Cele mai bune aplicatii pentru companii de care ai nevoie pentru afacerea ta

Cele mai bune aplicatii pentru companii de care ai nevoie pentru afacerea ta

Atunci cand ai o afacere trebuie sa te pricepi la toate. Trebuie sa stii un pic de project management, sa mananci pe paine concepte de productivitate, sa fii maestru in resurse umane, sa ai o disciplina de fier si sa stii sa te organizezi, sa stii totul despre plati si facturi, sa te mentii informat despre cele mai bune practici in domeniu, sa cunosti cele mai noi tendinte samd. Lista cu ce trebuie sa stii nu se opreste aici, ba dimpotriva, ea continua sa se actualizeze in fiecare zi.

 

Cu atatea sarcini si responsabilitati te vei simti imprastiat in toate directiile si s-ar putea ca lucrurile sa scape de sub control la un moment dat. Totusi, vestea buna este ca nu trebuie sa te apuci de nici un master in contabilitate, resurse umane sau alte stiinte, trebuie doar sa te informezi corect despre tehnologiile moderne care te-ar putea ajuta in domeniile in care ai nevoie. Iar cand spunem tehnologii, ne gandim acum la aplicatiile dezvoltate de specialisti pentru fiecare nevoie a unei companii.

 

In momentul de fata exista nenumarate aplicatii cu multiple functii. Ceea ce trebuie o companie sa faca este sa-si stabileasca nevoile, sa le prioritizeze, iar in functie de aceste aspecte, sa aleaga cele mai bune aplicatii care sa-i acopere nevoile si s-o ajute sa se dezvolte in continuare.

Care sunt domeniile in care aplicatiile te pot ajuta?

 

  • Productivitate generala si organizarea activitatii

  • Business Intelligence si Senior Management

  • Project Management

  • Customer Relationship Management (CRM)

  • Financiar (contabilitate, gestiune, facturare)

 

Cele mai bune aplicatii pentru companii

 

Pentru fiecare domeniu mai sus mentionat, exista o aplicatie care sa te ajute sa-ti imbunatatesti activitatea si sa-ti dezvolti afacerea. Este util de stiut ca toate aceste aplicatii sunt disponibile atat pentru Android, cat si pentru iOS, asadar nu ai nici o restrictie din acest punct de vedere sa le folosesti.

 

Iata, asadar, care sunt aplicatiile recomandate de noi pentru fiecare ramura a activitatii unei companii:

 

1. Aplicatii pentru productivitate generală: Evernote, Wunderlist

 

Productivitate nu inseamna sa produci mai mult, ci inseamna sa fii mai eficient in raportul dintre munca depusa si rezultatul obtinut. Ca sa obtii nivelul de productivitate pe care ti-l doresti, in primul rand ai nevoie de o organizare cat mai buna a muncii tale, iar aplicatiile pe care le prezentam mai jos te vor ajuta sa faci acest lucru.

 

 

 

Evernote este asistentul tau personal si reprezinta una dintre cele mai tari aplicatii, pentru ca iti face viata un pic mai usoara, mai organizata. Caracteristica principala a aplicatiei este crearea de notite si liste de activitati (to do lists), insa Evernote are si alte functii extrem de interesante: scanarea de documente, salvarea de articole web favorite si pastrarea lor pentru a fi citite mai tarziu (cand ai timp) si impartasirea de idei, notite cu membrii echipei.

 

Evernote are un pachet de baza care este gratuit si contine doar partea de creare de notite si alte pachete premium si business, la preturi care incep de la 11 RON/luna.

 

 

 

Wunderlist este o aplicatie care creaza liste de activitati, insa este una foarte eficienta. Poti impartasi lista ta de activitati cu oricine si fiecare membru poate vedea in orice moment ce activitate a fost incheiata si care mai este inca in derulare. Acest lucru iti permite sa delegi sarcini membrilor echipei, sa adaugi note si comentarii la fiecare sarcina, sa primesti remindere si sa stabilesti termene limita.

 

Ca si in cazul Evernote, pentru Wunderlist exista un pachet gratuit si pachete Pro si Business care incep de la 4.99$ pe luna.

 

2. Aplicatii de Business Intelligence, utile pentru Senior Management: SellNet

 

 

SellNet este o aplicatie de Business Intelligence care include elemente de CRM si Risc Management. O astfel de aplicatie te ajuta sa-ti maresti portofoliul de clienti, sa afli informatii despre partenerii de afaceri, sa analizezi si sa interpretezi diverse date financiare. Si asta nu este tot. Poti vedea profilul membrilor din aplicatie, poti initia conversatii cu acestia si poti dezvolta parteneriate de afaceri avantajoase. De asemenea, iti poti monitoriza si evalua portofoliul de clienti. Toate aceste functionalitati ii permite oricarui manager sa detina o imagine de ansamblu a intregii afaceri si ii ajuta sa ia decizii eficiente si profitabile in timp util.

 

Pachetele SellNet incep de la 700 RON/an, in functie de serviciile de care ai nevoie.

 

3. Aplicatii pentru Project Management: Trello, Asana

 

Atunci cand ai unul sau mai multe proiecte in derulare in companie, ai nevoie de ajutor pentru a le monitoriza. Aceste aplicatii sunt pentru tine:

 

 

 

Trello este excelenta pentru organizarea si urmarirea oricarui proiect din cadrul companiei voastre. Tabelele, listele si graficele pe care le pune la dispozitie Trello te ajuta sa vizualizezi mai bine stadiul unui proiect si sa comunici mai bine cu membrii echipei. Fiecare task are alocat cate un ”cartonas” (cards) pe care le poti muta folosind ”drag-and-drop” in functie de stadiul in care se afla in cadrul proiectului. Poti adauga comentarii, termene limita, totul intr-o aplicatie foarte simpla de folosit si foarte utila.

 

Pachetele sunt basic (gratuit), Business Class si Enterprise care incep de la 9,99 $ per user, pe an.

 

 

 

Asana este o alta aplicatie de project management foarte utila. Sarcinile se pot aloca foarte eficient, iar un tablou de bord iti ofera o imagine clara asupra stadiului proiectului. Poti discuta cu membrii proiectului, sa adaugi termene limita, sa atasezi documente sau sa primesti notificari. Asana se poate integra foarte usor si cu alte aplicatii si servicii precum Evernote, MailChimp, Google Drive, Word Press si altele.

 

Sunt patru pachete disponibile, cel basic este gratuit, iar restul Premium, Business si Enterprise incep de la 9.99$ per user pe luna.

 

4. Aplicatii pentru Customer Relationship Management (CRM)

 

Aplicatiile de tip CRM te ajuta sa atragi cat mai multi clienti, dar si sa-i fidelizezi pe cei existenti. Poti stoca informatii despre diverse firme pentru a avea o baza de date de prospecti utila departamentului de vanzari, poti crea evenimente si aloca sarcini departamentelor de vanzari si multe altele. Iata cateva aplicatii de acest gen:

 

 

 

Nimble este o aplicatie de tip CRM care te ajuta sa asociezi contactele clientilor cu profilurile de social media, poti gasi interese comune cu acestia, astfel incat sa-ti poti crea profiluri de clienti si astfel sa prospectezi exact clientii de care ai nevoie. Se poate integra foarte usor cu alte aplicatii si servcii precum: MailChimp, Evernote, Magento si multe altele.

 

Pachetele puse la dispozitie de Nimble incep de la 19$ per user pe luna.

 

 

 

Insightly este o aplicatie de CRM care include si caracteristici de project management. Pe langa prospectare, Insightly iti ofera posibilitatea de a urmari proiecte, de a aloca sarcini, crea rapoarte etc.

 

Aplicatia ofera trei pachete care incep de la 29$ per user pe luna.

 

5. Aplicatii pentru departamentul financiar

 

Contabilitatea este un aspect crucial al oricarei companii. Ai nevoie de un sistem de gestiune eficient care sa te ajute sa-ti administrezi afacerea mai bine. Iata ce aplicatii iti recomandam in acest sens:

 

 

FreshBooks este o aplicatie de contabilitate primara pe care o poti folosi daca esti la inceput de drum si afacerea ta nu necesita o solutie mai complexa pentru contabilitate. Cu FreshBooks poti inregistra chitante sau trimite facturi de pe telefon sau tableta foarte usor, cu ajutorul interfatei prietenoase, foarte usor de folosit.

 

Poti incepe cu un pachet de baza de 15$ pe luna, iar daca ai mai mult de 5 clienti si ai nevoie de mai multe inregistrari contabile, poti incerca celelalte trei pachete oferite de FreshBooks.

 

 

 

Smartbill.ro este unul dintre cele mai utilizate softuri de facturare si gestiune de catre antreprenorii romani. Pe langa functiile simple precum administrarea facturilor si gestiunea stocurilor, softul are si alte aplicatii precum: diverse rapoarte, interfata de vanzare (POS), integrarea cu sistemul de contabilitate al expertilor contabili sau integrarea magazinelor online cu aplicatia pentru emiterea automata de documente si scaderea stocurilor.

 

Smartbill foloseste trei pachete pentru care abonamentul variaza de la 3.35euro-5.95euro pe luna.

 

Aplicatiile au fost dezvoltate sa ne faca viata mai usoara. Alege-le pe cele care ti se potrivesc cel mai bine, in functie de necesitatile tale si creste-ti productivitatea si afacerea.

 

Te-ar putea interesa si: Top 6 aplicatii inovative pe care sa le incerci