Franciza Restaurant - soluția “flexibilă” anticriză propusă de Moldavian Burger

Franciza Restaurant - soluția “flexibilă” anticriză propusă de Moldavian Burger

Cuvântul de ordine este „flexibil”: un proiect care este valabil atât pentru cei care vor să deschidă o franciza de restaurant, cât și pentru cei care vor să facă reconversia localului bazându-se pe un format testat și perfecționat ce crește an de an.

Moldavian Burger oferă o nouă formulă de franciza restaurant, într-o versiune personalizată, ideală pentru cei care doresc să deschidă o nouă afacere sau intenționează să convertească o locație existentă. 

Dacă sectorul Horeca este unul dintre cele mai afectate de pandemie și de creșterea prețurilor, ideea echipei Moldavian Burger este de a oferi un format din ce în ce mai flexibil, capabil să se adapteze nevoilor dictate de schimbările care au loc. Un amestec de planificare și inovație, conturat de un format consolidat și adaptat la nevoile pieței locale, care să funcționeze și să producă în două sute de metri pătrați ca în patru - cinci sute de metrii.

Secretul restaurantului Moldavian Burger este cuprins într-un proiect de franciza restaurant care pune accent pe diversificare și personalizare: nu este un simplu local sau un lanț de restaurante, ci un adevărat ecosistem care merge de la producția proprie a 90% din meniu, până la servirea la masă, trecând printr-un sistem de comenzi online de succes și un meniu cu preparate delicioase, de o calitate excepțională a ingredientelor oferite de Ținutul Zimbrilor. 

Pe parcursul anului 2022 brandul Moldavian Burger a promovat și  implementat o platformă pentru comenzi online în sistem de take away (Drive Thru) cu posibilitatea de livrare și un sistem eficient de rezervari online, oferit și tuturor francizaților.

O inovație care permite clienților să se simtă mai în siguranță și să beneficieze de servicii mai bune.

Devin-o antreprenor fără să faci singur pași importanți și adesea complicați!


“Cu o locație ce se întinde pe o suprafață de 200 mp utili, 50 de locuri la mese, 65 mp de terasa de vară cu 36 locuri la mese, serviciu de takeaway cu precomandă din online și parcare, este acum o afacere consolidată” declară Răzvan Mișca, fondatorul Brandului înregistrat la Osim, Moldavian Burger.

“ În ciuda tuturor dificultăților din contextul actual, în 2022 am introdus multe noutăți în meniu, ne-am consolidat prezența în online unde suntem cel mai apreciat restaurant de pe Google din regiune de nord-est a României, am atins obiective strategice foarte importante și am pus bazele sistemului de franciza restaurant.

Pe parcursul anului 2022 și 2023 dorim să rămânem alături de clienții noștri cu extinderea ofertei și deschiderea de noi parteneriate cu furnizorii de materii prime și inputuri. 

În acest mod, dorim să oferim antreprenorilor care vor să înceapă o afacere de franciză, un sistem complet, testat și perfecționat prin care să poată crea în scurt timp în orașul lor, un local care se adaptează nevoilor fiecăruia dintre ei cât și teritoriului de referință.

Ideea unei francize flexibile a luat naștere ca un prim răspuns la criză; punem experiența și echipa noastră la dispoziție antreprenorilor care doresc să investească timp și resurse pentru a-și reconverti afacerea sau celor care vor să deschidă porțile unui nou local, chiar dacă provin din domenii diferite și nu au experiență managerială legată de sectorul Horeca.

Totul fără a fi nevoiți să înfrunte singuri acești pași complicați precum: căutarea locației, proiectarea localului, pregătirea teoretică și operațională a personalului, promovarea, optimizarea meniului, analiza financiară, etc. ”

Scopul francizei Moldavian Burger este să însoțească antreprenorii în gestionarea unui restaurant, sprijinindu-i pas cu pas în alegerile gastronomice și punându-le la dispoziție abilitățile echipei sale, fără a neglija gustul și rafinamentul în alegerea decorului, cu obiectivul de a-i crește șansa de succes.

Pentru mai multe informații despre franciza restaurant: www.moldavian-burger.ro