participa activ la proiectul “o natiune conectata”

     Anul acesta, evenimentul de business organizat cu ocazia Zilei Comunicatiilor, ajuns la editia 22, aduce pe aceeasi scena, autoritati, operatori si furnizori de servicii, pentru dezbateri asupra tendintelor si solutiilor din industria telecom.   Doru Vijiianu, Director General al Zipper Romania, invitat in calitate de speaker , alatu...

    Data: 04 Jun 2018 Vizualizari: 313

     
     
  • eTorturi.ro o reala fabrica dulciuri. Cele mai bune torturi de nunta si torturi la comanda

    eTorturi.ro o reala fabrica dulciuri. Cele mai bune torturi de nunta si torturi

    eTorturi.ro reprezinta magazinul ideal in care oricine poate gasi torturi la comanda delicioase, ideale pentru orice tip de eveniment, indiferent daca este vorba despre o zi de nastere, un botez sau chiar o nunta! Cofetarii folosesc doar ingrediente de calitate, pentru ca fiecare tort sa fie gustos si pe placul celor care il comanda. Livr...

    Data: 14 May 2018 Vizualizari: 379

     
     
  • Depuneti declaratia nr. 212 la ANAF pana pe 15 iulie 2018 daca ati efectuat retrageri in 2017!

    Depuneti declaratia nr. 212 la ANAF pana pe 15 iulie 2018 daca ati efectuat retr

    Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 18/2018 a eliminat orice dubiu: incepand cu 24 martie 2018, impozitele pentru veniturile din pariuri sportive online vor fi retinute la sursa. Concret, cand vei face o retragere, operatorii vor opri impozitul aferent sumei retrase si o vor vira catre Stat. Este o veste foarte buna pentru pariori. Dac...

    Data: 07 May 2018 Vizualizari: 950

     
     
  • Protectia datelor GDPR

    Protectia datelor GDPR

    eBook GDPR pe intelesul oricui   Relatiile cu clientii sunt construite pe incredere. Acest lucru este cu atat mai important cu cat companiile trebuie sa gestioneze datele cu caracter personal ale clientilor lor. Noul regulament EU GDPR  va intra in vigoare la 25 mai 2018. Acesta contine o serie de masuri pe care companiile trebuie sa...

    Data: 03 May 2018 Vizualizari: 626

     
     
  • Componenta inteligenta de stocare date si documente care raspunde  reglementarilor GDPR

    Componenta inteligenta de stocare date si documente care raspunde reglementaril

    Componenta inteligenta de stocare date si documente care raspunde  reglementarilor GDPR   Zipper Romania ofera solutii si servicii de prelucrare si management de date si documente prin intermediul celor 5 linii de business inovatoare si dand noi perspective domeniului de inregistrare, gestionare si arhivare a documentelor prin optimiz...

    Data: 29 Mar 2018 Vizualizari: 313

     
     
  • Care este pretul unui certificat energetic in Bucuresti si Constanta

    Care este pretul unui certificat energetic in Bucuresti si Constanta

    Preturile certificatelor energetice sunt intotdeauna variabile de la un auditor energetic la altul. Totusi fiind o piata concurentiala preturile certificatelor energetice in Bucuresti si Constanta sunt similare. De exemplu un certificat energetic pentru un apartament variaza intre 150-200 lei in functie de suprafata acestuia si de numarul...

    Data: 14 Mar 2018 Vizualizari: 334

     
     
  • Conceptul GDPR 360, o abordare completa a regulamentului UE

    Conceptul GDPR 360, o abordare completa a regulamentului UE

    GDPR 360 o abordare completa, o transpunere a legislatiei in solutii de automatizare si management al datelor si documentelor   Joi 22 Feb 2018 am participat in calitate de partener principal la evenimentul Automation Experience. Automation Experience a fost un eveniment ofertant, pe parcursul caruia au fost scoase in evidenta subiect...

    Data: 05 Mar 2018 Vizualizari: 317

     
     
  • Firma de incredere in domeniul constructii

    Firma de incredere in domeniul constructii

    Vrei sa fii perceput ca firma de incredere?  Iti doresti ca vanzarile sa creasca si rezultatele companiei tale sa fie cat mai bune?  In acest caz, trebuie sa stii ca imaginea cu care te promovezi conteaza in proportie de peste 60% in procesul de vanzare. Printre firmele de incredere isi face simtita prezenta firma Rocatil Piese de Schi...

    Data: 05 Mar 2018 Vizualizari: 314

     
     
  • De ce are nevoie un investitor pe piata Forex?

    De ce are nevoie un investitor pe piata Forex?

    Cu cat vedem mai multe reclame la investitii bursiere si tranzactiile pe piata Forex, cu atat devenim mai tentati sa ne incercam abilitatile in calitate de investitori. Desi Forex nu este o piata reglementata, este cea mai lichida piata financiara ce ofera oportunitati de profit. Exista atat sustinatori ferventi ai tranzactiilor Forex, p...

    Data: 27 Feb 2018 Vizualizari: 320

     
     
  • Alege corect echipamentul de protectie pentru munca in constructii!

    Alege corect echipamentul de protectie pentru munca in constructii!

    Munca in constructii nu este treaba usoara: conditiile dificile de munca, expunerea la elementele naturii si efortul fizic sustinut nu sunt pentru oricine. Conform statisticilor europene din anul 2015, aproximativ 20% din accidentele de munca petrecute in Romania au avut loc in domeniul constructiilor. Prin urmare, riscurile de accidentar...

    Data: 17 Jan 2018 Vizualizari: 564

     
     
  • Pe 20 Noiembrie începe conferința Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de afaceri din România

    Pe 20 Noiembrie începe conferința Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de af

    Evenimentul evidențiază performanța în business și reuneşte leaderii şi profesioniştii care au impus ritmul şi tendinţele din domeniul afacerilor. Conferința se desfăşoară în perioada 20 - 24 Noiembrie în Bucureşti, la Arcub. Participanţii vor avea ocazia să interacţioneze şi să discute oportunităţi de business ...

    Data: 08 Nov 2017 Vizualizari: 603

     
     
  • Zipper: Automatizarea proceselor zilnice inseamna evolutia oricarei afaceri

    Zipper: Automatizarea proceselor zilnice inseamna evolutia oricarei afaceri

    Anul acesta am avut placerea sa ne alaturam, in calitate de partener, celui mai amplu eveniment business dedicat solutiilor de IT & Digital, IMWorld 2017. Am considerat important sa facem cunoscut companiilor optiunile pe care le au la dispozitie in ceea ce priveste automatizarea si eficientizarea fluxurilor de date si documente. Am prez...

    Data: 20 Oct 2017 Vizualizari: 801

     
     
De ce este Periculos si Ineficient sa sablezi cu Nisip Cuartos

De ce este Periculos si Ineficient sa sablezi cu Nisip Cuartos

Sablarea a aparut ca urmare a observarii procesului natural de eroziune a rocilor, care sunt slefuite intr-un timp indelungat sub actiunea apelor si a nisipului purtat de vant. Prin sablare, s-a urmarit obtinerea aceluiasi efect cauzat de eroziune, dar intr-un timp scurt, folosind accelerarea mecanicaa particulelor abrazive. Astfel, in 1870, Benjamin Tilghman a conceput prima masinade sablare pentru a indeparta rugina si vopseaua de pe suprafete, iar apoi, in 1904, Thomas Pangborn a imbunatatit conceptul lui Tilghman folosind un mix de aer comprimat si nisip pentru a curata suprafetele metalice. A fost startul unei indelungi perioade in care nisipul cuartos a fost folosit pe scaralargain operatiile de sablare.

in timp, s-a constatat cafolosirea nisipului cuartos la sablare a generat un numar mare de boli de plaman si decese in randul operatorilor, ca urmare a imbolnavirilor de silicoza. Silicoza este o boalamortala, fara vindecare, ce este cauzatade expunerea la particulele de dioxid de siliciu liber cristalin (SiO2 l.c.) care se gasesc in praful generat in timpul operatiilor de sablare efectuate cu nisip cuartos. Alte denumiri folosite pentru dioxidul de siliciu liber cristalin sunt: siliciu cristalin, siliciu cristalin alveolar, silicati liberi.

In prezent, datorita numarului mare de imbolnaviri de silicoza, Olanda si alte tari europene a interzis folosirea pentru sablare a acelor abrazivi care contin mai mult de 0,1% dioxid de siliciu liber cristalin. Nisipul cuartos contine aproximativ 90% dioxid de siliciu liber cristalin, fapt care il face extrem de periculos pentru sanatatea operatorilor. in timpul sablarii, datorita friabilitatii ridicate, particulele de nisip cuartos se fragmenteaza extrem de mult si ajung la dimensiuni intre 2 si 10 microni (µ). Aceste particule sunt inhalate si se fixeazain celulele alveolare din plamani, faraa mai putea fi inlaturate din corp, prin nicio forma de tratament. Ca reactie naturalade aparare impotriva unor corpi straini, aceste particule fixate in celulele alveolare sunt ulterior inconjurate de tesut, ducand la formarea de noduli multipli in plamani, care genereaza insuficientarespiratorie, multiple complicatii, cancer si deces.

Nisipul cuartos folosit la operatiile de sablare este deosebit de periculos chiar si in conditiile in care lucratorii poarta echipament de protectie. in conditiile unei atmosfere faravant, o particulade 2 microni de dioxid de siliciu liber cristalin strabate o distantade aproximativ un metru prin aer, in 24 de ore. in acest caz, este evident cain timpul sablarii cu nisip cuartos, se formeaza un nor invizibil de particule extrem de fine de dioxid de siliciu liber cristalin, cu remanentamare, in jurul sitului de lucru. Dupa sablare, cand operatorul isi dajos casca de protectie, el inhaleazao multitudine de particule din acest nor invizibil, iar multiple alte particule se lipesc in interiorul castii de protectie, fiind inhalate ulterior, cand operatorul isi pune din nou casca. Totodata, s-a constatat caacest nor invizibil afecteazanu numai personalul operativ, ci si acele persoane care interactioneaza cu zonele adiacente sitului de lucru, cum ar fi: functionarii de la birouri, personalul de la curatenie, pazasi nu numai.

 

O data instalata, boala nu se vindeca si se agraveaza continuu, ducand la deces. La nivel international, s-a luat in considerare faptul ca, chiar si o singura expunere la praful ce contine particule de dioxid de siliciu liber cristalin poate conduce la aparitia silicozei. tinand cont de gravitatea si pericolul expunerii la aceste particule, alaturi de tarile care au interzis utilizarea nisipului cuartos la operatiile de sablare, multiple organisme internationale de profil, care standardizeazasi normeaza domeniile de activitate cu risc, iau parte activala lupta pentru stoparea folosirii nisipului cuartos in operatiile de sablare, prin campanii de informare si constientizare a pericolelor la care sunt expusi lucratorii, prin emiterea de standarde, norme si proceduri de lucru, prin acordarea de certificari acelor companii care sunt in conformitate cu prevederile acestor standarde si norme. Astfel, sablarea cu nisip cuartos este nerecomandatade catre FROSIO - Consiliul Norvegian pentru Educarea si Certificarea Inspectorilor de Tratamentul Suprafetelor, NACE (National Association of Corrosion Engineers) - Asociatia nationalaa inginerilor din domeniul coroziunii, SSPC (The Society for Protective Coatings) - Societatea pentru protectii anticorozive.

 

Companiile trebuie sa renunte la utilizarea nisipului cuartos in operatiile de sablare datorita pericolului de imbolnavire la care isi expun angajatii, datorita despagubirilor pe care trebuie sale plateasca in cazul in care angajatii acestora reclama aparitia de boli profesionale si datorita faptului ca, fiind un material moale, nisipul cuartos nu este eficient in operatiile de sablare, spre deosebire de alte materiale abrazive profesionale, cum ar fi, spre exemplu, granat rosu, alice de otel, bile de otel, alice angulare de inox, alice cilindrice de inox, oxid de aluminiu alb sau maro (electrocorindon), bile de sticla, grit abraziv (nickel slag) si zgurade cupru (copper slag).

 

Granatul rosu pentru sablare este un material abraziv foarte eficient, ecologic si non-toxic (continut de silicati liberi mai mic de 0,1%). Datorita duritatii ridicate, aproximativ 8 pe scara Mohs, granatul rosu are o productivitate ridicata in procesele de sablare, este stabil din punct de vedere chimic, nu impregneaza suprafetele sablate si poate fi folosit cu succes, inclusiv la sablarea materialelor care nu permit contaminarea feroasa, cum ar fi: suprafetele de inox, aluminiu, cupru. Totodata, granatul rosu este un material reutilizabil si poate fi folosit atat in sablarea in spatii deschise, cat si in cabinele de sablare. GritSablare este lider national in furnizarea de granat rosu pentru sablare, dar si pentru debitarea cu jet de apa, oferind solutii complete de materiale abrazive pentru sablarea si debitarea oricarui tip de suprafata.

 

 

Data: 04 Dec 2018 Vizualizari: 49


Autor: machteamsoft

 
 
Servicii de contabilitate digitala pentru PFA-ul tau

Servicii de contabilitate digitala pentru PFA-ul tau

Prin intermediul serviciilor unice de contabilitate pentru PFA pe care ti le pune la dispozitie, Keez, firma de contabilitate din Bucuresti, iti asigura timpul si libertatea de a te concentra pe ceea ce ai nevoie sa faci. Stim cat de importanta este implicarea totala in afacerea ta, tocmai de aceea, noi ne ocupam de facturi, chitante si plati. Suntem alaturi de tine prin consultanta permanenta, pentru ca tu sa primesti solutii rapide la probleme neasteptate.

Pentru ca in Romania contabilitatea a ramas undeva in anii `90, Keez inoveaza contabilitatea pentru pfa in una digitala, usor accesibila si la indemana oricui. Daca esti in cautarea unei firme de contabilitate din Bucuresti, Keez este solutia problemelor tale.

Keez este firma de contabilitate din Bucuresti, care iti pune la dispozitie o platforma electronica de incarcare si descarcare a documentelor. Rolul acesteia este de a micsora timpul de lucru si de a eficientiza pfa-ul tau.

Keez inlocuieste contabilitatea clasica si usureaza mult munca antreprenorului, care este preocupat de maximizarea profitului pfa-ului sau. Procesul este unul simplu si rapid, in sensul ca faci o poza cu telefonul documentului ce trebuie inregistrat, iar odata incarcat in aplicatie, documentul ajunge la noi si este procesat de catre experti contabili. Este destul de simplu, nu?

Ce beneficii vei avea odata cu colaborarea Keez? Vei avea o activitate contabila organizata perfect, vei avea putine batai de cap cu depunerile si inregistrarile pe care trebuie sa le faci, vei avea acces oricand si de oriunde la toate documentele, raportarile situatiilor financiare ale pfa-ului tau.

Keez crede ca orice antreprenor are nevoie de consultanta, tocmai de aceea garanteaza ca oricand poti lua legatura cu unul din consultantii nostri. Astfel, serviciile de contabilitate online pentru pfa reprezinta solutia optima pentru ca antreprenorii sa beneficieze de un sistem optim de raportare, care sa ii ajute in procesul luarii deciziilor. In Romania, singura platforma care ofera servicii complete de contabilitate online pentru pfa si instrumente de management operational este Keez. 

Data: 04 Dec 2018 Vizualizari: 26


Autor: The Markers

 
 
Unde inveti limba engleza la nivel conversational

Unde inveti limba engleza la nivel conversational

Limba engleza este o limba de circulatie internationala, tocmai din acest motiv invatarea limbii engleze nu mai este o dorinta, ci o necesitate. Colegii si prietenii folosesc replici celebre din filme in limba engleza, iar cursurile si prezentarile sunt numai in limba engleza. La fel sunt si serialele preferate, dar si hit-urile de succes.

Esti constient ca trebuie sa exersezi, iar pentru asta exista Centrul de meditatii Capri. Aici gasesti tot suportul de care ai nevoie. Centrul de Meditatii Capri sustine cursuri de engleza pentru toti cei care vor sa-si imbunatateasca nivelul de conversatie in limba engleza. Centrul de meditatii Capri te pregateste pentru obtinerea unui job part-time, care necesita comunicarea permanenta in limba engleza.

Daca faci parte dintr-o companie multinationala, aici este locul potrivit unde vei putea pune bazele limbii engleze. Avantajul este ca aceste cursuri se pot desfasura fie la sediul Capri, fie la sediul firmei tale. La cele mai mici preturi de pe piata, Capri este locul ideal pentru cursuri de engleza sau orice alt curs de limba straina, perfecte pentru tine.

La Capri gasesti profesori experimentati, care pun mult accent pe interactiune. Nu vei avea de ce sa te plictisesti, pentru ca vei avea parte de lectii interactive, care iti vor dezvolta capacitatea de comunicare si socializare.

Alunga monotonia din cadrul cursurilor obisnuite si vino la Capri pentru a urma cursuri de engleza interactive, bazate pe metode practice de invatare rapida. Capri garanteaza la finalul cursului de engleza conversatia cursiva, lipsita de piedici lingvistice, aspecte care iti vor spori nivelul de incredere in propria persoana. Astfel, pe langa avantajul invatarii unei limbi, prin urmarea cursurilor de engleza, vei deveni mult mai sociabil, zambitor si optimist. Aceasta este o metoda de a-ti face prieteni mai usor, mai rapid, de a cunoaste potentiali clienti internationali si de a incepe colaborari de succes.

Capri iti pune la dispozitie cursuri de engleza pentru incepatori, pas cu pas, fie individual, in mini cursuri sau cursuri mai mari, dar si cursuri pentru avansati. Se realizeaza, de asemnea, pregatiri pentru olimpiade, concursuri si testari internationale.

 

Data: 21 Nov 2018 Vizualizari: 48


Autor: The Markers

 
 
CAMERE IP EXTERIOR PENTRU PARCARI

CAMERE IP EXTERIOR PENTRU PARCARI

Hotii sunt din ce in ce mai multi si nu stau niciodata degeaba. Situatia este confirmata chiar de politistii, care recunosc ca in multe situatii sunt depasiti de numarul mare de infractori. Oricare dintre noi poate cadea victima unei talharii, chiar daca ne aflam in centrul orasului sau pe drum. Bine organizati, infractorii merg la sigur si ataca acolo unde nu exista martori, de obicei in locurile ferite cum ar fi parcarile deoarece implica un risc mai mic. Cele mai multe supermarketuri si mall-uri din Bucuresti au programul extins, multe functionand non-stop. Pentru a reduce semnificativ numarul infractiunilor si pentru a spori siguranta clientilor s-au instalat cele mai bune camere ip exterior.

Cele mai multe parcari sunt structurate pe 3-4 nivele. Au demisol, parter si patru etaje, doua intrari, si sunt dotate cu cele mai moderne tehnologii de acces, semnalizare si detectie, precum si cele mai bune camere de supraveghere exterior profesionale. Pe fiecare nivel se asigura un iluminat foarte bun si se monteaza camere de supraveghere exterior atat in interiorul parcarii cat si afara. Camere supraveghere exterior 360 grade de tip speed dome au fost montate in exterior si deasupra punctelor de acces. Acestea au un sistem de rotire, inclinare si zoom mare la distanta si capacitatea de a inregistra atat panoramic cat si in detaliu. Mai mult decat atat, aceasta camera supraveghere exterior rotativa isi poate ajusta rapid unghiul de filmare si poate monitoriza mai multe zone de interes datorita lentilei ce poate fi rotita in plan vertical la 90 de grade, in plan orizontal la 360 de grade.

Mai mult decat atat, pentru a minimiza numarul situatiilor neplacute au instalat un kit camere supraveghere exterior ieftine pe casa scarilor si in zona lifturilor. Pentru a distinge in detaliu atat oamenii cat si vehiculele si numerele de inmatriculare o singura camera supraveghere exterior are capabilitati extraordinare. Rezolutia impresionanta de pana la 8 MP si lentila cu unghi larg de viazualizare contribuie semnificativ la performanta acestora. Mai mult, o camera de supraveghere exterior poate inregistra color atat ziua cat si noaptea pentru a nu se pierde detaliile, pentru o mai buna protectie. Pe langa furturi, o camera video exterior este folosita pentru a oferi dovezi ferme in cazuri de vandalism sau accidente.

Pe langa faptul ca au montate camere supraveghere exterior wireless, parcarile centrelor comerciale sunt dotate cu panouri cu indicatoare de locuri libere, in timp real. Aceste sisteme permit informarea si ghidarea rapida a clientilor in interiorul parcarii si imbunatateste experienta clientilor de folosire a parcarii prin economisirea timpului. De asemenea, amplasarea acestor sisteme supraveghere video exterior s-a realizat in cel mai mic detaliu, conform unui plan bine pus la punct, plan care doreste sa elimine orice punct mort si vulnerabilitate, astfel incat sa fie monitorizate absolut toate zonele, fara exceptii. In acest fel clientii vor fi supravegheati din momentul in care parasesc centrul comercial pana ajung la masina cu scopul de a nu fi expusi unor posibile evenimente neplacute.

Daca sunteti in cautarea unui kit supraveghere video exterior 2 camere, accesati 1CCTV.ro. Acest magazin online de renume va ofera cele mai noi si mai inteligente modele de pe piata. Camere supraveghere wireless exterior pret incredibil de mic veti regasi in oferta 1CCTV. In plus, preocuparea permanenta a echipei tehnice va oferi suport oricand aveti nevoie.

Data: 12 Nov 2018 Vizualizari: 64


Autor: Machteam

 
 
CARACTERISTICILE ECHIPAMENTELOR PROFESIONALE DE SPALAT COVOARE

CARACTERISTICILE ECHIPAMENTELOR PROFESIONALE DE SPALAT COVOARE

Echipamente de spalare covoare – detalii generale

Echipamentele automate de curatat covoare sunt concepute sa implineasca eficient necesitatile de curatare profunda a covoarelor de dimensiuni mici sau mai mari.

Echipamentele sunt programate sa opereze curatarea in mod automat, fara sa fie necesara interventia personalului pe durata ciclurilor de procesare.

 Pot fi astfel utilizate cu maxima productivitate, cu personal minim, fara risipa de energie electrica si detergenti, in timp scurt, cu rezultate de curatare in profunzime, cu redarea luminozitatii culorilor si pastrarea integritatii firelor din componenta covoarelor.

 

Echipamente spalare covoare

 Desprafuitor covoare – elimina praf, nisip, sau alte obiecte mici patrunse in urzeala sau firul covorului. Aceasta operatiune se executa cu ajutorul unui sistem care provoaca vibratii si a unui sistem puternic de aspirare. Odata cu incheierea procesului de desprafuire, masina ruleaza covorul in mod automat.

elimina

 

Masina de spalat covoare – executa spalarea automata, combinand mai multe operatiuni de spalare, urmand un sir de etape prestabilite: scufundarea pentru spalare cu detergent; periajul cu ajutorul periilor 

rotative care se misca de la un capat la altul. Cantitatea de detergent preluat din pompa poate fi dozat in functie de gradul de murdarire a covorului. Periile culiseaza pe carucioare, iar acestea permit reglarea presiunii pe covor (intre 0 si 60 kg). De asemenea, se poate ajusta directia de rotatie a periei, permitand astfel prezervarea sensului firelor din covor.

masina

 

In urmatoarea etapa se clateste covorul cu jeturi de apa cu presiune..

 In utima etapa, covorul este infasurat automat/manual si pregatit pt introducerea in storcatorul centrifugal.

 

Storcatorul de covoare – executa indepartarea apei dupa spalare, scurtand astfel timpul de uscare. Centrifugarea covoarelor, elimina aspectul colorarii franjurilor, ce apare odata cu scurgerea apei ramase dupa spalare. Totodata, previne si impiedica deformarea covorului dupa uscare.

uscare

 

Masina de finisat si ambalat – are in constructie o perie si un sistem de aspirare incorporat. Cu ajutorul sau se executa perierea finala, 

indepartarea scamelor, rularea covorului si ambalarea acestuia pentru predarea catre client.

indeparteaza

 

 

 

 

 

 

Data: 01 Nov 2018 Vizualizari: 91


Autor: Machteam

 
 
ATRIBUTELE UNUI SISTEM DE SUPRAVEGHERE

ATRIBUTELE UNUI SISTEM DE SUPRAVEGHERE

Functiile si caracteristicile celor mai multe sisteme supraveghere video sunt relativ complexe si difera de la un model la altul. Desi pe piata exista numerosi producatori de solutii de securitate, unii dintre acestia dezvoltand tehnologie proprie, un sistem de supraveghere, fie ca este analogic sau IP, poate fi descris prin urmatoarele atribute:

Simplitate -  Aceasta caracteristica face referire la structura sistemului si la usurinta de operare. Puteti achizitiona kituri create pentru interior, pentru exterior sau mixte, in functie de necesitatile fiecarui utilizator.

Flexibilitate -  Aceasta calitate consta in capacitatea sistemului de a tine pasul cu noua tehnologie si de a se adapta tuturor nevoilor. Ca un exemplu, puteti achizitiona un DVR cu functie de XVR; aceasta solutie este considerata semnificativa deoarece accepta in plus camere de supraveghere de tip IP, pe langa cele analogice. Bineinteles ca acestea vor functiona cu costuri suplimentare minime. Flexibilitatea se refera in aceeasi masura si la modul de instalare. Evident ca, optand pentru camere wireless instalarea va fi mai usoara.

Stabilitate -  Este capacitatea unui kit camere supraveghere de a colecta, gestiona si furniza date fara esec si sa fie operational atunci cand este necesar. Un DVR sau un NVR va stoca date pe un hard disk pentru ca apoi sa le puna la dispozitia utilizatorilor. Istoricul datelor va putea si accesat cu usurinta, oricand.

Calitatea datelor - O buna supraveghere video este sinonima cu informatie desavarsita transmisa in timp real real. Progresul tehnologic de astazi este incontestabil deoarece ofera utilizatorilor un sistem supraveghere care realizeaza o analiza inteligenta a imaginilor si inregistreaza la inalta rezolutie. In plus, datele vor fi la indemana utilizatorilor oricand dorescc acestia eoarece camerele pot fi accesate oricand, de pe telefonul mobil.

Functionarea indelungata – O camera supraveghere exterior va functiona la parametri inalti si va oferi performantele de care avem nevoie chiar daca vremea capricioasa isi face locul. Spre deosebire de cele de interior, marea majoritate au carcasa antivandal sau cu grad rezistenta la intemperii si conditii meteo austere. Cu aceste camere video, sistemul dumneavoastra va functiona impecabil pe tot timpul anului. Evident, marimea locatiei conteaza si ea foarte mult, deoarece in felul acesta puteti sa decideti numarul de camere pentru care trebuie sa optati.

Siguranta - Chiar daca zona in care locuiti sau detineti afacerea nu este una rau famata, un kit supraveghere video va va oferi linistea sufleteasca atat dumneavoastra, cat si familiei, si angajatilor tai. In acest fel, nu numai ca ne-am securiza in cel mai bun mod posibil, atat pe cei dragi cat si bunurile, dar putem si sa reducem din grijile cotidiene, care oricum sunt nenumarate.

Asadar, este de recomandat ca fiecare dintre noi, fie ca locuim la casa sau in bloc de apartamante, avem nevoie de sisteme supraveghere video. Acestea, datorita functiilor pe care le au in dotare, permit posibilitatea unei interventii in cel mai scurt timp posibil, in cazul in care apar circumstante imprevizibile, lucru care in trecut nu era posibil nici de departe.

Pretul unor astfel de dispozitive variaza in functie de numarul camerelor, dar si de performanta. Insa in momentul in care aducem in discutie protectia celor dragi, cu siguranta un efort financiar facut la timp ar putea fi solutia corespunzatoare pentru evitarea anumitor evenimente neprevazute.

Cu scopul de a reduce rata infractionalitatii si de a va oferi un grad ridicat de protectie, a luat fiinta magazinul online 1CCTV. Produsele acestui magazin online va vor fascina prin inalta performanta si diversitate, alaturi de preturi extrem de atractive.

 

 

Data: 12 Oct 2018 Vizualizari: 117


Autor: Machteam

 
 
Efectele cresterii salariului brut de la 1 ianuarie 2019

Efectele cresterii salariului brut de la 1 ianuarie 2019

Salariul minim brut va creste de la 1950 la 2050 lei, insa acest aparent beneficiu pentru cei peste 1 milion de angajati din aceasta categorie nu se va dovedi a fi neaparat o solutie favorabila pe termen lung. Specialistii spun ca principalii afectati de aceasta crestere brusca vor fi, pe langa angajatori, tinerii lipsiti de experienta. In plus, economistii spun ca aceasta majorare nu va face altceva decat sa incurajeze munca la negru.

Pentru angajatori, cresterea salariului brut cu 153 lei va duce la o majorare cu 2% a costurilor totale ale microintreprinderilor, iar daca este sa ne uitam la faptul ca 94% din firmele inregistrare in Romania fac parte din aceasta categorie, si ca ponderea salariilor reprezinta aproximativ 25% din total veniturilor, iar cifra de afaceri este de 2,2%, ne putem da seama de ce anumite intreprinderi ar putea sa aiba mari probleme in acest moment. Asadar, problema principala este ca raportul cifrei de afaceri raportat la numarul angajatilor a ramas neschimbata, iar aceasta crestere este realizata numai din pix, fara sa tina cont neaparat de situatia economica actuala.

Lia Olguta Vasilescu a punctat faptul ca aceasta hotarare luata de Guvern face parte din programul de guvernare, pe care ministrul muncii are de gand sa-l aplice ad litteram. In plus, Vasilescu a tinut sa precizeze si faptul ca guvernul tine cont si de cresterea salariului in moneda europeana, specificand pragul de 205 Euro cu care s-a inceput in 2016, ajungand pana la 251 Euro in acest moment. Practic, Romania si-a propus sa implementeze moneda europeana pana in 2024, pentru a-si mentine planul de aderare la zona euro.

Cu toate aceste, cresterea salariilor in regim accelerat are potentialul de a provoca si anumite efecte secundare nedorite, adica la fel cum s-a intamplat si anul trecut, atunci cand cresterea a fost de aproape 10%, fiind chiar mai mare decat cea propusa pentru 2019, care va fi cuprinsa intre 5% si 7%. Avansul consumului nu a putut fi fructificat de companiile active de la noi din tara, lucru care a transpus surplusul de cerere in spre importuri. Printre altele, deficitul comercial in crestere, deprecierea leului si cresterea dobanzii ROBOR sunt cateva dintre cele mai importante consecinte ale acestor decizii.

Analistii sunt de parere ca guvernantii nu au tinut cont de recomandarile economistilor si spun ca majorarea salariilor, desi este necesara, nu trebuie sa fie realizata intr-un mod atat de rapid si fara sa aiba in spate o crestere economica solida.

In momentul de fata, ponderea salariului minim a crescut la 42% in acest an si urmeaza sa atinga 45% in 2019, ceea ce reprezinta o schimbare majora fata de situatia din 2007, atunci cand ponderea salariului minim in salariul mediu era de 27%. Nu este de mirare ca inflatia in Romania a ajuns la 5%, atingand astfel cel mai ridicat nivel din intreaga Uniune Europeana. Totodata, companiile din Romania au investit de 10 ori mai putin in anul 2017 fata de 2016.

Specialistii sustin si ca cei aproape 5 milioane de persoane care ar putea sa munceasca nu o fac pentru ca se multumesc sa traiasca fie cu ajutoarele sociale, fie prin metoda autogospodaririi. Stresul pe care populatia inactiva il pune pe umerii celor activi nu are efecte deloc benefice, emigrarea fiind una dintre consecintele imediate.

Una dintre industriile care au progresat in ciuda acestor schimbari este cea a jocurilor de noroc. In Romania, numarul de agentii de pariuri a crescut in mod progresiv de la an la an, direct proportional cu cifra de afaceri a industriei. De altfel, jocurile de noroc au contribuit la cresterea volumului afacerilor din servicii cu 15,5% in 2017, iar previziunile pentru 2018 sunt si mai bune. Si numarul locurilor de munca continua sa creasca in acest domeniu, pe langa cel al unitatilor.

Asadar, per ansamblu, exista posibilitatea ca majorarea salariilor sa nu aiba neaparat un efect negativ pe termen lung, lucrurile depinzand de nisele care se vor dezvolta in urmatorii ani si de situatia aderarii Romaniei moneda europeana.

Data: 11 Oct 2018 Vizualizari: 111


Autor: Machteam

 
 
CAMERE SUPRAVEGHERE WIRELESS PENTRU MICI AFACERI INFLORITOARE

CAMERE SUPRAVEGHERE WIRELESS PENTRU MICI AFACERI INFLORITOARE

Inainte de a achizitiona camere supraveghere wireless trebuie luate in calcul mai multe aspecte, mai ales cand dorim sa le instalam cu scopul de a ne proteja afacerea. Asadar, trebuie analizat foarte bine permietrul care urmeaza sa fie monitorizat, calculat unghiul in care vor fi amplasate astfel incat sa poata urmari toate miscarile, distanta de vizibilitate a senzorului IR, deschiderea lentilei, dar si rezolutia camerei este esentiala. Avand in vedere acesti parametri importanti, orice camin si orice afacere vor fi protejate.

Doua surori cu motive bine intemeiate si dorinta de a face multi bani, si-au deschis propria afacere, invingand propriile frici si teama ca nu pot sa isi asume responsabilitati pe o perioada lunga de timp. Este vorba despre cultivarea florilor. Deoarece au mostenit un teren in preajma Bucurestiului, au dorit de la bun inceput sa il foloseasca in asa fel incat sa le aduca beneficii. Cum piata imobiliara stagneaza au decis sa nu il vanda, ci sa angajeze cativa oameni si sa puna bazele unei afaceri proprii.

Pregatite financiar si psihic, au achizitionat seminte, ghivece, rasaduri, si pamant de flori si astfel au deschis un solar pe o suprafata de cateva sute de metri patrati. Mai apoi au imprejmuit terenul si l-au iluminat. Desigur ca au investit in cateva instalatii care asigura umiditatea si temperatura necesara unei bune cresteri. Au angajat cativa oameni bine pregatiti in domeniu si cu ajutorul acestora au calculat in detaliu momentele cultivarii florilor, astfel incat, in perioadele cu cereri foarte mari precum luna martie si zilele de sarbatoare sa fie pregatiti de livrari.

Urmatorul pas a constat in instalarea de camere supraveghere wireless. Pentru ca au ales sa cultive nu numai soiuri comune, dar si plante rare, cele doua surori au ales cele mai bune camere IP, astfel incat sa monitorizeze intregul perimetru, dar si angajatii deoarece nu vor sa aiba parte de neplaceri in viitor si vor sa se asigure ca afacerea va prinde contur. Pentru ca nu au vrut sa se complice cu cabluri intr-un spatiu in care umiditatea este permanenta, au instalat camere supraveghere wireless rezistente la apa.

Au ales camere care stocheaza imaginile pe un card de memorie si care beneficiaza de functia de detectie la miscare. In clipa in care senzorul simte miscarea, aceasta va incepe imediat sa filmeze si va trimite alerte pe telefonul mobil pentru a fi tot timpul la curent cand ceva se intampla in interiorul serei. Urmatorul factor de decizie l-a reprezentat rezolutia si compresia H.264. Pentru imagini detaliate si foarte clare au ales camere IP wireless full HD care au integrat standardul H.264 pentru ca datele sa fie comprimate si astfel sa se reduca consumul de date. In acest mod se reduce dimensiunea fisierelor video, in timp ce calitatea imaginilor ramane la fel de buna.

Instaland cele mai bune camere supraveghere wireless au eliminat toate vulnerabilitatile si cu siguranta riscul de furt nu va exista. Achizitionate de la magainul online 1CCTV, aceste camere de supraveghere asigura o investie cu durata de viata lunga care le va proteja bunul mers al afacerii. 1CCTV foloseste serviciile de optimizare SEO ale agentiei Seosol.

 

Data: 27 Jul 2018 Vizualizari: 241


Autor: Machteam

 
 
Zipper Romania participa activ la proiectul “o natiune conectata”

Zipper Romania participa activ la proiectul “o natiune conectata”

 Anul acesta, evenimentul de business organizat cu ocazia Zilei Comunicatiilor, ajuns la editia 22, aduce pe aceeasi scena, autoritati, operatori si furnizori de servicii, pentru dezbateri asupra tendintelor si solutiilor din industria telecom.

 

Doru Vijiianu, Director General al Zipper Romania, invitat in calitate de speaker , alaturi de Bogdan Cojocaru - Ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI)   Sorin Grindeanu - Presedintele Autoritatii Nationa le pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), Carmen Adamescu - Director Executiv Comercial – EY România, Nicolae Oaca - consultant telecom si de reprezentanti ai companiilor din domeniul telecom - Vodafone, Telekom, Orange, RDS-RCS, au sustinut dialogul intre mediul legislativ, operatorii de telecomunicatii si furnizorii de solutii si servicii de automatizare date si documente.

                                          

 

 

 

 

 

 

Evenimentul din acest an, “Romania, o natiune conectata. Comunicatiile si transformarea digitala”, organizat de ITS events management, a adus in prim plan tendintele actuale din domeniul telecom si din principalele sectoare tehnologice, dar si solutii, legislatie si noutati in domeniul telecomunicatiilor, printre care: noile reglementari ale regulamentului GDPR, echipamente si platforme performante, solutii si servicii IT & Telecom, securitate si e-commerce

 

In cadrul evenimentului s-au dezbatut teme precum: comunicatiile si transformarea digitala, viitorul platilor mobile in Romania, customer care in telecom, securitatea cibernetica, o provocare permanenta, respectarea datelor personale in contextul GDPR.

 

Schimbarea rapida si continua a mediului de business aduce cu sine nevoi noi pentru toate companiile, nevoi generate de provocari comune precum: managementul riscului, data quality control, mobile world, smart communication, securitate si, nu in ultimul rand, managementul costurilor.

 

Doru Vijiianu, Director general al Zipper, spunea ca “Traim astazi o noua revolutie industriala, industria 4.0 marcata de dezvoltarea constanta a inteligentei artificiale si a prezentei internetului in aprope tot ceea ce facem si intreprindem […] Un mediu in care volumul de date creste cu peste 40% anual, aspect ce schimba si va schimba modul in care actionam”.

 

Intrebat fiind despre opinia sa in ceea ce priveste conceptul “o natiune conectata” si despre cum este privit din perspectiva unui furnizor de solutii si servicii de prelucrare a datelor si documentelor, Dl. Vijiianu a punctat:

 

“Perspectiva mea generala asupra natiunii conectate este una a eficientei, interoperabilitatii, accesibilitatii, a capacitatii de adaptare continue si a securitatii crescute a datelor. Pentru ca acestea sa se concretizeze este nevoie de strategii asumate si consecvente, de adoptarea de catre companii a noilor tehnologii din domeniul comunicatiilor, a inteligentei artificiale sau a IoT (internet of things). Este, de asemenea, nevoie de investitii in infrastructura IT si in oameni, in solutii si servicii oferite de furnizori cu competente inalte.”

 

Referindu-se in continuare la furnizorii de servicii si solutii de automatizare date si documente, Dl. Vijiianu a subliniat cat de important este ca providerii unor astfel de solutii sa fie capabili sa vada dimensiunea intregii nevoi a pietei. Zipper Romania are o abordare integrata 360, optimizand si consolidand fluxuri de date si documente: de la documentele care se receptioneaza intr-o companie, la cele care se genereaza, pana la documentele care se comunica.

 

Indiferent de dimensiunea companiei sau de domeniul in care activeaza, este cert ca managementul fluxurilor de documente, managementul riscului si al costurilor, adaptarea la lumea digitala, calitatea si securitatea datelor sunt provocari cu care se confrunta in activitatea acestora, iar folosirea de sisteme complete de automatizare a datelor si documentelor este una dintre solutii.

 

“Am convingerea ca digitizarea si abordarea END TO END 360 sprijina mediul de business si pe cel administrativ”,spunea Doru Vijiianu, facand referire la conceptul Zipper Works 360 pentru un management corect al datelor si documentelor, dar si la abordarea cu seriozitate a protectiei datelor prin conceptul GDPR360, din portofoliul aceleiasi companii.

 

“Noua revolutie digitala va crea oportunitati si provocari: business-uri si venituri noi, accesibilitate, interoperabilitate, reguli si politici noi”, a mai adaugat directorul general al Zipper Romania.

 

Subiecte similare, abordate in cadrul evenimentului de Sorin Grindeanu, Presedintele ANCOM, au facut referire la tendinte si nevoi ale clientilor, care au devenit din ce in ce mai conectati la noile tehnologii. Acesta a mentionat scaderea numarului de cartele prepaid, cresterea traficului in roaming si cresterea utilizarii tehnologiei 4G cu peste 34%. Ca o completare a nevoii si comportamentului clientilor, Bogdan Cojocaru, Ministrul Comunicatiilor a adus in discutie o serie de aplicatii si facilitati puse la dispoztia cetatenilor pentru a avea o Romanie din ce in ce mai conectata: Agenda Digitala - Seap, Ghiseu.ro, Punct unic control, Cloud Guvernamental (aflat in consultare publica) ce vizeaza interactiunea cu alte ministere, dar si Securitatea Cibernetica.

 

Despre Zipper Romania

Parte dintr-un grup de firme cu prezenta in 5 tari din Sud-Estul Europei, cu doua centre de procesare in Romania si Moldova, Zipper acopera nevoile companiilor de a-si optimiza fluxurile interne. Solutiile si serviciile de prelucrare a datelor si a documentelor receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de prelucrare.

 

@ eZipper.ro

Anton VOICU - Communication & Lead Performance

Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3, t +0213404638, M +40749998656

 

 

Data: 04 Jun 2018 Vizualizari: 313


Autor: Zipper

 
 
eTorturi.ro o reala fabrica dulciuri. Cele mai bune torturi de nunta si torturi la comanda

eTorturi.ro o reala fabrica dulciuri. Cele mai bune torturi de nunta si torturi

eTorturi.ro reprezinta magazinul ideal in care oricine poate gasi torturi la comanda delicioase, ideale pentru orice tip de eveniment, indiferent daca este vorba despre o zi de nastere, un botez sau chiar o nunta! Cofetarii folosesc doar ingrediente de calitate, pentru ca fiecare tort sa fie gustos si pe placul celor care il comanda. Livrarile se pot face la orice adresa din Bucuresti, dar si din zonele limitrofe, pe parcursul intregii saptamani, in intervalul orar 9:00-22:00.

 

La eTorturi cinci aspecte majore fac diferenta

 

Blaturi si compozitii

Pentru a satisface dorintele tuturor clientilor, cofetarii le pun acestora la dispozitie o gama larga de blaturi si compozitii dintre care pot alege. Pe site sunt prezentate nu mai putin de 28 de variante de torturi. Fresh Yoghurt, cu un blat pufos de vanilie, o crema delicata din iaurt si mascarpone, dar si un cocktail de fructe, Champagne loves chocolate, care are un blat umed de ciocolata, cu o crema intense de ciocolata neagra Calebaut, dar si crema de vanilie cu aroma de sampanie si Black and White cu Oreo: acestea sunt doar 3 dintre optiunile delicioase realizate de cofetari.

 

Degustari

Cand vine vorba despre torturi de nunta, viitorii miri isi doresc sa poata merge la o degustare inainte de a face o comanda. Acest lucru este posibil printr-o programare realizata telefonic sau prin trimiterea unui mesaj pe adresa de e-mail comenzi@etorturi.ro. Astfel, indragostitii pot gusta din mai multe variante de torturi, pentru a o alege pe cea ideala pentru cea mai importanta zi din viata lor!

 

Ingrediente naturale si retete unice

Cofetarii se mandresc cu faptul ca retetele pe care le folosesc pentru realizarea prajiturilor si a torturilor sunt unice, iar ingredientele folosite sunt naturale si de calitate. Fructele folosite sunt mereu proaspete, frisca este naurala, iar cremele contin ciocolata belgiana. In plus, toate decorurile sunt lucrate manual, din fondant de calitate, martipan sau icing, in functie de caz.

 

LivrariPersoanele interesate sa comande un tort, platouri de prajituri sau un candy bar trebuie doar sa foloseasca datele de contact de pe site si sa mentioneze de ce au nevoie. De asemenea, se poate folosi si formularul online, care este disponibil in permanenta! Plata se poate face in numerar, la livrare, prin transfer bancar, direct in contul firmei sau online, cu ajutorul cardului.

 

Livrari

Torturile si prajiturile pot fi livrate la orice adresa din capitala sau din zonele limitrofe, pe parcursul intregii saptamani, in intervalul orar 9:00 – 22:00. In cazul in care cineva are nevoie ca livrarea sa aiba loc la o ora mai tarzie, acest aspect trebuie anuntat dinainte si se poate rezolva. De exemplu, livrarile intr-un anumit restaurant pot avea loc pana la ora 2 dimineata.

Transportul este realizat intotdeauna in conditii sigure, iar costul unei livrari se calculeaza in functie de sectorul in care este nevoie de comanda, dar si de momentul livrarii.

 

Toate evenimentele importante, cum sunt aniversarile, nuntile sau botezurile trebuie marcate intotdeauna cu prajituri delicioase, pentru ca oaspetii sa fie rasfatati din plin! Calitatea, gustul, dar si aspectul sunt foarte importante!

 

 

Data: 14 May 2018 Vizualizari: 379


Autor: machteam

 
 
Depuneti declaratia nr. 212 la ANAF pana pe 15 iulie 2018 daca ati efectuat retrageri in 2017!

Depuneti declaratia nr. 212 la ANAF pana pe 15 iulie 2018 daca ati efectuat retr

Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 18/2018 a eliminat orice dubiu: incepand cu 24 martie 2018, impozitele pentru veniturile din pariuri sportive online vor fi retinute la sursa. Concret, cand vei face o retragere, operatorii vor opri impozitul aferent sumei retrase si o vor vira catre Stat.

Este o veste foarte buna pentru pariori. Daca nu au facut vreo retragere intre 1 ianuarie si 23 martie 2018, acestia nu vor mai fi nevoiti sa mearga anul viitor la sediile administratiilor fiscale, pentru a completa formularul 200, inlocuit, mai nou, cu Declaratia Unica 212. Cine a retras bani in intervalul amintit, este obligat in continuare sa declare veniturile la sediul ANAF pana la data de 15 martie 2019.

 

Termenele limita s-au schimbat

Depuneti DeclaratiaCu atat mai mult, nu se schimba nimic pentru cei care au efectuat retrageri in anul 2017. Daca te numeri printre ei, trebuie sa depui declaratia 212 la pariuri pana la data de 15 iulie anul curent. In mod normal, termenul limita era 25 mai, dar totul s-a dat peste cap din cauza numeroaselor neclaritati care au trebuit sa fie lamurite in cadrul asa-zisei revolutii fiscale.

Era si greu sa se mentina deadline-ul de 25 mai, din moment ce Ministerul Finantelor a anuntat ca forma finala a declaratiei unice va putea fi descarcata abia dupa data de 16 mai. „Vrem ca pana la finalul anului sa avem si o aplicatie telefonica pentru cei care vor sa faca plata de oriunde. Vrem sa mergem pe o simplificare radicala a tot ceea ce inseamna azi administratia publica si in special cea a fiscului. In saptamanile urmatoare, toti contribuabilii vor primi acasa, prin posta, parola pentru a accesa mediul online pentru a-si depune declaratia online”, a comunicat ANAF.

Este important de spus ca termenul de plata al impozitului calculat aferent retragerilor efectuate in anul 2017 nu mai expira la 60 de zile de la primirea deciziilor de impunere, ci este 15 martie 2019.

 

Cum poti trimite noua declaratie

Declaratia UnicaDeclaratia Unica 212 uneste mai mult declaratii, printre care si Declaratiile 200 si 201. Din fericire, nu sunt diferente prea mari intre „212” si „200”. Daca ai declarat veniturile din pariuri sportive in trecut, nu vei avea probleme sa completezi noul formular.

Nu se schimba nimic nici in privinta modalitatilor prin care poate fi depusa declaratia:

  • fie o listezi in doua exemplare, o completezi si mergi la sediul administratiei fiscale la care esti arondat. Este posibil ca formularul sa fie acceptat doar daca este completat in format PDF inteligent, si nu completat cu pixul (potrivit reprezentantilor ministerului finantelor);
  • fie o listezi intr-un singur exemplar, o completezi si o pui prin posta cu confirmare de primire sau o trimiti prin curierat rapid. Si aici e valabila ipoteza cu PDF-ul inteligent. Ministerul urmeaza sa faca anuntul final;
  • fie o depui online. Gasesti pe Internet numeroase tutoriale care te invata cum sa procedezi. Aceasta varianta are avantajul ca vei primi o reducere de 5% din impozitul pe care va trebui sa il platesti. Reducerea se refera doar la declaratia ce trebuie depusa pana pe 15 iulie 2018 aferenta retragerilor efectuate in anul 2017.

De asemenea, nu se schimba nici pragurile de impozitare:

1. pana la 66.750 RON - 1% din suma retrasa

2. intre 66.751 RON si 445.000 RON - 667.5 RON plus 16% pentru ce depaseste suma de 66.750 RON

3. peste 445.000 RON - 61.187.5 plus 25% pentru ce depaseste suma de 445.000 RON

In tot cazul, nu te gandi de doua ori daca sa declari sau nu veniturile din jocuri de noroc de anul trecut. Nu vei scapa de plata impozitelor si, in plus, vei fi amendat. De ce sa dai banii aiurea cand ii poti inmulti la pariuri?

Data: 07 May 2018 Vizualizari: 950


Autor: machteamsoft

 
 
Protectia datelor GDPR

Protectia datelor GDPR

eBook GDPR pe intelesul oricui

 

Relatiile cu clientii sunt construite pe incredere.

Acest lucru este cu atat mai important cu cat companiile trebuie sa gestioneze datele cu caracter personal ale clientilor lor. Noul regulament EU GDPR  va intra in vigoare la 25 mai 2018. Acesta contine o serie de masuri pe care companiile trebuie sa le ia in ceea ce priveste gestionarea sigura si legala a tuturor datelor cu caracter personal.

 

  1. CE ESTE REGULAMENTUL GDPR?
  2. CE INSEAMNA “DATE PERSONALE”?
  3. CUI SE APLICA REGULAMENTUL GDPR?
  4. CE SCHIMBARI ADUCE REGULAMENTUL GDPR?
  5. DE CE ESTE IMPORTANT REGULAMENTUL GDPR?
  6. CUM VA PUTETI PREGATI?
  7. SOLUTIE

...

01 CE ESTE REGULAMENTUL GDPR?
Regulamentul general privind protectia datelor (GDPR)  are scopul de a responsabiliza companiile care prelucreaza datele clientilor, in sensul de a le folosi strict in scopul in care au fost preluate de la clienti, de a pastra integritatea si disponibilitatea acestora acestora si de a le proteja. 
 
 
02 CE INSEAMNA “DATE PERSONALE”?
Datele personale reprezinta, orice informatie legata de o persoana fizica identificata sau identificabila (numita persoana vizata in GDPR). Identificatorii pot fi date de identificare personala, date referitoare la caracteristici personale si contacte, detalii despre starea de sanatate sau despre membrii familiei, identificatori electronici, elemente financiare (bancare, financiare si de avere), caracteristici fizice sau orice alte informatii referitoare la stilul de viata, hobby-uri si interese.
 
Indiferent de cat de mult sau de putin expusa se simte o companie in acest moment, este cert ca trebuie sa fie pregatita sa faca fata oricarei solicitari transmise de catre persoanele vizate, ca urmare a intrarii in vigoare a noului regulament.
 
Exista doua categorii de informatii cu caracter personal pe care aproape orice companie trebuie sa le ia in considerare: cele despre clienti si furnizori si cele despre angajati.

Descarcati versiunea completa a Ghidului GDPR

 Descarca Ghid GDPR

 

Despre Zipper Romania

Parte dintr-un grup de firme cu prezenta in 5 tari din Sud-Estul Europei, cu doua centre de procesare in Romania si Moldova, Zipper acopera nevoile companiilor de a-si optimiza fluxurile interne. Solutiile si serviciile de prelucrare a datelor si a documentelor receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de procesare.

 

Pentru detalii accesati eZipper.ro

Anton VOICU - Communication & Lead Performance Manager

Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3, T +0213404638, M +40749998656

 

Data: 03 May 2018 Vizualizari: 626


Autor: machteamsoft

 
 
Componenta inteligenta de stocare date si documente care raspunde  reglementarilor GDPR

Componenta inteligenta de stocare date si documente care raspunde reglementaril

Componenta inteligenta de stocare date si documente care raspunde  reglementarilor GDPR

 

Zipper Romania ofera solutii si servicii de prelucrare si management de date si documente prin intermediul celor 5 linii de business inovatoare si dand noi perspective domeniului de inregistrare, gestionare si arhivare a documentelor prin optimizarea proceselor si automatizarea fluxurilor de lucru.

 

Zipper s-a concentrat in permanenta pe dezvoltarea si implementarea unor noi tehnologii de lucru care sa satisfaca nevoile reale ale oricarei afaceri, indiferent de dimensiunea acesteia si a inteles ca evolutia presupune adaptarea tendintelor actuale de externalizare a serviciilor si oferirea de solutii profesioniste, flexibile si configurabile.

 

In contextul actual, necesitatile companiilor sunt de a avea acces imediat la datele importante pentru nevoile lor de business si stocarea si arhivarea lor sa se faca in conformitate cu reglementarile legale, nevoi pe care sistemele traditionale de management al stocarii datelor nu le pot indeplini.

 

In cadrul evenimentului GDPR 360 Approach & Automation Experience din 22 Feb 2018, Zipper a prezentat o serie de solutii care vin sa sustina companiile in desfasurarea activitatii lor de baza si in dezvoltarea afacerii, lasand profesionistii sa se ocupe de optimizarea si consolidarea fluxurilor de date si documente.

 

Zipper a anuntat cu aceasta ocazie achizitionarea solutiei Elastic Cloud Storage (ECS) de la Dell EMC, o aplicatie de stocare date bazata pe tehnologie cloud, in care software-ul de control si suportul fizic pe disc magnetic sunt combinate ca un sistem integrat, permitand accesul la mediul de stocare doar prin ECS.  

 

Elastic Cloud Storage (ECS) este recunoscuta pentru performanta ridicata, scalabilitate si flexibilitate, fiind una din cele mai bune solutii de pe piata de Object Storage. Solutia ofera o flexibilitate completa a datelor in cazul defectiunilor hardware sau a degradarii mediului in care au fost stocate.

 

ECS este o platforma virtuala de stocare, care protejeaza continutul impotriva stergerii sau suprascrierii pentru o anumita perioada de pastrare a datelor.

 

Cele mai multe dintre datele arhivate sunt sau au fost colectate pe suport hartie sau pe suporturi media si sunt in marea lor majoritate in format nestructurat, rerspectiv e-mail-uri, solicitari ale clientilor, imagini sau fisiere video. 

 

In plus fata de tratarea cu succes a datelor nestructurate, semi-structurate si structurate, solutia oferita pentru arhivarea de tip Object Storage este ideala pentru stocarea datelor create de aplicatii moderne, cum sunt proiectele Hadoop sau Internet of Things (IoT), care pot stoca si accesa datele intr-un object store si reprezinta metodologia de stocare pentru viitorul datelor si documentelor.

 

RepoZIP, aplicatia de stocare pe termen lung, acreditata de MCSI, oferita de Zipper Romania, este capabila sa scrie direct in object storage si sa profite de capabilitatile sofisticate de gestionare a resurselor oferite de Object Storage.

 

Despre Zipper Romania

Parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei, cu două centre de procesare în România şi Moldova, Zipper acopera nevoile companiilor de a-şi optimiza fluxurile interne. Soluţiile şi serviciile de procesare a datelor şi a documentelor receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de procesare.

 

Pentru detalii accesti eZipper.ro

Anton VOICU - Communication & Lead Performance Manager

Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3, T +0213404638, M +40749998656

 

 

 

Data: 29 Mar 2018 Vizualizari: 313


Autor: Machteam

 
 
Care este pretul unui certificat energetic in Bucuresti si Constanta

Care este pretul unui certificat energetic in Bucuresti si Constanta

Preturile certificatelor energetice sunt intotdeauna variabile de la un auditor energetic la altul. Totusi fiind o piata concurentiala preturile certificatelor energetice in Bucuresti si Constanta sunt similare. De exemplu un certificat energetic pentru un apartament variaza intre 150-200 lei in functie de suprafata acestuia si de numarul de camere. Casele au un pret variabil de la 180 lei pana la 500 lei, poate chiar mai mult daca discutam de sute de metri patrati de suprafata utila. Cladirile tertiare nu pot fi evaluate decat daca este pusa la dispozitie o suprafata utila si tipurile de instalatii aferente acesteia. Majoritatea cladirilor tertiare au sisteme de ventilare si centrale de tratare a aerului, un sistem in plus fata de rezidential, fiind si alta grila energetica aferenta acestor cladiri. Cladirile industriale de asemenea prezinta particularitati, iar preturile sunt personalizate. Nu intra in aceeasi categorie auditul industrial, de obicei se confunda cele doua activitati. Auditorul energetic pentru cladiri de obicei este interesat doar de imobil, adica de performanta energetica a acestuia. Auditorul industrial este interesat doar de procesul industrial, exista si persoane atestate pentru cele doua activitati insa.

Auditul energetic este o lucrare cu un grad mai ridicat de dificultate si pretul este ceva mai mare, incepand la 1000 lei de obicei pentru o locuinta cu dimensiuni relativ mici. Apoi preturile cresc in functie de suprafata si dificultate. In cadrul auditului energetic sunt propuse masuri de reabilitare energetica a unei cladiri, cu specificarea investitiei acestora, cat si perioada de amortizare. Beneficiarul alege in functie de bugetul acestuia masurile dorite sau pe care le are si in buget.

De actualitate mai este si ceea ce doresc primariile in general si este cerut prin certificatul de urbanism: “lucrare privind studiul implementarii surselor regenerabile de energie”. Pentru locuintele noi sau cele supuse reabilitarii energetice de obicei este nevoie de un astfel de studiu. Din pacate nu este reglementat si nu exista un continut cadru. Astfel, exista studii care nu prezinta cu adevarat care ar putea fi sursele regenerabile care pot fi implementate, de exemplu intr-o locuinta unifamiliala: pompa de caldura, panouri solare termice, panouri fotovoltaice, centrala termica cu biomasa, turbine eoliene. Aceste surse trebuie analizate individual si prezentata rentabilitatea acestora. Astfel va rezulta cu certitudine si amortizarea investitiei, deci se va putea opta pentru una sau mai multe variante. Din pacate lipsa subventiei in aceste sisteme conduce la o amortizare destul de lunga. Pentru panourile solare termice aceasta este in jur de 10 ani, pompa de caldura 15 ani. Probabil in viitor subventia va fi suficienta astfel incat sa rezulte o perioada de amortizare mai scazuta si sa devina o obisnuinta pe piata astfel de sisteme.  Pentru certificat energetic, audit energetic sau termografie cladiri va stam la dispozitie cu detalii suplimentare.

Data: 14 Mar 2018 Vizualizari: 334


Autor: RisCo

 
 
Conceptul GDPR 360, o abordare completa a regulamentului UE

Conceptul GDPR 360, o abordare completa a regulamentului UE

GDPR 360 o abordare completa, o transpunere a legislatiei in solutii de automatizare si management al datelor si documentelor

 

Joi 22 Feb 2018 am participat in calitate de partener principal la evenimentul Automation Experience.

Automation Experience a fost un eveniment ofertant, pe parcursul caruia au fost scoase in evidenta subiecte care au vizat tendinte si noutati din sfera Solutii procesare date si documente Zipper Romaia, in contextul unuia dintre cele mai actuale subiecte si anume regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia datelor cu caracter personal.

Cu aceasta ocazie, am prezentat servicii si Solutii de automatizare fluxuri de documente si am lansat conceptul GDPR 360 , o abordare completa, o transpunere a legislatiei in solutii de automatizare si management al datelor si documentelor.

Conceptul GDPR 360 a venit pe fondul propriei noastre nevoi si din dorinta de a aduce claritate partenerilor nostri, prin oferirea de informatii referitoare la impactul acestui regulament.

Cosideram ca la aceasta data aducem clientilor nostri una dintre cele mai complete si corecte abordari asupra modului in care se gestioneaza analiza si derularea continua a prevederilor Regulamentul GDPR si conformitatea cu acesta. 

Interviu Doru VIJIIANU - Director General Zipper Romania

 

In opinia noastra aplicarea GDPR este mai mult decat aplicarea unei legi, este o transformare culturala a organizatiilor prin modul in care fiecare dintre noi va trata confidentialitatea, integritatea si disponibilitatea datelor cu caracter personal.

Interviu Adriana RADULESCU - Director Operational Zipper Romania

Alaturi de leaderi in domeniul automatizarii si prelucrarii datelor, precum Ernst & Young sau SAS, ne-am bucurat sa abordam subiecte interesante: automatizarea documentelor, robotics sau contextual search, modul in care acestea sunt influentate de dezvoltarea tehnologica si impactul asupra mediului de business si al societatii in general.

A fost un prilej bun sa transmitem mesajul nostru catre persoanele de decizie, atat din mediul public cat si privat, referitor la beneficiile implementarii solutiilor de automatizare date si documente potrivite pentru afacerile lor, a faptului ca sunt responsabili de aceste schimbari inainte de a fi nevoiti sa le faca.

Interviu Judit FEKETE - Director IT Zipper Romania

 

Impactul solutiilor si serviciilor prezentate, sunt insasi garantia a unei decizii potrivite:

- Cresterea cu 300% a eficientei personalului prin utilizarea solutiilor de automatizare

- Reducerea cu peste 50% a timpului de procesare al documentelor

- Reducerea cu pana la 90% a procesarii manuale a datelor din documente

- Accesarea rapida si controlata a documentelor in orice moment, de oriunde

- Economisirea substantiala de timp si de bani prin utilizarea solutiilor de automatizare

- Instrumente de lucru pentru analiza si implementarea GDPR

 

Dorim sa multumim celor peste 180 de participanti, clienti existenti si potentiali, oameni de afaceri, persoane de decizie, influente in mediul de business din industrii precum bancar, asigurari, telecomunicatii, utilitati si administratie publica, care au aratat un real interes subiectelor prezentate si care au incredere sa apeleze la solutiile si serviciile oferite de Zipper.

Promitem ca vom continua sa impartasim din experienta noastra, din expertiza in prelucrarea a peste 1 miliard de metadate anual, sa crestem calitatea serviciilor prin procedurile interne si certificarile ISO si sa asiguram securitatea datelor prin cele 2 data center in Cluj si Bucuresti.

Imagini eveniment

https://photos.app.goo.gl/ydI3XNzR7tpjY81C2

 

Despre Zipper Romania

Parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei, cu două centre de procesare în România şi Moldova, Zipper acopera nevoile companiilor de a-şi optimiza fluxurile interne. Soluţiile şi serviciile de procesare a datelor şi a documentelor receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de procesare.

 

Pentru mai multe detalii puteti accesa eZipper.ro

Sau prin contact direct catre: Anton VOICU - Communication & Lead Performance Manager

Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3, T +0213404638, M +40749998656, anton.voicu@ezipper.ro

 

 

Data: 05 Mar 2018 Vizualizari: 317


Autor: RisCo

 
 
Firma de incredere in domeniul constructii

Firma de incredere in domeniul constructii

Vrei sa fii perceput ca firma de incredere?  Iti doresti ca vanzarile sa creasca si rezultatele companiei tale sa fie cat mai bune?  In acest caz, trebuie sa stii ca imaginea cu care te promovezi conteaza in proportie de peste 60% in procesul de vanzare.

Printre firmele de incredere isi face simtita prezenta firma Rocatil Piese de Schimb S.R.L. care se ocupa cu importarea de  piese pentru utilaje de constructii dand dovada de profesionalism din toate punctele de vedere.

Increderea este esentiala pentru ca o companie sa poata atrage clientii pe care ii cauta. Vorbim aici de doua directii: de increderea patronului in propriile idei si in membrii echipei sale, dar si de increderea partenerilor care au apelat la serviciile firmei. Daca au fost tratati bine si au primit produse sau servicii de care au fost multumiti la timp, ei se vor intoarce, ba, chiar mai mult, vor recomanda firma mai departe. Increderea nu se obtine insa usor si, pana acum, nici nu putea sa fie considerata o adevarata carte de vizita pentru firma.

Firma Rocatil Piese de Schimb S.R.L. s-a facut initial remarcata datorita produselor comercializate precum dintii de cupa si dintii Komatsu care au avut un adevarat succes pe piata datorita calitatilor sale foarte ridicate. Rocatil Piese de Schimb SRL se numara printre putinele firme care a obtinut certificatul de „Firma de incredere”. O firma de incredere este una care nu isi dezamageste clientii si care raspunde cerintelor acestora, oricat de greu de realizat sunt ele intr-un timp scurt.

Pentru Rocatil Piese de Schimb S.R.L.  obtinerea certificatului este o mandrie, aceasta demonstreaza ca eforturile facute de personalul firmei sunt apreciate de partenerii de afaceri. Certificatul are rolul de a spori increderea colaboratorilor care deja apeleaza la serviciile oferite de firma si totodata permite firmei sa isi cresca in continuare portofoliul de clienti.

Chiar daca nu sunt hotaratoare, certificarile si diplomele care atesta calitatea vor fi mereu un atu al unei companii. Prin urmare, afisati in locuri vizibile diplomele pe care compania sau angajatii dumneavoastra le-au obtinut. Cu cat sunt mai relevante, cu atat efectul va fi mai puternic.

Daca va doriti sa nu aveti probleme cu piesele achizitonate pentru utilajele dumneavoastra va rugam sa fiti atenti la calitatea site-ului de unde alegeti produsele comercializate, la prezenta in paginile media precum Facebook, Instagram, HI5,  LinkedIn si nu in cele din urma verificati recenziile negative sau pozitive  din mediul online dar si sursa lor!

Data: 05 Mar 2018 Vizualizari: 314


Autor: RisCo

 
 
De ce are nevoie un investitor pe piata Forex?

De ce are nevoie un investitor pe piata Forex?

Cu cat vedem mai multe reclame la investitii bursiere si tranzactiile pe piata Forex, cu atat devenim mai tentati sa ne incercam abilitatile in calitate de investitori. Desi Forex nu este o piata reglementata, este cea mai lichida piata financiara ce ofera oportunitati de profit.

Exista atat sustinatori ferventi ai tranzactiilor Forex, precum si critici vehementi ale acestor practici, dar nu este deloc de neglijat faptul ca estimarile de tranzactii Forex in Romania se ridica la un volum de cateva milioane de euro anual. Totusi, inainte ca o persoana sa se declare investitor Forex, trebuie sa parcurga anumiti pasi si sa detina o serie de cunostinte si instrumente necesare si obligatorii. 

1. Temele facute in mod temeinic

Jargonul tranzactiilor Forex este unul bogat si trebuie inteles in cele mai mici detalii. Dincolo de asta insa, orice incepator pe piata Forex trebuie sa fie la curent nu numai cu dinamica marilor jucatori de pe pietele financiare, ci mai ales cu tendintele, modelele, istoricul, predictiile si comportamentele valutelor care influenteaza rezultatele.

Piata Forex este “terenul de joaca” al bancilor si fondurilor hedge, al guvernelor si companiilor comerciale in general. O buna cunoastere a contextului social, economic si politic al tarilor respective, precum si pozitia marilor jucatori fata de o pereche de valute la un moment dat sunt pre-rechizite obligatorii pentru orice investitor Forex.

Mai mult, trebuie sa intelegi perfect care sunt riscurile la care te supui si sa incepi o astfel de aventura cu exact acea suma confortabila in cazul in care o pierzi. Din fericire, poti sa faci tranzactii pe Forex cu un capital initial foarte mic, de 50 sau 100 de euro.

2. Broker-ul

Exista foarte mari diferente intre brokeri, investitori si speculatori, si oricine porneste cu un capital initial pe care vrea sa il ruleze pe piata Forex trebuie sa faca foarte bine diferenta intre acestia. In Romania exista brokeri Forex reglementati.

Dincolo de a alege un broker pe baza reputatiei sale, trebuie sa iei in calcul si modul in care acesta foloseste tehnologia. Aceasta din urma este o componenta esentiala a oricarei tranzactii Forex iar broker-ul trebuie sa te ajute sa alegi cele mai bune platforme si servicii ajutatoare pentru a avea succes.

3. Practica determina perfectiunea

Asa cum ziceam, brokerii sunt cei care le pun la dispozitie investitorilor instrumentele necesare pentru a incepe sa faca tranzactii Forex. Conturile demo sunt calea preferata de toti brokerii profesionisti. Odata cu platforma potrivita, brokerul le furnizeaza investitorilor si posibilitatea de a testa un cont Forex demo, pe care il pot folosi pe perioada nedeterminata.

Contul demo reproduce in mod real conditiile pietei, dar banii investiti si castigati sunt virtuali. Mai mult, contul demo este un test drive pentru ca investitorul sa poata face suficiente tranzactii pentru a invata tot ce trebuie sa stie despre piata Forex, sa isi alcatuiasca o strategie, sa testeze si sa ia cele mai bune decizii.

4. Instrumente si Software

Cum ziceam, tehnologia este esentiala in tranzactiile Forex. Pe piata exista destule astfel de platforme online sau soft-uri pe care le poti instala pe PC sau telefon si care sa te ajute sa faci tranzactii in timp real bazandu-te pe compilatii de indicatori.

Un astfel de soft de bursa iti pune la dispozitie nenumarati indicatori, grafice si intervale de timp pentru ca tu sa iei cele mai bune decizii de tranzactionare. In general, astfel de aplicatii si instrumente sunt gratuite, fiecare prezentand o serie de avantaje atractive. Odata ce inveti sa utilizezi toate datele pe care ti le furnizeaza un soft de bursa, ai toate sansele sa faci tranzactii de succes.

5. Strategia

Acum ca esti inarmat cu cunostintele, ajutorul si uneltele necesare, poti sa incepi sa iei lucrurile in serios si sa te apuci sa investesti pe piata de Forex. Strategia ta va depinde de un numar extraordinar de mare de lucruri – de la situatia socio-economica si politica a unei tari la ultimele stiri legate de o banca sau o mare corporatie.

In stabilirea, monitorizarea si adaptarea strategiei tale la dinamica pietei si la realitatile curente, un rol extrem de important o are softul de bursa si sursele media de incredere care iti pot da masura unor lucruri.

Piata Forex te poate imbogati sau ruina peste noapte, de aceea toti brokerii cu experienta recomanda atentie, foarte multa rabdare, auto-disciplina si organizare. invatarea continua si adaptarea la dinamica pietei sunt primele lucruri pe care orice investitor trebuie sa le urmeze pentru a avea succes.

Data: 27 Feb 2018 Vizualizari: 320


Autor: RisCo

 
 
Alege corect echipamentul de protectie pentru munca in constructii!

Alege corect echipamentul de protectie pentru munca in constructii!

Munca in constructii nu este treaba usoara: conditiile dificile de munca, expunerea la elementele naturii si efortul fizic sustinut nu sunt pentru oricine. Conform statisticilor europene din anul 2015, aproximativ 20% din accidentele de munca petrecute in Romania au avut loc in domeniul constructiilor. Prin urmare, riscurile de accidentare crescute sunt o ingrijorare reala atat pentru angajati, cat si pentru angajatori.

Echipamentul de protectie adecvat are rolul de a preveni accidentarile usoare. Printre altele, imbracamintea si incaltamintea de protectie nu ar trebui sa lipseasca din garderoba niciunui mester, amator sau profesionist.

Imbracamintea de protectie pentru munca in constructii trebuie sa fie in primul rand, trainica. Croiala din tercot rezistent la abraziune este o buna alegere, imbinand rezistenta poliesterului cu confortul oferit de bumbac. Pentru o durabilitate crescuta, intariturile de poliester pentru coate, genunchi sau sezut sunt o optiune excelenta. 

In plus, fermoarele si capsele durabile alaturi de cusaturile duble sau triple sunt o indicatie ca echipamentul de protectie ales este de buna calitate.

Pe langa durabilitate, versatilitatea este un criteriu esential pentru alegerea imbracamintei de protectie. Spre deosebire de garderoba de zi cu zi, imbracamintea de protectie este dotata cu buzunare multiple, gaici pentru scule, si eventual buzunare speciale pentru genunchiere.

Bineinteles, piata ofera o larga varietate de echipamente de protectie pentru orice activitate. Astfel, imbracamintea de protectie poate beneficia si de alte avantaje: tratament antistatic, ESD sau ignifug, cerinte obligatorii pentru electricieni sau alte ocupatii cu riscuri crescute de accidentare.

 

Data: 17 Jan 2018 Vizualizari: 564


Autor: RisCo

 
 
Pe 20 Noiembrie începe conferința Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de afaceri din România

Pe 20 Noiembrie începe conferința Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de af

Evenimentul evidențiază performanța în business și reuneşte leaderii şi profesioniştii care au impus ritmul şi tendinţele din domeniul afacerilor.

Conferința se desfăşoară în perioada 20 - 24 Noiembrie în Bucureşti, la Arcub.

Participanţii vor avea ocazia să interacţioneze şi să discute oportunităţi de business cu profesionişti din peste 300 de companii de top, cunoscute la nivel global.

 

Ca în fiecare an, echipa Biz a pregătit participanţilor cinci zile de conferinţe, prezentări şi dezbateri pe cele mai dinamice domenii din economia românească: Antreprenoriat, Inovaţie, Management, CSR şi Media & Marketing.

 

Ziua de Antreprenoriat, 20 Noiembrie

Ziua Antreprenoriatului îţi aduce în faţă oamenii de business care înfruntă cu succes provocările pieţei libere şi profesioniştii care au resursele necesare pentru a aduce companiile antreprenoriale la următorul nivel.

Ziua va debuta cu un profil al antreprenorului român în 2017, realizat pe baza studiului exclusiv Biz despre cele mai puternice companii antreprenoriale româneşti grupate pe domenii şi regiuni.

Programul zilei se axează pe idei, exemple şi metode testate prin care antreprenorii români pot construi afaceri solide care să aibă succes, nu doar pe plan local, ci şi pe plan regional şi chiar global.

Participanţii vor avea acces şi la specialiştii care ajută businessurile româneşti să treacă la următorul nivel, unde viziunea şi curajul trebuie să se îmbine cu o strategie clară, pentru un plan coerent de dezvoltare.

 

Ziua de Inovație, 21 Noiembrie

Tehnologiile emergente, experiențele live bazate pe realitatea augmentată, demonstrații de live hacking și design thinking după modelul dezvoltat de departamentul d.school, din cadrul Universității Stanford, sunt câteva dintre elemente care schimbă total modul în care trăim și pe care le puteți experimenta la Zilele Biz!

Ziua debutează cu un keynote speech care aduce în prim-plan tehnologii emergente pentru 2018, într-o experienţă live bazată pe realitate augmentată, cu soluţii dedicate antreprenorilor, decidenţilor din marketing şi specialiştilor în tehnologie.

Programul zilei cuprinde şi o demonstraţie de live hacking, care răspunde la o întrebare esenţială în domeniu: ce este atractiv şi valoros pentru un infractor cibernetic?

Exclusiv la Ziua Inovaţiei, participanţii vor putea participa la un workshop design thinking realizat după modelul dezvoltat de departamentul d.school, din cadrul Universităţii Stanford.

 

Ziua de Management, 22 Noiembrie

Care este portretul liderului de astăzi, cum poţi ajunge CEO de la simplu angajat şi ce presupune o carieră internaţională, ce nu te învaţă niciun MBA şi cum gândeşte un CEO!

Despre ce presupune o carieră internaţională şi leadership fără graniţe va vorbi Angela Creţu, fost CEO al AVON în Rusia şi Turcia.

Portretul liderului de succes va prinde contur cu ajutorul unui studiu exclusiv pe care îl va prezenta Corina Cimpoca, fondatoarea MKOR Consulting. La finalul prezentării, MKOR a pregătit şi un instrument concret pe care îl va pune la dispoziţia participanţilor.

Cea de-a doua sesiune a conferinţei prezintă „Ce nu veţi învăţa niciodată la un MBA”, în care top manageri, experţi în executive-search şi lideri de succes care au absolvit cursurile unor renumite şcoli de business vor vorbi despre lecţiile de leadership şi management pe care le-au învăţat în practică, dar şi despre cum poate vă ajută în carieră un MBA.

Ziua se va încheia cu concluziile primei ediţii a experiementului „Biz CEO Exchange”, prin care zece top manageri şi antreprenori renumiţi şi-au schimbat, pentru o zi, compania la care lucrează şi au venit la conducerea altei mari organizaţii din România.

 

Ziua de CSR, 23 Noiembrie

Evenimentul se deschide cu o dezbatere provocatoare, despre bani şi relaţia dintre ONG-uri şi companii, despre finanţare şi raportare. Invitaţii din partea ONG-urilor sunt Alina Kasprovski, Director Executiv, Fundaţia Comunitară Bucureşti şi Gabriel Solomon, Preşedinte Fondator, Asociaţia People for Sport România. În colţul companiilor, vor fi Fundaţia Orange şi UrsusBreweries.

O sesiune specială este dedicată uneia dintre cele mai puternice tendinţe din acest an, investitiile în educaţie, indiferent că vorbim de copii sau adulţi. Companiile au multe de spus în această privinţă.

O tema intens discutata este modul de actiune al multor branduri, care, în loc să investească în media, își promovează produsele punându-le la lucru în comunitățile în care acestea sunt vândute. Despre cât de eficientă este o astfel de abordare şi impactul marketingului social, va vorbi Carmen Sterian, Strategic Thinking, Managing Partner, HIPPOS.

 

Ziua de Media & Marketing, 24 Noiembrie
Ziua debutează cu un studiu în exclusivitate - Hunting the Trend, despre tendinţele de consum ale anului 2018.

Programul zilei cuprinde mult aşteptatele sesiuni Brand Activism, dezbaterea Womens In Leadership precum şi prezentări despre cum să facem publicitatea din nou interesantă, inovaţia constructivă şi schimbarea exponenţială a lumii prin ‘Oceanele Albastre’, dar şi despre cum uneori este timpul pentru ”Think inside the box” deoarece, în lupta disperată pentru creativitate, idei inovatoare, diferenţiatori şi cursa pentru “înarmarea digitală”, uităm să aplicăm lucruri banale.

În exclusivitate în România, designerul Lana Dumitru şi arhitectul Vlad Țenu vin la Ziua de Media & Marketing cu Foraeva, proiectul realizat în parteneriat cu Swarovski în care arta atinge noi repere ale perfecţiunii cu ajutorul tehnogiilor digitale.

 

Până pe 10 Noiembrie cei interesati s aparticipe la eveniment beneficiaza de oferta 2+1. La achiziționarea a două bilete pentru aceeași zi, veți primi încă o invitație pentru ziua dorită sau pentru o altă zi cu aceeași taxă de participare.

 

Evenimentul se află la cea de-a 16-a ediție și va avea loc în perioada 20-24 Noiembrie, la ARCUB Gabroveni, București. Detalii despre speakerii prezenți la ediția de anul acesta și programul evenimentului găsiți pe www.zilelebiz.roși pe Facebook event. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați la adresa de email lelia.petrescu@revistabiz.ro

 

Despre Zilele Biz

De 16 ani, Zilele Biz este cel mai relevant eveniment business-to-business din România!

Conferința maraton de cinci zile prezintă cinci domenii de business Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR și Media & Marketing.

Audiența este specializată pe fiecare zi, reunind manageri, antreprenori, specialiști în comunicare, consultanți, investitori, reprezentanți ai oficialităților și ONG-urilor și reprezentanți ai presei.

Cu fiecare ediție, Zilele Biz se diferențiază de celelalte evenimente din piață prin invitați și conținut de calitate și invitați care înțeleg că o prezentare bună nu înseamnă un "profil de companie".

 

Data: 08 Nov 2017 Vizualizari: 603


Autor: Biz

 
 
Zipper: Automatizarea proceselor zilnice inseamna evolutia oricarei afaceri

Zipper: Automatizarea proceselor zilnice inseamna evolutia oricarei afaceri

Anul acesta am avut placerea sa ne alaturam, in calitate de partener, celui mai amplu eveniment business dedicat solutiilor de IT & Digital, IMWorld 2017. Am considerat important sa facem cunoscut companiilor optiunile pe care le au la dispozitie in ceea ce priveste automatizarea si eficientizarea fluxurilor de date si documente.

Am prezentat solutii care au ca scop diminuarea nevoii de manipulare manuala a documentelor si eficietizarea costurilor organizatiei prin reducerea timpului de procesare al documentelor cu peste 50%, prin cresterea eficientei personalului cu pana la 30% si prin cresterea si asigurarea acuratetei datelor extrase din documente.

In concret, au fost prezentate demo-uri pentru:  Automatizarea facturilor, Automatizarea documentelor colaterale, Automatizare contractelor, Automatizarea transmiterii politelor de asigurari, Managementul documentelor, Registratura electronica si Digitalizarea arhivei

 

Despre participarea la IMWorld, directorul de vanzari al Zipper Romania, Florin BOBOC afirma ca: “Zipper aduce lumina in tot ce inseamna digitizare si automatizare pentru ca suntem in locul in care putem sa oferim partenerilor nostri o parte din povestile noastre de succes, despre cum am optimizat si am dus digitalul la culmile care se doresc a fi, adica de a genera trasabilitate, economie si de a livra un nivel de acuratete al  bazelor de date de peste 99% dupa validare, ceea ce pana acum se putea face cu investitii majore materiale, umane si de timp.”

Link video: https://youtu.be/GrnA_ZuPevo

In cadrul IMWorld am expus statia de lucru EnterpriseScan by OPEX, aratand prin demonstratiile live cum se pot imbina scanarea inovatoare de tip “drop feed” cu performanta unui scaner de productie, de mare viteza. Vizitatorii standului nostru, reprezentanti ai companiilor din diferite domenii de activitate precum sanatate, asigurari, audit si consultanta, financiar-bancar, auto, utilitati si guvernamental, au fost martorii transformarii digitale a unui numar impresionant si variat de documente, cum ar fi: facturi, dosare de credit, polite de asigurari, contracte, etc, intr-un timp record. Tehnologia de ultima generatie fac posibile  automatizarea fluxurilor de lucru si cresterea acuratatii informatiilor.

“Schimbarea rapida si continua a mediului de business aduce cu sine nevoi noi pentru toate companiile, nevoi generate de provocari comune precum: Managementul riscului, Data quality control, Mobile world, Smart communication, Securitate si, nu in ultimul rand, managementul costurilor.Impreuna cu partenerii nostri cautam permanent raspunsuri. Aceasta este prioritatea noastra. Ceea ce am propus la IMWorld a vizat automatizarea fluxurilor, solutii personalizate pentru document management si utilizarea mai eficienta a resurselor umane”, spune Doru VIJIIANU, directorul general al Zipper Romania.

 

Ne-am bucurat de un interes crescut pentru demonstratiile live si am apreciat disponibilitatea oamenilor de afaceri de a discuta cu consultantii nostri si de a afla cum solutiile prezentate pot veni in intampinarea provocarilor actuale ale organizatiilor pe care le reprezinta. Acestea au reconfirmat dorinta companiilor, indiferent de dimensiunea lor, de a se indrepta spre automatizare, motiv pentru care ne-am propus sa continuam discutiile cu reprezentatii acestora si dupa eveniment, pentru a le afla nevoile de business din zona gestionarii documentelor.

Dorim sa ii asiguram pe toti invitatii Zipper si reprezentantii companiilor care au ajuns la IMWorld ca atentia noastra va continua sa fie indreptata spre integrarea si implementarea solutiilor software de automatizare in scopul eficientizarii proceselor, cresterii productivitatii personalului si obtinerii unei vederi globale asupra tuturor departamentelor si liniilor de business.

Am pregatit o selectie de fotografii din cadrul evenimentului pe care le puteti accesa in link-ul de mai jos:

https://photos.app.goo.gl/yYG5TZfM3vSPL2Zk1

Despre Zipper Services

Zipper face parte dintr-un grup de firme cu prezenţa în 5 ţari din Sud-Estul Europei. Cu doua centre de procesare în Romania şi unul în Moldova, la Chişinau, acopera nevoile companiilor de a-şi optimiza şi consolida fluxurile de date şi documente, oferind soluţii şi servicii de procesare a datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.

Soluţiile asigura suport solid pentru reducerea costurilor şi a timpului de procesare a fluxurilor de date şi documente prin cinci linii de business Zipper Flow, Zipper Docs, Zipper Archive, Zipper Secure şi Zipper Direct, respectiv 14 soluţii şi servicii.

Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati ezipper.ro

Anton Voicu - Communication & Lead Performance
Zipper: Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3
T: 021 340.46.38 I M: +40749 998 656, anton.voicu@ezipper.ro I eZipper.ro

 

 

Data: 20 Oct 2017 Vizualizari: 801


Autor: RisCo