Angajatii care lucreaza in customer care sunt nemultumiti de jobul lor

Angajatii care lucreaza in customer care sunt nemultumiti de jobul lor
Foto: Pixabay.com

Anul 2020 anunta foarte multe schimbari, in special in sfera profesionala, sustin cei de la cordantpeople.com. Conform studiilor, angajatii care lucreaza in customer care isi vor cauta un nou loc de munca incepand cu luna ianuarie.

Rezultatele arata ca aproape 40% dintre angajatii care lucreaza in customer care sunt nemultumiti de jobul lor, motiv pentru care isi vor updata CV-ul in aceasta luna si vor incepe sa caute noi oportunitati profesionale.

Aceleasi rezultate arata ca aproximativ 5% dintre angajati vor renunta la actualul loc de munca in aceasta luna, ceea ce va crea un dezechilibru in companiile care ofera servicii de customer care.

De ce sunt nefericiti angajatii care lucreaza in customer care

Studiul realizat de EvaluAgent, o companie din Marea Britanie specializata in servicii de consultanta pentru companiile de customer care, arata ca printre principalele motive se numara lipsa motivatiei angajatilor si lipsa unei culturi organizationale axate pe bunastarea angajatilor.

Conform studiului, angajatorii nu acorda foarte multa atentie acestor aspecte deosebit de importante, iar 70% dintre companii nu considera ca angajatii lor isi vor cauta un nou loc de munca. Maririle de salariu sau bonusurile nu mai reprezinta cea mai buna rezolvare in acest moment, deoarece angajatii considera si alte lucruri importante.

47% dintre angajatii care au raspuns la sondaj considera ca o marire de salariu nu va fi suficient de motivanta pentru ei si ca aceasta nu va impiedica decizia lor de a renunta la jobul actual.

Angajatii vor sa fie respectati si tratati in mod corespunzator. Isi doresc sa fie incurajati in activitatea lor profesionala si isi doresc sa lucreze intr-un mediu profesional care le ofera toate conditiile pentru a se dezvolta. Isi doresc sa aiba responsabilitati clare, iar managerii sa aiba asteptari realiste.

“Angajatii care vor renunta la jobul in customer care reprezinta o problema semnificativa pentru companii, mai ales atunci cand vine vorba de productivitate. Exista o legatura directa intre actiunile angajatorilor si deciziile angajatilor de a-si cauta alt job, ceea ce arata ca firmele ar trebui sa depuna mai multe eforturi pentru a preveni astfel de situatii”, a declarat Jaime Scott, co-fondator EvaluAgent.

Te-ar putea interesa si: De ce companiile ar trebui sa ofere salariu pentru trai real!

Tuesday, 21-January-2020
Autor: RisCo.ro

Recomandari RisCo: