Poti sa faci atat cat crezi ca poti. Cum sa ai mai multa incredere!

Poti sa faci atat cat crezi ca poti. Cum sa ai mai multa incredere!

Iti doresti sa obtii mai mult pe plan profesional? Sau poate ca ai foarte multe obiective pe plan personal, dar pe care nu ai reusit sa le atingi… In viata, lucrurile nu sunt mereu asa cum ne dorim. Insa nu trebuie sa ne pierdem motivatia si nici sa incetam sa mai incercam. Tu te-ai intrebat vreodata cat crezi ca poti sa faci?


De cele mai multe ori, limitele de care ne lovim sunt cele pe care ni le setam singuri. Iar toate lucrurile care nu merg bine pornesc de la modul de gandire. Crezi ca nu poti sa faci mai mult decat ai facut pana acum? Ai dreptate! Daca tu crezi ca unele lucruri sunt imposibil de realizat, asa vor fi. In schimb, daca vei schimba modul in care gandesti si vei incepe sa crezi in tine si in ceea ce vrei sa faci, vei observa cum situatiile se vor transforma in favoarea ta!


Cum sa faci sa crezi ca poti mai mult


1. Inainte de orice, este important sa crezi ca poti


Ai un proiect nou la job, o idee de business sau iti doresti o sursa suplimentara de venit? Inainte sa iti doresti toate aceste lucruri, este important sa crezi ca poti sa faci orice ti-ai setat. De la idee la realizare este doar un pas, iar daca ai o gandire pozitiva, vei reusi sa gasesti solutiile care te vor ajuta sa iti atingi mai repede obiectivele. Este atat de simplu! Odata ce ti-ai setat sa faci ceva, creierul tau va cauta solutii la fiecare pas. Vei vedea oportunitati la fiecare pas si vei observa mai usor solutii la orice situatie cu care te confrunti.


2. Stabileste un program de munca

 

 

Sa ai un program fix de munca nu inseamna neaparat sa fii productiv. Chiar daca te prezinti la birou de luni pana vineri si respecti programul, este posibil sa iti scape din vedere unele lucruri importante. Iar aici intervine modul in care gandesti. Vrei sa lucrezi mai eficient si sa obtii rezultate mai bune? Organizeaza-ti timpul mai bine! Elimina din start sarcinile care nu iti aduc rezultate pe termen lung si concentreaza-te asupra proiectelor care sunt cu adevarat importante. Stabileste sedinte, acorda timp negocierilor pe care le ai in desfasurare si seteaza-ti sa rezolvi fiecare lucru pe rand.


3. Elimina cuvintele negative din vocabular

 

Indiferent ce iti doresti sa faci, este foarte important sa elimini cuvintele negative din vocabular. Expresii precum: “Asa ceva este imposibil”, “Nu pot sa fac acest task”, “Imi este greu sa realizez asta” sau altele de genul acesta nu au ce cauta in vocabularul tau. De ce? Pentru simplul motiv ca iti vei seta creierul sa gandeasca intr-un mod negativ, iar astfel iti va fi greu sa gasesti solutii la situatiile cu care te confrunti.

 

Nu trebuie sa te blochezi asupra lucrurilor care nu merg bine si in niciun caz nu trebuie sa adopti o gandire negativa. Incearca sa faci mai mult in fiecare zi, rezolva mai multe sarcini, cauta noi idei de dezvoltare sau discuta cu alte persoane din companie pentru a stabili noi proiecte.

 

Te-ar putea interesa si: Ce faci cand schimbarea te loveste in fata