Cum iti construiesti imaginea afacerii?

Cum iti construiesti imaginea afacerii?

Cum iti construiesti imaginea afacerii?

Foto: TheWoman.ro

Imagineaza-ti: esti la ȋnceput de drum ȋn noua ta afacere, esti entuziasmata si fericita, convinsa ca ȋn cinci ani vei avea cel putin 10 angajati si un sediu amenajat chic. Dupa achizitii, care este primul pas pe care ȋl faci? Dar al doilea? Dar al treilea? Ai raspuns la vreuna dintre cele trei ȋntrebari?

Statisticile arata faptul ca 89% dintre noii antreprenori considera ca marketing-ul se face online, pe Facebook, si 90% cred ca imaginea conteaza ȋn procesul de achizitie, dar nu are un rol esential. Aceleasi statistici din studiile realizate pentru activitatea mea stiintifica spun ca preocuparea pentru o imagine unitara devine primoridiala abia dupa ce firma trece testul timpului, 82% dintre antreprenorii care au afaceri mici cu vechime de peste 5 ani afirma ca au investit ȋn identitatea vizuala si au definit un set de valori abia dupa primii doi ani de activitate, la ȋnceput avand doar un logo ca element distinctiv de reprezentare vizuala.

Cu siguranta investitia ȋn constructia de brand si imagine este una printre ultimele cheltuieli pe lista unui proaspat antreprenor, ȋnsa ȋn conditiile ȋn care concurenta este acerba, fie produci si comercializezi un produs inovator, greu de realizat si imitat, ce raspunde unei nevoi reale, fie te diferentiezi de competitorii tai printr-un element sau functiune, nisa sau serviciu post vanzare la care acestia nu s-au gandit. Ȋn primul caz produsul va vorbi pentru el – cat de rapid a castigat teren noul IPhone, asa-i?

Ȋn al doilea caz…sa zicem ca va fi putin mai dificil pentru ca produsul tau sa vorbeasca de la sine, si atunci un model coerent de comunicare, mesaje care sa transmita concret, scurt si la subiect, ce beneficii au utilizatorii/clientii daca ȋl utilizeaza, culori specific asociate si mai ales un set de valori clare, te vor ajuta sa castigi ȋncrederea publicului tau tinta. S-a terminat epoca ȋn care promovam produse ȋn mod agresiv, prin reduceri si promotii, paradigma actuala situeaza firmele ȋn postura de a atrage clientii „vorbind pe limba lor”, de a crea o imagine ȋn care acestia se regasesc.

Tu stii cei mai simpli trei pasi pentru a evidentia produsul tau?

Concret care ar fi cei mai simpli 3 pasi pe care ȋi poti face daca ai un produs comercializat pe o piata ȋn care concurenta este cuvantul cheie si vrei totusi sa aiba o imagine credibila si care inspira ȋncredere:

Citeste articolul integral aici

Tuesday, 12-November-2019
Autor: TheWoman.ro

Recomandari RisCo: