Netflix se extinde în zona de gaming

Netflix se extinde în zona de gaming

Netflix a achiziționat recent compania americană Boss Fight Entertainment care se ocupă de crearea jocurilor video. Aceasta este a treia achiziție de acest fel din ultimele 6 luni, după ce Netflix a cumpărat firmle Finland’s Next Games și Night School Studio. Până în prezent, investițiile în zona de gaming au depășit $100 milioane.

Netflix a lansat serviciile de gaming

Netflix Games este disponibil din noimbrie 2021 pe dispozitivele Android și iOS. Cei care dețin un abonament Netflix au acces la serviciul respectiv fără alte taxe suplimentare. Plaja de jocuri este variată, astfel încât toate preferințele să fie satisfăcute. Noutatea cu care Netflix vrea să impresioneze publicul este introducerea jocurilor bazate pe fapte reale. Unul dintre astfel de jocuri ilustrează povestea unei femei din Africa care trece zilnic prin greutăți, cu scopul de a obține apă pentru familia sa. Jocul a fost conceput împreună cu un ONG care vrea să atragă atenția asupra faptului că 771 milioane de oameni nu au acces în prezent la apă potabilă.

Aceeași strategie ca și în cazul filmelor și serialelor

La fel ca la filme și seriale, Netflix va oferi sugestii de jocuri în funcție de profilul utilizatorului și a experiențelor sale în materie de gaming de pe platforma de streaming. Jocurile vor fi disponibile de pe mai multe dispozitive care au acces la același cont. Conturile create pentru copii nu vor avea acces la serviciul respectiv. Netflix anunță pe site ce jocuri urmează să fie lansate și când vor fi disponibile. Luna trecută și-au făcut apariția This is a true story, Shatter Remastered și Into The Dead 2: Unleashed. Unul dintre avantaje reprezintă lipsa reclamelor pe toată durata jocului.

Segmentul de gaming a luat amploare odată cu începutul pandemiei, iar tot mai multe companii își extind afacerea în această zonă, mai ales odată cu apariția metaverse-ului. Rămânde să vedem ce alte branduri își vor face intrarea în lumea jocurilor video.