Cum sa faci totul mai rapid, mai bine si mai usor. Sfaturi practice!

Cum sa faci totul mai rapid, mai bine si mai usor. Sfaturi practice!

Cu totii vrem sa facem totul mai rapid, mai bine si mai usor. Fie ca este vorba de sarcinile zilnice pe care le avem la job, fie ca este vorba de unele situatii personale pe care trebuie sa le rezolvam, vrem sa rezolvam ACUM. Nu avem rabdare, ne confruntam cu stres, avem foarte multe intrebari fara raspuns si deseori facem greseli.

Ne invinovatim pentru lucrurile care nu merg asa cum vrem, uitam sa ne apreciem pentru lucrurile pe care le facem bine si nu vedem rezultatele nici daca ar fi sub nasul nostru. Suntem continuu contra timp si vrem sa facem totul mai rapid. Pierdem din vedere detalii importante si uitam sa comunicam cu cei din jurul nostru. Si toate acestea duc la foarte multe frustrari si dezamagiri care isi pun amprenta asupra noastra.

Te regasesti si tu in cele descrise anterior si vrei sa stii cum sa faci totul mai rapid, mai bine si mai usor? Din fericire, exista cateva trucuri pe care le poti pune in practica chiar in acest MOMENT! Sunt trucuri simple, care te vor ajuta sa lucrezi mai eficient si sa obtii rezultate mai bune.

 

Cum sa faci totul mai rapid

 

1. Prioritizeaza sarcinile importante

 

Sarcinile cele mai importante necesita cea mai multa atentie, motiv pentru care este recomandat sa le stabilesti la inceputul zilei sau cu o zi inainte, seara. Prioritizeaza-le si asigura-te ca sunt primul lucru pe ordinea de zi. Nu mai pierde timp cu sarcini marunte, cu discutii care nu sunt productive sau cu mail-uri care nu sunt urgente.

 

2. Focuseaza-te asupra proiectelor pe termen lung

 

Lucrezi la un proiect important sau ai mai multe proiecte pe termen lung? Chiar daca te ocupi in fiecare zi de sarcinile urgente, nu uita sa te ocupi si de lucrurile care aduc rezultate in timp. Indiferent ce program de munca ai sau cate sarcini ai, asigura-te ca in fiecare zi lucrezi cel putin o ora la proiectele care se desfasoara pe termen lung.

 

3. Zero mail-uri in Inbox, zero stres

 

Sunt zile in care pierzi foarte mult timp cu citirea mail-urilor si cu raspunruile pe care trebuie sa le dai? Decide ce trebuie sa faci cu fiecare e-mail pe care il primesti chiar in momentul in care il citesti! Daca trebuie sa raspunzi intr-un timp foarte scurt, nu amana. In schimb, daca nu este ceva urgent, noteaza-ti pe lista de to do-uri si ocupa-te de fiecare e-mail in momentul in care ai timp. Sterge mail-urile care nu iti sunt necesare.

 

4. Incepe-ti ziua cat mai devreme

 

 

Poti sa lucrezi mai eficient si mai productiv cu un simplu truc: trezeste-te cel putin cu o ora mai devreme in fiecare dimineata. Vei avea timp sa iti organizezi ziua si in mod sigur vei avea mai multa energie.

 

5. Arunca lucrurile care nu iti mai folosesc

 

“One in, one out”, cum ar spune americanii! Ti-ai innoit garderoba, ai investit in mobilier nou sau ai cumparat alte lucruri utile? Arunca lucrurile care nu iti mai folosesc, pentru a face loc celor pe care tocmai le-ai cumparat!

 

6. Aplica regula 10+2*5

 

Regula 10+2*5 te ajuta sa lucrezi mai eficient si sa obtii rezultate mai bune. Ce presupune aceasta regula? Lucreaza 10 minute, dupa care ia o pauza de 2 minute. Este recomandat sa faci acest lucru de 5 ori in fiecare ora. Acest truc te va ajuta sa eviti suprasolicitarea si sa fii intr-o forma mai buna. Ce poti face in 2 minute? Priveste pe geam sau bea un pahar cu apa.

Tu ce faci pentru a rezolva totul mai rapid, mai bine si mai usor?

 

Te-ar putea interesa si: Metode care te ajuta sa fii mai relaxat si sa lucrezi mai eficient