Vanzari in crestere pentru producatorul de salate Eisberg, in Romania

Vanzari in crestere pentru producatorul de salate Eisberg, in Romania

Eisberg, producatorul de salate ready-to-eat din Romania, prezent in piata de peste 25 de ani, a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 12%, comparativ cu anul anterior. Astfel, in anul financiar 2019, compania si-a majorat cifra de afaceri, atingand valoarea de 54,5 milioane lei. Profitul net a fost in scadere cu cateva procente (6%), atingand valoarea de 4,2 milioane lei.

Producatorul de salate fresh a avut cresteri consecutive, incepand cu anul 2011, cand valoarea cifrei de afaceri atingea pragul de 13,3 milioane lei.

Datorita acestor cifre, Eisberg este unul dintre cele mai cunoscute branduri pentru sectorul de prelucrare si conservare a fructelor si legumelor, din Romania.

Eisberg Romania

Eisberg Romania

La inceput, compania a furnizat salate proaspete unui lant de restaurante fast-food  care isi lansase operatiunile in Romania in acelasi an.

Brandul Eisberg face parte din Grupul elvetian Bell Foods si a aparut in Romania in 1995. In prezent este important producator de salate fresh si se adreseaza persoanelor care cauta un stil de viata sanatos.

Eisberg este unul dintre cei mai valorosi jucatori pe piata de salate convenience (proaspete, gata spalate, ambalate) din Romania. Produsele ready-to-eat sunt distribuite in retail, incepand cu anul 2003 si catre domeniul HoReCa.

Datorita faptului ca romanii au devenit mult mai atenti la ceea ce mananca si opteaza pentru un stil de viata cat mai echilibrat, brandul de nisa Eisberg a cunoscut o crestere in categoria fresh convenience.

Salatele Eisberg sunt fresh, spalate, taiate si amestecate in combinatii de soiuri diverse de salata si alte frunze aromate si sanatoase precum: rucola, baby batavia, valeriana sau baby spinach. Astfel, salata este gata de pus in castron, fara sa necesite timp suplimentar de pregatire.

In 2019, unitatea ce are sediul in Ilfov, a investit 5 milioane euro in extinderea spatiului de productie si retehnologizare, fiind echipata la cele mai inalte standarde de siguranta alimentara si calitate a produsului.

Istoricul brandului Eisberg

Brandul Eisberg a fost fondat in Elvetia, in anul 1976. Parte a Grupului Eisberg Ag (Elvetia), companie de top din Europa in productia de salate convenience, legume si fructe proaspete, ocupand primul loc in Europa Centrala si de Est, brandul Eisberg a cunoscut o dezvoltare accentuata la nivel international.

In prezent, Eisberg realizeaza produse pentru consumatori din 12 tari si detine centre de productie in Elvetia, Polonia, Romania, Ungaria si un birou de achizitii in Spania.

Din 2016, Eisberg este parte a Grupului Bell, unul dintre cele mai mari grupuri de companii alimentare din lume, originar din Elvetia.

In Romania, Eisberg este unul dintre cei mai importanti producatori de salate fresh convenience.