Cum utilizezi produsul Selectie Firme?

Cum utilizezi produsul Selectie Firme?

 

Produsul Selectie Firme este util tuturor agentilor de vanzari din compania ta.

Oricand doresti sa iti extinzi baza de clienti intr-o anumita regiune a tarii sau catre segmente de clienti cu diverse caracteristici, sau sa intelegi care sunt competitorii tai si cat succes au in afaceri, poti folosi produsul Selectie firme.

Prin acest serviciu, iti livram datele pe care le doresti (date de identificare, date financiare despre companii) in functie de criteriile alese de tine, in formate care pot fi utilizate pentru prelucrarea ulterioara a acestor date (.xls, .xlsx, .txt, .csv).

Faptul ca poti in permanenta sa prelucrezi datele pe care le ai la dispozitie, dar si sa adaugi alte informatii la acestea, face ca produsul Selectie Firme sa fie unul dinamic, de un real ajutor pentru tine si colegii tai.

In acest mod, agentii de vanzari dintr-o anumita zona geografica vor avea acces la o baza de date cu clientii potentiali, aranjata in ordinea importantei, conform criteriilor considerate relevante de catre tine. Mai mult, pe baza datelor financiare ale companiilor din fiecare regiune geografica sau sector economic, pot fi realizate analize sectoriale/ geografice despre evolutia unor grupe de companii.

In acest fel, va fi mai usor sa iti stabilesti un buget sau sa realizezi un plan de afaceri, cunoscand potentialul sectorului de activitate care te intereseaza, segmentul de piata pe care il vizezi si competitia pe piata pe care activezi. Vei putea stabili planuri de vanzari realiste si eficiente pentru echipa ta, minimizand costurile in timp si bani aferente cautarii si selectarii clientilor relevanti.

Mai mult, vei sti ce clienti sau furnizori trebuie sa eviti, pentru a reduce costurile financiare si riscurile de neincasare a facturilor.

Printre datele financiare dupa care poti face selectia sunt cifra de afaceri, profitul net, active fixe, active totale, valoarea stocurilor, datorii pe termen scurt sau lung, numar angajati, etc. pentru oricare din ultimii 4 ani fiscali, iar criteriile de selectie cele mai uzuale pentru datele de identificare sunt codul CAEN, orasul, judetul, starea firmei.

In rezultatul cautarii sunt oferite informatiile de identificare ale companiei care includ CUI, numele firmei, numarul de inregistrare la Registrul Comertului, adresa firmei.