Marci ca Ferrari si Nike se grabesc catre viitorul Metaverse

Marci ca Ferrari si Nike se grabesc catre viitorul Metaverse

Viziunea Metaversului este inca departe de realitate si totusi branduri ca Ferrari si Nike se grabesc deja sa experimenteze si sa construiasca un public in aceasta directie.

Nevoia de bunurilor virtuale vine pe fondul predictiilor febrile ca Metaversul - o versiune de realitate virtuala a internetului- va inlocui in cele din urma internetul de astazi.

Cateva lumi virtuale ca Fortnite sau Minecraft si-au dechis afacerile catre noul univers virtual. Moda a fost in prim-plan, cu o linie de imbracaminte digitala de la Uniqlo pentru jocul Minecraft sau pantofi Balenciaga disponibili in Fortnite.

Designerii au intrat si in noul domeniu a NFT-urilor - jetoane nefungibile care sunt obiecte digitale unice, cum ar fi desenele sau animatiile.

Pentru a controla pe deplin mediul in care este introdus brandul, unele companii precum Louis Vuitton si-au creat propria versiune a Metaversului. La cea  de-a 200 aniversare, brandul a lansat jocul Louis The Game, care include o vanatoare de NFT-uri create de pionerul artei digitale Beeple.

In iulie, Ferrari a lansat o replica a noului sau model 296 GTB cu Fornite care va fi disponibila in lumea reala in 2022, dar care poate fi condusa deja in joc.

Bine ati venit in Nikeland!                   

Compania Nike deja a deschis un showroom virtual pe Roblox denumit Nikeland, iar pe 13 decembrie a anuntat ca a cumparat compania de adidasi digitali RTFKT. Astfel,  renumitul brand va putea să investească în explorarea posibilităților oferite de Metaverse.